Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
: 15 maja 2018, 10:10
Aktuatora się nie naprawia, tylko wymienia na nowy.nckpol pisze:
1. Ale że membrana czy sprężyna nie taka - co tam jeszcze może być nie tak?
Aktuatora się nie naprawia, tylko wymienia na nowy.nckpol pisze:
1. Ale że membrana czy sprężyna nie taka - co tam jeszcze może być nie tak?
Spoko - czyli chłopaki od turbin coś spartolili (bo był to element podlegający wykonywanej przez nich regeneracji / modyfikacji) - chodziło mi tylko o to gdzie szukać przyczyny. Już chyba wiem, dzięki - będę ich atakowałtakijedenkuba pisze:Aktuatora się nie naprawia, tylko wymienia na nowy.nckpol pisze:
1. Ale że membrana czy sprężyna nie taka - co tam jeszcze może być nie tak?
Skoro nie był wymieniony to był prawdopodobnie sprawny w momencie wydawania turbiny po regeneracji.nckpol pisze: Spoko - czyli chłopaki od turbin coś spartolili (bo był to element podlegający wykonywanej przez nich regeneracji / modyfikacji) - chodziło mi tylko o to gdzie szukać przyczyny. Już chyba wiem, dzięki - będę ich atakował
Podtrzymują, że był sprawny. Twierdzą, iż turbo pompuje więcej niż silnik jest w stanie przepalić i stąd falowanie doładowania. Być może mają rację, mi się już nie chce dochodzić prawdytakijedenkuba pisze:Skoro nie był wymieniony to był prawdopodobnie sprawny w momencie wydawania turbiny po regeneracji.nckpol pisze: Spoko - czyli chłopaki od turbin coś spartolili (bo był to element podlegający wykonywanej przez nich regeneracji / modyfikacji) - chodziło mi tylko o to gdzie szukać przyczyny. Już chyba wiem, dzięki - będę ich atakował
Pomaluj "srebrzanką" do kaloryferów, zrób zdjęcie i zaprezentuj na forum, ciekaw jestem jak wyjdzie.endriugto pisze:Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować?
Hahaha owinę rajstopą i zrobię filmiktakijedenkuba pisze:Pomaluj "srebrzanką" do kaloryferów, zrób zdjęcie i zaprezentuj na forum, ciekaw jestem jak wyjdzie.endriugto pisze:Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować?
uszczelmi reinz beda okendriugto pisze:745 1992 b230f. Kolektor wydechowy mam pęknięty. Mam już "nowy" używany. Kupić jakieś konkretne uszczelki od głowicy i portek czy cokolwiek się nada? Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować? Czy to nie ma sensu?
Dzięki za info.wujek pisze:uszczelmi reinz beda okendriugto pisze:745 1992 b230f. Kolektor wydechowy mam pęknięty. Mam już "nowy" używany. Kupić jakieś konkretne uszczelki od głowicy i portek czy cokolwiek się nada? Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować? Czy to nie ma sensu?
na kolektor wydechowy polecam farbe VHT flame proof. W innym wozie ponalowalem 4 lata temu i wciaz sie trzyma jak nowa. Aplikacja jest problematyczna ale efekt bardzo ok