Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
: 13 sierpnia 2018, 17:30
Nie wiem co to solidnie szybkie, ale w okolicach 200-300KM są. Drift cegła w okolicy 400-500 też się znajdzie. A co?
Nie dobierzesz bo masz rzeźbę w elektryce, wagon kabli trzeba byłoby wyprowadzić, jeśli o gruzie piszesz...ambasador pisze:Mógłbym prosić o sprawdzenie jaki bulb sensor powinien u mnie siedzieć?dzwoniłem do drakena,ale nie potrafili po vinie dojść...fonderal pisze:Podrzuć VIN, może się da sprawdzić, co tam powinno siedzieć.
YV1FA8749L2486518
Mareek pisze:Nie wiem co to solidnie szybkie, ale w okolicach 200-300KM są. Drift cegła w okolicy 400-500 też się znajdzie. A co?
Szybkie nie są mocne? Chodziło mi o cegły powiedzmy ~300+ KM poskładane z głową.Boa1982 pisze:Szybkie, czy mocne? No i co znaczy „solidnie”?
nie no po co gruzowi kontrolki:) o czerwonym sedanie piszę...saabauto pisze: Nie dobierzesz bo masz rzeźbę w elektryce, wagon kabli trzeba byłoby wyprowadzić, jeśli o gruzie piszesz...
Nie ma. Kuba jedna zrobi niedlugo (tak do dwoch lat).rdi pisze:Mareek pisze:Nie wiem co to solidnie szybkie, ale w okolicach 200-300KM są. Drift cegła w okolicy 400-500 też się znajdzie. A co?Szybkie nie są mocne? Chodziło mi o cegły powiedzmy ~300+ KM poskładane z głową.Boa1982 pisze:Szybkie, czy mocne? No i co znaczy „solidnie”?
Drift Cegłę znam z facebooka, a na forach / zlotach rzadko bywam, stąd pytanie do was czy są u nas jeszcze jakieś fajne projekty? Tematy budowy, informacje, historie, problemy z takimi?
200tki to idealna baza na sleepera do jazdy po bułki.
Tylni pas ma inne profile i otwory pod lampy (są dod przejściówki do inst elektr). Błotniki przednie Belgijki mają inny kształt (płytsze) pod kierunki. Blendy mają inne kształty ze względu na długość lamp przecież.ambasador pisze:nie no po co gruzowi kontrolki:) o czerwonym sedanie piszę...saabauto pisze: Nie dobierzesz bo masz rzeźbę w elektryce, wagon kabli trzeba byłoby wyprowadzić, jeśli o gruzie piszesz...
jeszcze jedno pytanie:czy lampy przód i tył są zamienne między 740 przejściówka ,a 760 polift?
i czy lampy przód 760 polift są takie same jak w 900?
chodzi mi konkretnie o to,czy do mojej kanadyjskiej przejściówki 744 można bezboleśnie zaadoptować lampy przednie z 900 a tylne z 760(ewntualnie dołożyć blende)?
nie uciąłem jeszcze springów ale mam stożek w 200, a to +50KM, liczy sięwujek pisze:Reszta jak utnie sprezyny to zaklada temat na forum ze grube mody.
nie mam Switalku bladego pojęcia, musisz to sprawdzić na jakiejś renomowanej hamowniswital pisze:nie uciąłem jeszcze springów ale mam stożek w 200, a to +50KM, liczy sięwujek pisze:Reszta jak utnie sprezyny to zaklada temat na forum ze grube mody.
Byle nie owocowejwujek pisze: nie mam Switalku bladego pojęcia, musisz to sprawdzić na jakiejś renomowanej hamowni