Podłączenie radia CR-303X CR-306X

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Podłączenie radia CR-303X CR-306X

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

Ma ktoś u siebie taki zabytek jak radio serii CR-303X lub 306X :?: Wpadło mi w ręce CR-3065 i z tyłu ma port RS232 i DIN 6 pin :D Z takim podłączeniem się jeszcze nie spotkałem :lol: Jak to podłączyć :?:
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Obrazek
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

DIN jest do wzmacniacza - przynajmniej tak wnoszę, bo EQ zawsze miały inaczej rozłożone piny.

Ten RS-232 to niezła rzeźba :D

Wydaje mi się że w serii CR-30xx były gniazda AMP i EQ obok siebie, tutaj jakby ktoś wywalił gniazdo EQ i wstawił w jego miejsce RS-232. Nie wychodzą tam z tyłu żadne kabelki?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

Pewnie zamiast rsa powinna wychodzić wiązka z wtyczką. Nie mogę znaleźć w necie żadnej fotki tego radia z tyłu, jak to powinno wyglądać.
W ogóle radio jakieś kombinowane jest bo nie ma gniazda w radiu ani na kablu do anteny.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3040
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Nie umiem znaleźć czerwonego 244 z końca produkcji które miało to radio, właściciel chyba rejestrował się na forum, ale nie pamiętam. Pamiętam że miał zdjęcia znad Zalewu Zegrzyńskiego ;) Tym niemniej co następuje:

Radio Volvo CR-3183 - na oko to bliźniacza konstrukcja - ma tył taki:

Obrazek

Zwróć uwagę że antena wychodzi z lewej strony, a wiązka z dziury w obudowie z prawej. Biała zatyczka zakrywa gniazdo EQ (Żeby radio grało gniazdo musi mieć zwarte dwa piny, stąd albo zostawia się wtyczkę, albo wpina EQ, inaczej działać się będzie).

Tymczasem radio Volvo CR-3031 ma tył taki:

Obrazek

Tu się wszystko zlewa, ale łeb sobie dam ukręcić że w tej gęstwinie kabelków antena też wychodzi z prawej a wiązka z lewej. Przy okazji widzisz jak wyglądała oryginalna wtyczka - mam gdzieś rozpiskę który pin jest od czego.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Podłączenie radia CR-303X CR-306X

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

Dzięki dom?n to wszystko wyjaśnia. Wylutuję płytę główną i będę już widział co było grzebane.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
ODPOWIEDZ