Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
: 12 czerwca 2018, 20:57
Dzięki za odpowiedzi Panowie
Płyn z wisko z czasem wycieka/traci właściwości. Napełnianie to jak w lotto loterii. Zamiennik obecnie to ok 250-300 zł, używka w miarę to 50-150 złajzol pisze:Cześć Wszystkim!
940ka od kwietnia i pytania
Wisko chodzi mi lekko na gorącym motorze i pytanie czy da się je przywrócić do sprawności np. tak http://sam-naprawiam-bmw.com.pl/naprawy ... a-wiskozy/ czy trza nowe zakupić np. tutaj https://www.draken.com.pl/volvo/czujnik ... -940-.html
Za sprawą pierwszego zaczął mi płyn chłodniczy spie_lać po osi pompy jak patrze i pytanie nr 2 czy pompy dostępne na https://www.draken.com.pl/volvo/313-pompy-wody są perspekktywiczne?
Motor B230FB.
Rozważ montaż elektrycznego wiatraka, ori używany wiatrak od 960 lub 940 turbo można czasem trafić za 50-100zł z mocowaniem. Do tego dokupujesz adapter na czujnik np. taki:ajzol pisze:Cześć Wszystkim!
940ka od kwietnia i pytania
Wisko chodzi mi lekko na gorącym motorze i pytanie czy da się je przywrócić do sprawności np. tak http://sam-naprawiam-bmw.com.pl/naprawy ... a-wiskozy/ czy trza nowe zakupić np. tutaj https://www.draken.com.pl/volvo/czujnik ... -940-.html
Za sprawą pierwszego zaczął mi płyn chłodniczy spie_lać po osi pompy jak patrze i pytanie nr 2 czy pompy dostępne na https://www.draken.com.pl/volvo/313-pompy-wody są perspekktywiczne?
Motor B230FB.
Moduł wzmocnienia zapłonu daje takie sygnały, zaśniedziały i nie kontaktujący pin na cewce (wtyczka), pęknięty rezystor w palcu...endriugto pisze:Jadę sobie np 100km/h obroty mam 2500 i czasami wskazówka obrotomierza podskakuje o 250 obr/min na 2750 obr/min.
Dzieje się to też przy innych prędkościach i biegach ale nie zawsze. 745 1992 B230F + AW70.
Podpowiecie co to może być?
Brak masy gdzieś pod deską.wujek pisze:744 88
po wlaczeniu swiatel mijania, wlaczaja mi sie wycieraczki
o co come on?
Gdzie zamontowałeś włącznik wentylatora - na wejściu czy na wyjściu z chłodnicy?xjtdi pisze: Rozważ montaż elektrycznego wiatraka, ori używany wiatrak od 960 lub 940 turbo można czasem trafić za 50-100zł z mocowaniem. Do tego dokupujesz adapter na czujnik np. taki:
http://allegro.pl/adapter-czujnika-temp ... 85428.html
no i sam czujnik, ja użyłem takiego:
http://allegro.pl/wlacznik-wentylatora- ... 92389.html
Taki czujnik ma sens jak masz wentylator 2- biegowy, jak wentylator będzie jednobiegowy wystarczy czujnik 2 pinowy. Do tego jeszcze powinieneś mieć jakiś przekaźnik ja nie musiałem szukać bo był przy wentylatorze.
Na wyjściu, na wężu co idzie do pompy wody. Jak bym założył na wejściu to by mi wiatrak kręcił cały czas na 1 biegu bo przecież płyn na wyjściu z silnika ma coś około 90stopni a przełącznik 1 stopień działa przy około 87stopniach.saabauto pisze:Gdzie zamontowałeś włącznik wentylatora - na wejściu czy na wyjściu z chłodnicy?xjtdi pisze: Rozważ montaż elektrycznego wiatraka, ori używany wiatrak od 960 lub 940 turbo można czasem trafić za 50-100zł z mocowaniem. Do tego dokupujesz adapter na czujnik np. taki:
http://allegro.pl/adapter-czujnika-temp ... 85428.html
no i sam czujnik, ja użyłem takiego:
http://allegro.pl/wlacznik-wentylatora- ... 92389.html
Taki czujnik ma sens jak masz wentylator 2- biegowy, jak wentylator będzie jednobiegowy wystarczy czujnik 2 pinowy. Do tego jeszcze powinieneś mieć jakiś przekaźnik ja nie musiałem szukać bo był przy wentylatorze.
Dzięki, posprawdzamsaabauto pisze:Moduł wzmocnienia zapłonu daje takie sygnały, zaśniedziały i nie kontaktujący pin na cewce (wtyczka), pęknięty rezystor w palcu...endriugto pisze:Jadę sobie np 100km/h obroty mam 2500 i czasami wskazówka obrotomierza podskakuje o 250 obr/min na 2750 obr/min.
Dzieje się to też przy innych prędkościach i biegach ale nie zawsze. 745 1992 B230F + AW70.
Podpowiecie co to może być?