Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
: 07 czerwca 2018, 13:03
Sprawdź po zdjęciach które zalinkowałem, różnią się wizualnie dość wyraźnie.
Sorry, nie zauważyłem hotlinkówdom?n pisze:Sprawdź po zdjęciach które zalinkowałem, różnią się wizualnie dość wyraźnie.
Skomplikowane może nie ale żeby to zrobić to trzeba go zdemontować z auta a do tego trzeba wyciągnąć podsufitkę. O ile w moim kombi nie było z tym problemu to w sedanie 744 zmieniałem kiedyś podsufitkę i co się nakombinowałem, żeby ją w jednym kawałku tam wcisnąć to klękajcie narody...Boa1982 pisze: Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra
Gdzieś w Luboniu jest jakiś spec od szyberdachów.Boa1982 pisze:Domin, gdzie sprawdzić czy to LH, czy Kdom?n pisze:Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie B230E
Jeszcze jedno pytanie, mam manualny szyber. W pozycję uchylną da się pokręcić bez problemu, ale cięzko się domyka. Natomiast przy zakupie sprzedawca powiedział, że w pozycję chowającą nie otwierał nigdy, bo wydaje się mu, że coś tam jest do naprawy...
Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra
Ja tam się nie znam, ale czy te zdjęcia nie powinny być opisane odwrotnie?dom?n pisze:Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie B230E
Co to jest ten wynalazek 83 i czym to się różni od standardowego 88? (niby mam to w 745)fonderal pisze:Ja tam się nie znam, ale czy te zdjęcia nie powinny być opisane odwrotnie?dom?n pisze:Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie B230E
Boa1982, siódma i ósma cyfra w VINie opisuje silnik. Jeśli nikt nie przeszczepiał, to w serii 700 i 900 będzie jak niżej:
20 = B200G
21 = B200FT
22 = B200GT
25 = 204FT
27 = B200F
74 = D24TIC
80 = B230G
81 = B230FK
82 = B230GT W/O EGR, W/O TWC
83 = B230FD Pulsair + EGR
84 = B230GK
85 = B230FB
86 = B230FT EGR, TWC
87 = B230FT W/O EGR, TWC
88 = B230F
92 = B6244S
93 = B6254S EGR, TWC
95 = B6304S TWC
96 = B6304S TWC
98 = B6304GS W/O TWC
99 = B6254S W/O EGR, W/O TWC
Masz może też taką rozpiskę do serii 200? Byłbym wdzięcznyfonderal pisze:Ja tam się nie znam, ale czy te zdjęcia nie powinny być opisane odwrotnie?dom?n pisze:Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie B230E
Boa1982, siódma i ósma cyfra w VINie opisuje silnik. Jeśli nikt nie przeszczepiał, to w serii 700 i 900 będzie jak niżej:
20 = B200G
21 = B200FT
22 = B200GT
25 = 204FT
27 = B200F
74 = D24TIC
80 = B230G
81 = B230FK
82 = B230GT W/O EGR, W/O TWC
83 = B230FD Pulsair + EGR
84 = B230GK
85 = B230FB
86 = B230FT EGR, TWC
87 = B230FT W/O EGR, TWC
88 = B230F
92 = B6244S
93 = B6254S EGR, TWC
95 = B6304S TWC
96 = B6304S TWC
98 = B6304GS W/O TWC
99 = B6254S W/O EGR, W/O TWC
Nie chodzi Ci przypadkiem o Solar Wind z Komornikendriugto pisze:Gdzieś w Luboniu jest jakiś spec od szyberdachów.Boa1982 pisze:
Jeszcze jedno pytanie, mam manualny szyber. W pozycję uchylną da się pokręcić bez problemu, ale cięzko się domyka. Natomiast przy zakupie sprzedawca powiedział, że w pozycję chowającą nie otwierał nigdy, bo wydaje się mu, że coś tam jest do naprawy...
Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra
Czyli wychodzi na to, że mam B230F, to elektroniczny prawdafonderal pisze: Boa1982, siódma i ósma cyfra w VINie opisuje silnik. Jeśli nikt nie przeszczepiał, to w serii 700 i 900 będzie jak niżej:
/.../
88 = B230F
/.../
Sam se odczytaj. Będzie satysfakcjaBoa1982 pisze:Nie chodzi Ci przypadkiem o Solar Wind z Komornikendriugto pisze:Gdzieś w Luboniu jest jakiś spec od szyberdachów.Boa1982 pisze:
Jeszcze jedno pytanie, mam manualny szyber. W pozycję uchylną da się pokręcić bez problemu, ale cięzko się domyka. Natomiast przy zakupie sprzedawca powiedział, że w pozycję chowającą nie otwierał nigdy, bo wydaje się mu, że coś tam jest do naprawy...
Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra
Czyli wychodzi na to, że mam B230F, to elektroniczny prawdafonderal pisze: Boa1982, siódma i ósma cyfra w VINie opisuje silnik. Jeśli nikt nie przeszczepiał, to w serii 700 i 900 będzie jak niżej:
/.../
88 = B230F
/.../
Mój VIN YV1744882H2168823
Co jeszcze ciekawego możesz mi z niego odczytać
Wg tego dekodera coś mi nie pasuje...endriugto pisze:Sam se odczytaj. Będzie satysfakcjaBoa pisze: Mój VIN YV1744882H2168823
Co jeszcze ciekawego możesz mi z niego odczytać
http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... Data1.html