Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Tadek
Posty: 9
Rejestracja: 03 sierpnia 2018, 16:31

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Tadek » 02 września 2019, 21:20

Siema. Czy jakiś pomocny człek mógłby w swojej 740 zmierzyć napięcie jakie idzie na załączenie przekaźnika radio suppression?
0 x

Awatar użytkownika
DonPedro
Posty: 12
Rejestracja: 02 stycznia 2016, 19:36

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: DonPedro » 03 września 2019, 23:08

Hej wszystkim, sądząc po hałasie niedługo będę musiał zmienić pompę paliwa w swoim 760 :( jest ktoś w stanie jakąś konkretną polecić?
0 x

re5pect
Posty: 569
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: re5pect » 04 września 2019, 07:14

DonPedro pisze:Hej wszystkim, sądząc po hałasie niedługo będę musiał zmienić pompę paliwa w swoim 760 :( jest ktoś w stanie jakąś konkretną polecić?

Ja bym się pozbył tej pompy spod podłogi i dałbym jedną porządną pompę do baku (fabrycznie w 760 masz dwie pompy).

Jak na turbobricks wpiszesz "walbro" to znajdziesz sporo informacji, tutaj przykład:
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=137152

U mnie w 760 mam takie rozwiązanie i zapomniałem o jakichkolwiek problemach z pompami...
1 x

Awatar użytkownika
jinx
Posty: 108
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: jinx » 04 września 2019, 17:33

Planuję wymianę zawieszenia w moim 240 kombi 92. Tył jest chyba oryginalny, przód wymieniany w 2009 ale poddaje się powoli. Co polecacie ze sprężyn i amortyzatorów (zmieniam komplet), rozsądne piniendze. Nieobniżany, silnik b230f
0 x
Obrazek245 1992 B230F M47

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2743
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 04 września 2019, 18:57

jinx pisze:Planuję wymianę zawieszenia w moim 240 kombi 92. Tył jest chyba oryginalny, przód wymieniany w 2009 ale poddaje się powoli. Co polecacie ze sprężyn i amortyzatorów (zmieniam komplet), rozsądne piniendze. Nieobniżany, silnik b230f

Sprężyny plus amortyzatory?
0 x

Awatar użytkownika
jinx
Posty: 108
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: jinx » 04 września 2019, 19:54

endriugto pisze:Sprężyny plus amortyzatory?

Dokładnie tak jak mówisz.
0 x
Obrazek245 1992 B230F M47

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2743
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 04 września 2019, 20:31

jinx pisze:
endriugto pisze:Sprężyny plus amortyzatory?

Dokładnie tak jak mówisz.

Mi się przyfarciło w siedemsecie. Kupiłem na allegro najtańszy zestaw sprężyn i amorów dałem za całość chyba 650 zł. Latam już trzeci rok jako daily. Auto stoi równiutko i jeździ bardzo przyjemnie. Poszperać co to był za sprzedawca?
0 x

Awatar użytkownika
zlyzuw
Posty: 121
Rejestracja: 12 grudnia 2018, 16:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: zlyzuw » 05 września 2019, 10:45

Za niedługo zbliża się rocznica posiadania mojego Volvo 240 i chcę mu zafundować jakieś fajne "spa". Poza typowymi zabiegami detailingowymi natknąłem się na firmę która robi ozonowanie silników. Niby to czyści silnik, przywraca pełną sprawność itp. Ktokolwiek to testował na redblocku? Jest sens się w to bawić czy wręcz przeciwnie można motorowi zaszkodzić? Nie oczekuję żadnej poprawy pracy bo samochód jeździ dobrze ale slogany reklamowe informują, że ozonowanie czyści silnik od środka itp. Poradźcie mi
0 x
Aktualnie: Volvo S80 2000r. 2.5TDI+M56 i Volvo 240 1990r. B230F+M47

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2743
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 05 września 2019, 10:48

zlyzuw pisze:Za niedługo zbliża się rocznica posiadania mojego Volvo 240 i chcę mu zafundować jakieś fajne "spa". Poza typowymi zabiegami detailingowymi natknąłem się na firmę która robi ozonowanie silników. Niby to czyści silnik, przywraca pełną sprawność itp. Ktokolwiek to testował na redblocku? Jest sens się w to bawić czy wręcz przeciwnie można motorowi zaszkodzić? Nie oczekuję żadnej poprawy pracy bo samochód jeździ dobrze ale slogany reklamowe informują, że ozonowanie czyści silnik od środka itp. Poradźcie mi

Załóż LPG też wyczyści silnik i będzie tańsza jazda ;)
2 x

Awatar użytkownika
zlyzuw
Posty: 121
Rejestracja: 12 grudnia 2018, 16:19
Lokalizacja: Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: zlyzuw » 05 września 2019, 10:50

Było LPG 1gen które wywaliłem pół roku temu i nigdy więcej. :D Czyli rozumiem, że to tylko rozdmuchany marketing z tym ozonowaniem i lepiej przeznaczyć kasę na coś innego?
0 x
Aktualnie: Volvo S80 2000r. 2.5TDI+M56 i Volvo 240 1990r. B230F+M47


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości