Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
swital
Posty: 390
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: swital » 03 lipca 2018, 23:12

Ja nie wymyśliłem nic sensownego.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

Awatar użytkownika
volvo 244 v8
Posty: 222
Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: volvo 244 v8 » 04 lipca 2018, 11:52

Ma ktoś schemat jak podłączyć elektryczną antene w Volvo 745?
0 x

Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 566
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: V945turbo » 04 lipca 2018, 18:37

A po Co Ci schemat jak to tylko 2 kable?
0 x
744 B230FT+ stay tuned... / 745 B234F

swital
Posty: 390
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: swital » 04 lipca 2018, 19:19

Nie kłam, 3 są
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico

konradko
Posty: 736
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: konradko » 04 lipca 2018, 19:24

Tylna wycieraczka chodzi w złą stronę, coś pomieszane jest z mechanizmem? Jest jakiś schemat jak to złożyć?
0 x

Awatar użytkownika
volvo 244 v8
Posty: 222
Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: volvo 244 v8 » 04 lipca 2018, 20:03

V945turbo pisze:A po Co Ci schemat jak to tylko 2 kable?

Mam tylko antene.
Nie mam kabli i przełącznika
0 x

Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 407
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: saabauto » 04 lipca 2018, 23:32

volvo 244 v8 pisze:
V945turbo pisze:A po Co Ci schemat jak to tylko 2 kable?

Mam tylko antene.
Nie mam kabli i przełącznika


Przełącznik jest opcjonalny. Musisz mieć plus permanentny, niezależny od stacyjki, plus z radia sygnałowy do anteny i masę. Koniec.
1 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: +48 888 623 332
945 B230FT+ AW71 '98
744 B230FB+ AW71 '89

xjtdi
Posty: 342
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: xjtdi » 05 lipca 2018, 07:14

Taki temat, 960 z 1995roku skrzynia M90 umielona. Pytanie czy wnętrzności skrzyni M90 przy redbloku i dieslu były takie same czy jednak inne? Same kielichy są na 100% różne, od diesla ma nawet rozrusznik z drugiej strony silnika ale czy były jakieś różnice w wnętrznościach?
Pytam bo akurat M90 w wersji do whitebloka chwilowo nie mogę znaleźć a mam namierzone względnie tanie M90 w wersji do diesla i z 940 B230FK powypadkowego z wyłamanym mocowaniem lewarka i zastanawiam się którą lepiej kupić. Przekładanie w obudowę od whitebloka i tak mnie w obu wariantach nie ominie.
0 x

Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 407
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: saabauto » 06 lipca 2018, 07:08

xjtdi pisze:Taki temat, 960 z 1995roku skrzynia M90 umielona. Pytanie czy wnętrzności skrzyni M90 przy redbloku i dieslu były takie same czy jednak inne? Same kielichy są na 100% różne, od diesla ma nawet rozrusznik z drugiej strony silnika ale czy były jakieś różnice w wnętrznościach?
Pytam bo akurat M90 w wersji do whitebloka chwilowo nie mogę znaleźć a mam namierzone względnie tanie M90 w wersji do diesla i z 940 B230FK powypadkowego z wyłamanym mocowaniem lewarka i zastanawiam się którą lepiej kupić. Przekładanie w obudowę od whitebloka i tak mnie w obu wariantach nie ominie.


Ktoś na naszym forum pisał o przekładaniu choinek w m90 właśnie do whiteblocka z diesla. Na logikę powinno to pasować. Obudowa jest taka sama.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: +48 888 623 332
945 B230FT+ AW71 '98
744 B230FB+ AW71 '89

xjtdi
Posty: 342
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: xjtdi » 06 lipca 2018, 09:34

saabauto pisze:Ktoś na naszym forum pisał o przekładaniu choinek w m90 właśnie do whiteblocka z diesla. Na logikę powinno to pasować. Obudowa jest taka sama.


Hm, nie znalazłem tego wątku, w każdym razie wybrałem jednak tę skrzynię M90 od redblocka, już do mnie jedzie. Wolałem tą bo leży już wiele lat u gościa jako zapas, ma na pewno mniejszy nalot niż ta z diesla. Jak wszystko zagra jutro się okaże czy jest to faktycznie p&p. Póki co rozebrałem już tę uszkodzoną, ząbki w niej latały luzem, większość była przy magnesie. Co ciekawe ścięte były nie zęby główne któregoś trybu tylko frezy na wałku sprzęgłowym w miejscu po którym przesuwa się synchronizator. Auto ma cirka 400kkm i trochę to widać po trybach - ogólnie wszystkie tryby ładne a od 5 biegu wytarte i czubkami ostre jak nóż.
0 x


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość