Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

marcinGT pisze:Ok, to zapytam inaczej. Czy u Was po intensywnych deszczach woda też dostaje się pod maskę? Myślałem, że czegoś u mnie brakuje, ale uszczelka jest tylko od strony szyby i w dodatku nie jest na całą szerokość maski. Mam obawy, że ten problem będzie się powtarzać.
W siedemset wkleiłem uszczelkę na silikon i jest pięknie. Chyba nawet to gdzieś opisałem.
0 x
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

No dobra to se po żartowaliśmy ,a tera konkretne pytanko Knudsen bywa totalnie zamulony .
Raz fruwa potem zamułka na maxa .Jak ma dobry dzionek to ładnie zbiera się z trójki i czwórki nawet ,a jak mu się odklei to ŁATAF....K
Mam sporo części takich jak przepływka ,cewka , przepływka i inne podmieniałem bez zmian .Podciśnienia sprawdziłem był uwalony jeden wężyk ,kable premium,świece premium (ISKRA),wydech nówka ,i w ogóle na gazezo i benzyna idento takie same objawy .Krokowy się prał na działce w nafcie 48godzin bo o nim kurde zapomniałem że się pierze ;) .Przepustnica wymyta ,filtr powietrza nówka . Do sprawdzenia instalacji gazowej jeszcze 2500 tysia , pierwszy serwis lambda śmigała .Obroty równe ale czasem po zapaleniu silnika motor przygasa lecz po lekkim dodaniu gazu wszystko się stabilizuje
Staram się wam dupy nie zawracać ale teraz nie mam wyjścia :roll:
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

ja bym pomiar kompresji na początek zrobił co by wykluczyć mechanikę.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

była robiona 1,5 roku temu zanim gaz założyłem i było na wszystkich około 12
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Sinuspi pisze:
Dudes pisze:Czy tulejki wybieraka od Fiata 125p pasują do M46? Wyglądają podobnie, a mam możliwość kupienia na miejscu.
A są tańsze niż w Drakenie/ Vfanie ?
Jeżeli mnie pamięć nie myli to 15 zeta. ;)
0 x
740 Turbo B200ET
mamvolvo
Posty: 79
Rejestracja: 14 sierpnia 2016, 11:33

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: mamvolvo »

240 Polar 1992 , gdzie powinna być dziura w tylnym nadkolu do mocowania pasa w 3 rzędzie siedzeń?
bo nie mogę znaleźć..
0 x
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

Może banalne pytanko ale jakie ciśnienie w oponach 205 55 16 większość jazda w trzy osoby .
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
volvo 244 v8
Posty: 212
Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvo 244 v8 »

Można w miejsce licznika VDO bez obrotomierza założyć taki z obrotomierzem czy trzeba pozamieniać jakieś kable?
740 86rok
0 x
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

volvo 244 v8 pisze:Można w miejsce licznika VDO bez obrotomierza założyć taki z obrotomierzem czy trzeba pozamieniać jakieś kable?
740 86rok
Włożyć można, ale działać to to nie będzie ;)

Najprawdopodobniej po takiej podmiance nie będzie działał żaden wskaźnik na zegarach.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

gruszka2 pisze:No dobra to se po żartowaliśmy ,a tera konkretne pytanko Knudsen bywa totalnie zamulony .
Raz fruwa potem zamułka na maxa .Jak ma dobry dzionek to ładnie zbiera się z trójki i czwórki nawet ,a jak mu się odklei to ŁATAF....K
Mam sporo części takich jak przepływka ,cewka , przepływka i inne podmieniałem bez zmian .Podciśnienia sprawdziłem był uwalony jeden wężyk ,kable premium,świece premium (ISKRA),wydech nówka ,i w ogóle na gazezo i benzyna idento takie same objawy .Krokowy się prał na działce w nafcie 48godzin bo o nim kurde zapomniałem że się pierze ;) .Przepustnica wymyta ,filtr powietrza nówka . Do sprawdzenia instalacji gazowej jeszcze 2500 tysia , pierwszy serwis lambda śmigała .Obroty równe ale czasem po zapaleniu silnika motor przygasa lecz po lekkim dodaniu gazu wszystko się stabilizuje
Staram się wam dupy nie zawracać ale teraz nie mam wyjścia :roll:
Wymiana garnka części nie jest niczego gwarantem. Jak wieści z forum niosą, nawet nowe zamienniki potrafią być gorsze niż stare ory. Kwestia poprawności założenia LPG może być loterią, gdy zrobił to ino zakładacz a 945 widział kiedyś w TV dgy miał 12 lat.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
ODPOWIEDZ