Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Daj masę wurtha, reinza czy coś z obu stron. Nie oszczędzaj na silikon czerwony
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Siuwax to bliżej nieokreślona masa o nie znanej charakterystyce
Właściwie to nawet nie wiem jak to się poprawnie pisze
Dzięki za niesamowicie szybką reakcję .
Właściwie to nawet nie wiem jak to się poprawnie pisze
Dzięki za niesamowicie szybką reakcję .
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Volvo 240 polar: przerdzewiała (a było nie jeździć w zimie!) rura wydechowa na wysokości tylnego błotnika, ta omijająca bak z prawej. Jest tam w standardzie jakiś łącznik/tłumik drgań pomiędzy tylnym tłumikiem a rurą? Ja mam miejsce pomiędzy 2 obejmami, 4cm, no właśnie na co? Nie wiem czy jest tam coś fabrycznie, czy poprzedniemu właścicielowi już wcześniej przerdzewiało i wstawił rurkę jako łącznik.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Kto z Warszawy zna się na B230F? Potrzebuję pomocy w uruchomieniu silnika. Kompresja 3bar, nie chce odpalić, nie wierzę żeby od stania padły pierścienie do takiego stopnia.
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przeskoczył Ci rozrząd. Ustaw na znaki i odpalaj.konradko pisze:Kto z Warszawy zna się na B230F? Potrzebuję pomocy w uruchomieniu silnika. Kompresja 3bar, nie chce odpalić, nie wierzę żeby od stania padły pierścienie do takiego stopnia.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Rozrząd podobno dobrze ustawionysaabauto pisze:Przeskoczył Ci rozrząd. Ustaw na znaki i odpalaj.konradko pisze:Kto z Warszawy zna się na B230F? Potrzebuję pomocy w uruchomieniu silnika. Kompresja 3bar, nie chce odpalić, nie wierzę żeby od stania padły pierścienie do takiego stopnia.
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nic innego nie ma prawa zabruździć, no, chyba że silnik stał otwarty i wilgoć wlazła - wtedy tez można uratowac, ale trudniej. Tłok 1 cylindra w GMP, zera na rozrządzie ustawić i sprawdzaj. A cóż to za mechanik, który z redblockiem sobie nie umie poradzić? Jak się podda, przywieź mi go jutro po południu.konradko pisze: Rozrząd podobno dobrze ustawiony
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Niech skończą najpierw środek, przywiozę jeśli nie odpali do zakończenia pozostałych prac.saabauto pisze:Nic innego nie ma prawa zabruździć, no, chyba że silnik stał otwarty i wilgoć wlazła - wtedy tez można uratowac, ale trudniej. Tłok 1 cylindra w GMP, zera na rozrządzie ustawić i sprawdzaj. A cóż to za mechanik, który z redblockiem sobie nie umie poradzić? Jak się podda, przywieź mi go jutro po południu.konradko pisze: Rozrząd podobno dobrze ustawiony
0 x
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10