Przygotowanie dwumasy do podmiany

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Przygotowanie dwumasy do podmiany

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Dwa różne numery katalogowe a wiele wspólnych zastosowań np 2.4 TDiC. Jedno pasuje do 7XX a drugie już nie ale pasuje jedno i drugie do B230FT... :?
Ja się gubię :mrgreen:
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Mataj
Posty: 180
Rejestracja: 30 lipca 2015, 22:07

Re: Przygotowanie dwumasy do podmiany

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mataj »

Sinuspi pisze: Ja się gubię :mrgreen:
Nie jest lekko, ale jak zbiorę wszystko do kupy (części już zamówione) i zrobię całość to postaram się to opisać (nie wiem dlaczego naszło mnie skojarzenie z "gdyby chociaż mucha zjawiła się, mogłabym ją zabić a później to opisać") razem z numerami wymaganych części.
Wiem, że w dużej mierze będzie to podzbiór wątków z kilku forów, z volvoforum oraz volvorwd włącznie, ale może się przyda komuś.
Póki co udało mi się zamówić uszczelki oraz elementy sprzęgła, sprzęgło oraz olej do skrzyni. Listy póki co oszczędzę, bo nie wiem czy wszystko dobrze zamówiłem.
0 x
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: Przygotowanie dwumasy do podmiany

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

Ja tam juz jezdze ;) napisze cos wieczorem.
0 x
.
Awatar użytkownika
Mataj
Posty: 180
Rejestracja: 30 lipca 2015, 22:07

Re: Przygotowanie dwumasy do podmiany

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mataj »

Kaban, jak u Ciebie? Ja juz zrobilem 1.5k km i żałuję.... że tyle zwlekałem ;-)
Dzisiaj zmieniłem też podporę wału, krzyżaki i wyważyłem wał. Jest sporo lepiej, chociaż teraz już różnice nie są tak spektakularne (moja podpora nie stukała, czasem tylko lekko poszarpywała, wymieniłem, bo i tak prędzej czy później trzeba byłoby to robić).

Starannie wydziergane na Tapatalku.
0 x
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: Przygotowanie dwumasy do podmiany

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

Nie mogę się wypowiedziec nt wibracji, poszarpywan czy dzwiekow, bo mam wiekszosc poduszek, odbojow, gum wymienione na twarde, pelne wiec jezdzi sie... specyficznie :D
Ale od poczatku to nie mialo byc Daily... ;)
Wiec uklad napedowy masz zalatwiony wrecz dozywotnio :)

Wysłane z telefonu.
0 x
.
Awatar użytkownika
Mataj
Posty: 180
Rejestracja: 30 lipca 2015, 22:07

Re: Przygotowanie dwumasy do podmiany

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mataj »

Niestety nie. Przy robocie okazało się, że jeszcze elastyczny łącznik wału trzeba wymienić. Zrobię to przy okazji wymiany poduszki skrzyni.

Starannie wydziergane na Tapatalku.
0 x
Awatar użytkownika
Mataj
Posty: 180
Rejestracja: 30 lipca 2015, 22:07

Re: Przygotowanie dwumasy do podmiany

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mataj »

Btw. Dla mnie zdecydowaną zaletą jest to, że przy starcie sprzęgło nie działa mi 0-1, tylko normalnie. Poza tym nie spadają mi tak obroty, więc szybciej i płynniej się rusza. No i.... Nie stuka jak diesel! ;-)
Trzeba się jakoś spiknąć, chetnie bym zobaczył jak jest u Ciebie, a jak u mnie. Tylko jeszcze chcę ogarnąć tę poduszkę.

Starannie wydziergane na Tapatalku.
0 x
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: Przygotowanie dwumasy do podmiany

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

U mnie dziala bardziej 0-1, mam twardy docisk i kewlarową tarczę. Przerazisz się, masz to jak w banku ;) Jednak wracam do PL moze pod koniec lutego...

Wysłane z telefonu.
0 x
.
ODPOWIEDZ