schemat/opis wtyczek zegarów

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

schemat/opis wtyczek zegarów

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Ma ktoś na stanie takie cudeńko?

Muszę sobie posprawdzać/pogłówkować/polutować/pobajerować.... ;)
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: schemat/opis wtyczek zegarów

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: schemat/opis wtyczek zegarów

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Wspaniała lektura !
Śwital, Ty masz :lol: :mrgreen: pozasystemową wtyczkę do matrixa ;) :lol: :lol: :lol:
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: schemat/opis wtyczek zegarów

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Już sie zabieram do czytania. dzięki!
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
ODPOWIEDZ