Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
: 10 czerwca 2019, 18:23
B230F+AW71 - konfiguracja, jaka coraz częściej chodzi mi po głowie. Jazda Volvo rozleniwia...
No tak, powiedział kiedyś Mataj, że Człek z Volvo wyjdzie ale Volvo z Człowieka już nieMarcinS pisze:B230F+AW71 - konfiguracja, jaka coraz częściej chodzi mi po głowie. Jazda Volvo rozleniwia...
bnw pisze:Możliwość powrotu do PL w cenie najtańszej oferty lotniczej w zasadzie "od ręki". ... Dodatkowo, lubię ten kolor...
Z ciekawości - patrzyłeś jak kształtują się koszty serwisu / napraw Volvo RWD w NL? (dla jasności - ja tego nie wiem)zachatąwujta pisze:Gaz na śrubę,finezja ,poezja...
Możesz spróbować się skontaktować z firmą "Arga" z Ryk, skrzyniami sie zajmują ale czy za taką się wezmą to nie wiem, manuala M47 nie chcieli robić. Może automat prędzej bo chyba nie tylko w Volvo byl montowany. Zapytać nie zaszkodzi.miho pisze:Czy ktoś jest w stanie polecić dobrego specjaliste w Polsce, który ogarnia AW71? Gdzie można kupić w ogóle czujniki do tej skrzyni i inne części?
Części podobnie, miejscami trochę taniej. Gdyby nie brak auta, to parę okazji bym już oglądał, albo wręcz zamawiał. Z robocizną gorzej. Zdaje się, że można trafić na "budżetowego" mechanika. Inna rzecz - to jednak prostsze buty niż 16V i sporo można wykombinować na parkingu. Mam nadzieję.Milco pisze: Z ciekawości - patrzyłeś jak kształtują się koszty serwisu / napraw Volvo RWD w NL? (dla jasności - ja tego nie wiem)
I tu wszystko rozbija się o słowo "może". Takie naprawdę ładne Volvo-klasyki to są pieniądze powyżej 5000 Euro nierzadko. Tyle właśnie kosztuje B204FT po remoncie głowicy.Milco pisze: Zastanawia mnie, co lepsze. Wóz za 1500€ + ewentualne stos napraw za granicą, czy przykładowo za 2x tyle i (może?) większy spokój..
Jeśli zdecyduję się teraz, to najbliższy wyjazd do PL autem wypadłby w lipcu -> dałoby mi to miesiąc na pojeżdżenie sobie po Holandii i potestowanie, jak to się sprawuje w dłużej trasie.Milco pisze: Może to tylko pozory, ale nie jestem pewien, czy (ja) bym zaryzykował podróż tym wozem z NL do PL tak zaraz po zakupie.
Ale mogę się mylić.
No i po długim czasie udało mi się dotrzeć do znajomego który ma maszynkę do klimy. Okazało się że raz to n=miałem tylko 150g czynnika a dwa presostat był walnięty. Także na moje szczęście koszt w sumie 295zł i można jechać komfortowo. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.fonderal pisze:No właśnieMarcinNog pisze: Ale tego dowiem się dzisiaj popołudniu jak dotrę do serwisu.
Ja znikam na weekend. Przeczytać przeczytam, ale z pisaniem gorzej.