Podłączenie radia CR-303X CR-306X
Podłączenie radia CR-303X CR-306X
Ma ktoś u siebie taki zabytek jak radio serii CR-303X lub 306X Wpadło mi w ręce CR-3065 i z tyłu ma port RS232 i DIN 6 pin Z takim podłączeniem się jeszcze nie spotkałem Jak to podłączyć
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X
DIN jest do wzmacniacza - przynajmniej tak wnoszę, bo EQ zawsze miały inaczej rozłożone piny.
Ten RS-232 to niezła rzeźba
Wydaje mi się że w serii CR-30xx były gniazda AMP i EQ obok siebie, tutaj jakby ktoś wywalił gniazdo EQ i wstawił w jego miejsce RS-232. Nie wychodzą tam z tyłu żadne kabelki?
Ten RS-232 to niezła rzeźba
Wydaje mi się że w serii CR-30xx były gniazda AMP i EQ obok siebie, tutaj jakby ktoś wywalił gniazdo EQ i wstawił w jego miejsce RS-232. Nie wychodzą tam z tyłu żadne kabelki?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X
Pewnie zamiast rsa powinna wychodzić wiązka z wtyczką. Nie mogę znaleźć w necie żadnej fotki tego radia z tyłu, jak to powinno wyglądać.
W ogóle radio jakieś kombinowane jest bo nie ma gniazda w radiu ani na kablu do anteny.
W ogóle radio jakieś kombinowane jest bo nie ma gniazda w radiu ani na kablu do anteny.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3040
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X
Nie umiem znaleźć czerwonego 244 z końca produkcji które miało to radio, właściciel chyba rejestrował się na forum, ale nie pamiętam. Pamiętam że miał zdjęcia znad Zalewu Zegrzyńskiego Tym niemniej co następuje:
Radio Volvo CR-3183 - na oko to bliźniacza konstrukcja - ma tył taki:
Zwróć uwagę że antena wychodzi z lewej strony, a wiązka z dziury w obudowie z prawej. Biała zatyczka zakrywa gniazdo EQ (Żeby radio grało gniazdo musi mieć zwarte dwa piny, stąd albo zostawia się wtyczkę, albo wpina EQ, inaczej działać się będzie).
Tymczasem radio Volvo CR-3031 ma tył taki:
Tu się wszystko zlewa, ale łeb sobie dam ukręcić że w tej gęstwinie kabelków antena też wychodzi z prawej a wiązka z lewej. Przy okazji widzisz jak wyglądała oryginalna wtyczka - mam gdzieś rozpiskę który pin jest od czego.
Radio Volvo CR-3183 - na oko to bliźniacza konstrukcja - ma tył taki:
Zwróć uwagę że antena wychodzi z lewej strony, a wiązka z dziury w obudowie z prawej. Biała zatyczka zakrywa gniazdo EQ (Żeby radio grało gniazdo musi mieć zwarte dwa piny, stąd albo zostawia się wtyczkę, albo wpina EQ, inaczej działać się będzie).
Tymczasem radio Volvo CR-3031 ma tył taki:
Tu się wszystko zlewa, ale łeb sobie dam ukręcić że w tej gęstwinie kabelków antena też wychodzi z prawej a wiązka z lewej. Przy okazji widzisz jak wyglądała oryginalna wtyczka - mam gdzieś rozpiskę który pin jest od czego.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X
Dzięki dom?n to wszystko wyjaśnia. Wylutuję płytę główną i będę już widział co było grzebane.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico