Strona 304 z 598

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 czerwca 2018, 15:46
autor: endriugto
Boa1982 pisze:
endriugto pisze:
Boa pisze: Mój VIN YV1744882H2168823
Co jeszcze ciekawego możesz mi z niego odczytać :?:
Sam se odczytaj. Będzie satysfakcja :)
http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... Data1.html
Wg tego dekodera coś mi nie pasuje...
Przegapiłeś 4 pozycję czyli literę?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 czerwca 2018, 15:47
autor: Boa1982
Czwartą pozycją w moim VINie jest cyfra "7" :)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 czerwca 2018, 15:50
autor: endriugto
Boa1982 pisze:Czwartą pozycją w moim VINie jest cyfra "7" :)
Zrób zdjęcia tabliczki albo lepiej znajdź miejsce gdzie masz vin nabity na nadwoziu.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 czerwca 2018, 15:54
autor: Boa1982
Ok, tak też zrobię :)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 czerwca 2018, 18:32
autor: fonderal
Boa1982 pisze: Mój VIN
Za wiele to tam nie ma.
YV1744882H2168823 Volvo
YV1744882H2168823 740 sedan
YV1744882H2168823 B230F
YV1744882H2168823 M46
YV1744882H2168823 rok modelowy 1987
YV1744882H2168823 Gent, Belgia
YV1744882H2168823 kolejny numer nadwozia.

B230F to wtrysk elektroniczny, LH albo Regina.
Ciekawsze rzeczy są na tabliczce w prawej kolumnie, możesz mieć jeszcze naklejkę serwisową oidp na lewym słupku B.

endriugto, FD to to samo co F, ale "ekologiczny". EGR to wiadomo, natomiast Pulse Air to system tłoczenia powietrza do wydechu, żeby katalizator lepiej dopalał. Coś takiego jak elektryczna pompa powietrza w 960, ale tutaj tłoczenie napędzane jest pulsacją spalin w wydechu i działa w zasadzie tylko na jałowym, zaś pompa elektryczna zawsze, kiedy się włączy.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 czerwca 2018, 19:47
autor: xjtdi
Zrób zdjęcie komory silnika, to co tam było fabrycznie już się na przestrzeni lat mogło zmienić. Najlepszy byłby LH-jetronic, Regina też ujdzie gorzej jeśli mechaniczny wtrysk ja swego czasu się poddałem i do auta z K-jetem założyłem elektroniczny wtrysk LH2.2

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 czerwca 2018, 21:55
autor: dom?n
fonderal pisze: Ja tam się nie znam, ale czy te zdjęcia nie powinny być opisane odwrotnie? ;)
Czeski błąd :shock: A wystarczyło spojrzeć co się klepie zamiast bezmyślnie kopiować linki. Dzięki ;)
fonderal pisze: endriugto, FD to to samo co F, ale "ekologiczny". EGR to wiadomo, natomiast Pulse Air to system tłoczenia powietrza do wydechu, żeby katalizator lepiej dopalał. Coś takiego jak elektryczna pompa powietrza w 960, ale tutaj tłoczenie napędzane jest pulsacją spalin w wydechu i działa w zasadzie tylko na jałowym, zaś pompa elektryczna zawsze, kiedy się włączy.
Miałem B230FD w Rupieciu (tj. 240 '93). Żadnej różnicy w użytkowaniu, kilka rurek więcej pod maską ;)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 08 czerwca 2018, 22:17
autor: nckpol
Gdzie w serii 700 są /jest odpływ wody z klimatyzacji? Z progu powinna wylatywac w tym samym miejscu co odpływ z szyberdachu?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 08 czerwca 2018, 23:37
autor: fonderal
W 900 otworek jest na firewallu jakieś 10 cm nad prawą podłużnicą. Leci do podłużnicy i dopiero z niej na ziemię. Może i w 700 też tak jest?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 09 czerwca 2018, 08:46
autor: nckpol
fonderal pisze:W 900 otworek jest na firewallu jakieś 10 cm nad prawą podłużnicą. Leci do podłużnicy i dopiero z niej na ziemię. Może i w 700 też tak jest?
Czyli że gdzieś pod osuszaczem?
procedura przepychania standardowa? Linka i pchamy aż wyjdzie, czy ten odpływ jest jakiś delikatniejszy?