Strona 338 z 598

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 16 października 2018, 23:19
autor: re5pect
bnw pisze:Czy podłokietnik/tunel z 740 pasuje do 960, czy one są jednak różne? Chodzi mi o ten element:Obrazek
Ani podłokietnik, ani tunel nie przypasują, nie ma łatwo :mrgreen:

Sinuspi pisze:Śmiga ktoś 7/9 na felgach 7Jx15 ET20 ? (nie trze to po cegle ?)
A to przypasuje bez problemu :)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 17 października 2018, 09:01
autor: saabauto
Dudes pisze: dzięki za odpowiedź, polecisz może jakiś sklep gdzie je można kupic? Na allegro jak - 35 to tylko komplet przód i tył, a mi zależy na przodzie. Chociaż na tył by wypadało coś ogarnąć, bo jak 2 osoby siadą z tylu to bardzo przysiada.
https://allegro.pl/jamex-sprezyny-obniz ... 62013.html

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 17 października 2018, 09:43
autor: michlacz231
Czy jest jakiś blacharz może? :D Zastanawia mnie ile będzie kosztowało zrobienie szyberdachu.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 17 października 2018, 09:57
autor: saabauto
michlacz231 pisze:Czy jest jakiś blacharz może? :D Zastanawia mnie ile będzie kosztowało zrobienie szyberdachu.
Myślę, że taniej będzie wstawić kawałek dachu niż tą opuchliznę gnilną naprawiać. Serio.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 17 października 2018, 10:15
autor: michlacz231
Tak się składa że dostanę dach od v90, tylko nie wiem w jaki sposób niby zrobić ten dach

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 17 października 2018, 11:47
autor: xjtdi
michlacz231 pisze:Tak się składa że dostanę dach od v90, tylko nie wiem w jaki sposób niby zrobić ten dach
Ćwiczyłem taki manewr w 740, roboty niestety jest sporo. Ważne, żebyś dach "dawcy" miał obcięty poniżej zgrzewów na słupkach. Mi to robił kolega w stodole jego ojca ale wyszło tak, że po lakierowaniu nie szło się dopatrzyć że coś było kombinowane. Ratowanie tak skorodowanego dachu nie ma za bardzo sensu bo jak byś nie robił wstawek to i tak coś wylezie bo dach szczególnie w kombi mocno pracuje i nawet szpachla z włóknem i tak pęka. Robota jest niewdzięczna bo trzeba wyciąć przednią szybę, najlepiej zdemontować fotele, ja zostawiłem i to był błąd bo po operacji mimo folii syf był niemożebny. Dach z 940 pasował p&p do 740 nie wiem czy w v90 nie zrobili jakiś zmian ale to wyjdzie w trakcie. Taśma wokół szybra to jeszcze soft, kiedyś widziałem gościa w starym mercu 190 z kawałkiem papy termozgrzewalnej na dachu...

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 17 października 2018, 17:14
autor: saabauto
michlacz231 pisze:Tak się składa że dostanę dach od v90, tylko nie wiem w jaki sposób niby zrobić ten dach
Wyciąć w biorcy i wstawić z dawcy. Potrzebny Ci jest myślący blacharz.
Nie napisałeś skąd jesteś, ale jak w Warszawie oddałbyś taką rzecz do zrobienia, to 3Kpln niewyjęte.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 17 października 2018, 17:56
autor: gruszka2
Dzięki Fonderal jak zawsze można na ciebie liczyć .

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 18 października 2018, 01:13
autor: bnw
Hmm, czy wydech w 965 z B204FT jest inny, niż te od B6304? Albo inaczej: czy jest sens i możliwość poskładania wydechu na dedykowanych, porządnych zamiennikach, czy raczej przygotować się na adaptację czegoś od innej wersji?

Tak pytam, bo np. katalizator znalazłem tylko no-name, a tłumiki najczęściej wiszą jako "brak w magazynie" i zastanawiam się, czy nie przechwycić dostępnych jeszcze czasami nowych, OEMowych tłumików do siedemsetek/940...

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 18 października 2018, 07:49
autor: xjtdi
bnw pisze:Hmm, czy wydech w 965 z B204FT jest inny, niż te od B6304? Albo inaczej: czy jest sens i możliwość poskładania wydechu na dedykowanych, porządnych zamiennikach, czy raczej przygotować się na adaptację czegoś od innej wersji?

Tak pytam, bo np. katalizator znalazłem tylko no-name, a tłumiki najczęściej wiszą jako "brak w magazynie" i zastanawiam się, czy nie przechwycić dostępnych jeszcze czasami nowych, OEMowych tłumików do siedemsetek/940...
Na pewno średnica rur przy B204Ft była większa niż przy standardowym 740/940 nawet wolnossące B234F w 740 ma fabrycznie grubsze rury niż większość dedykowanych tłumików które są obecnie dostępne.
W jednym z aut kupiłem puszki z oferty Magnaflow i pospawałem od kata do końca wydech z nierdzewki. Teraz po kilku latach powtórzyłem ten manewr w drugim aucie bo z tym nierdzewnym wydechem nic się nie dzieje a przy LPG zwykłe końcowe tłumiki starczają na 2-3lata. Kosztowo jeśli masz czym i umiesz pospawać to nie wychodzi dużo drożej niż kupno czegoś sensownego np. z Bosala.
Przy wolnossącym silniku musi być środkowy tłumik przelotowy a końcowy komorowy. Przy turbo można oba dać przelotowe i nie będzie za głośno ważne tylko żeby dać największe/najdłuższe puszki jakie wchodzą wtedy dźwięk będzie trochę bardziej basowy ale przyjemny dla ucha i nie ma problemów na przeglądzie.