Strona 265 z 598

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 10 lutego 2018, 23:31
autor: Sinuspi
Kargul Tomasz pisze:Cześć ,
Dostałem namiar na forum volvorwd.pl od kolegi który dzięki wam kupił kupił ładną 900 polar kombi , zapłacił za auto w bogatej wersji wyposażenia w skórach 5600 zł przez rok dodał do auta drugie tyle , jak sam mówi w chwili obecnej ma niezniszczalną dużą komfortową rakietę, jaką chciałby mieć i ja ;)
Do brzegu
Mam na imię Tomasz prowadzę firmę produkcyjną , często przemierzam dłuższe trasy , zapakowany rzeczami o sporych gabarytach ( expozytory wystawowe na targi).
Zamierzam spędzić trochę czasu w starym volvo 900 , stać mnie na nowe auto natomiast nie odczuwam potrzeby wydawania drakońskich kwot tylko po to by spinać się gdy powstanie nowa rysa na błotniku.
Postaram się nieco doprecyzować być może coś mi poradzicie,
Auto robić będzie rocznie około 50000 tys km przychylał bym się do diesla , w aucie z poprzedniej epoki zdecydowanie wolał bym siedzieć na skórze - welur po 20 latach dla mnie jest nie do przyjęcia , jestem przyzwyczajony do skrzyni manualnej choć przyznam że znam komfort automatu i jeśli nie jest awaryjny uważam ze genialny wynalazek który przydał by się w mojej rakiecie , klimatyzacja nie jest komfortem to niezbędne wyposażenie każdego auta z kolei jeśli auto tej wielkości nie ma ogrzewania postojowego wypadało by chociaż zagrzać tyłek zimową porą , nad tą opcją się nie upieram to jest miły dodatek.
Nie wierzę w przebiegi 250 tys kilometrów , nie uznaje też ofert aut które w rekach prywatnych przeszły gruntowny remont po czym są sprzedawane, miesiąc po wymianie ostatniej części ( wybaczcie za szczerość ale uważam to za czystą głupotę, ktoś kupuje auto za 6 tyś wkłada swój czas i pieniądze na części po czym sprzedaje auto za 10000, nie widzę tu ani zarobku ani zdrowego rozsądku), to samo tyczy się instalacji gazowej, w gre wchodzi tylko diesel .
Mieszkam w Elblągu jeśli ktoś z was chce sprzedać autko za powiedzmy 6000 zł , które spełniało by moje oczekiwania , zna stan techniczny auta wie co trzeba w nim wymienić i nie chce tego robić z chęcią pomogę.
Moja propozycja jest następująca przyjeżdżasz autem na kołach do Elbląga po wcześniejszym ustaleniu szczegółów telefonicznie 796993777 na miejscu sprawdzamy auto u mojego mechanika jeśli jego wersja pokrywa się z twoją zwracam tobie za koszt paliwa , obiad , nocleg i powrót do domu i oczywiście płacę za auto przelewem lub gotówką jak wolisz .
Witam/y.
Elbląg jest pięknym miastem z cudownymi kanałami i pejzażem, to buduje wyobraźnię.

Volvo'a 2/7/9 stworzone są do podnóży i ciężkiej pracy ale jak i o inne auta, trzeba o nie odpowiednio zadbać.
Otóż Drogi Tomaszu, niektóre welury w Volvo pomimo 30 lat są w stanie lepszym niż w 5 letnim Passacie/ Skodzie ekologiczne skóry.
Klimatyzacja w autach z lat 80-90 była rzadkością i kosztowała sporo. Wyobraź sobie 126p' 87 gdzie pasy tylne były ekskluzywne natomiast Volvo miało "takie coś" jak ogrzewanie siedzeń, klimatyzacje (automatyczną też ajakże) i kontrolowane strefy zgniotu. Także teges o klimatyzacji - to szukaj innego epokowego klasyka coby miał taką zabawkę w standardzie.
To prawda co Kolega napisał, że do aut po ok 6.000 zł trzeba wpakować po 2x, 3x i 6x tyle by było niezawodne. Ty celujesz w rumpla, więc chyba / raczej trzeba zaopatrzyć się w assistance lub faktycznie kup w leasingu jakiś nowoczesny bajerancki wozik by paliwo i naprawy puszczać w koszty, skoro ma ono kreować Twój biznesmeński wizerunek i przewozić Ci tyłasa z gablotami. Tak bywają auta po ok 5-6 tys ale jak fajne nie stoją dłużej niż 2-3 dni.
Przebiegi w autach są i poniżej 200.000km, po 35 latrach ale kto z użytkowników Volvo patrzy na przebieg. Silniki benzynowe 4 cylindrowe to smoki w rzeczywistości i przenośni. Są bardzo trwałe ale paliwożerne. Także przy 50.000km/rok trzeba mieć LPG / dużo kasy. Przy LPG pojemność bagażnika jest mniejsza.

Twoja propozycja jest fajna i gościnna. Może jednak zaproś zaprzyjaźnionego Mechanika by z Tobą pojechał obejrzeć egzemplarz. Przecież kanały/podnośniki i stacje diagnostyczne są w każdym powiecie a jak piszesz sporo podróżujesz to może gdzieś w komisie takie auto ujrzysz...a użytkownicy klasycznych Volvo np. na Ślasku nie strzelają z 2rurki i nie gryzą ale ciulów nie znoszą. Przelew zrobisz z komórki a i w drodze powrotnej poznasz walory Diesla. Nie ma wymarzonych jak z salonu 2/7/9 także zawsze coś się znajdzie a spanie na dworze w zimę nie jest aż tak fajne, .........bo zawsze możesz się wypiąć (telefoniczne uzgodnienia a pamieć może być ulotna) że Smok o czym innym z Dratewką gadał. Powodzenia w szukaniu.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 11 lutego 2018, 14:56
autor: saabauto
Kargul Tomasz pisze:Cześć ,
Dostałem namiar na forum volvorwd.pl od kolegi [...] ma niezniszczalną dużą komfortową rakietę, jaką chciałby mieć i ja ;)
[...]
Auto robić będzie rocznie około 50000 tys km przychylał bym się do diesla [...] to samo tyczy się instalacji gazowej, w gre wchodzi tylko diesel .
Witaj. Jeśli szukasz ekonomicznego wozu, który nie będzie drażnił Cię zjadaniem oleju, hałaśliwością, brakiem ekonomii i osiągów, to Volvo 700/900 diesel NIE jest dla Ciebie. I już.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 11 lutego 2018, 16:31
autor: V945turbo
Ja bym uderzył w v70 z którychś generacji, Diesel z LT-ka nie ma nic wspólnego z ekonomią, tym bardziej, że NIE JEDZIE.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 11 lutego 2018, 19:18
autor: Angie vel Pinda
To fakt. stary LTek nie jedzie i pali jak smok, ale LTek I generacji V70 już lepszy, jakoś jedzie, mało pali, ale brak mu kultury pracy :)

Ale ja nie o tym. Czy ktoś z was przerabiał temat uszczelki szyberdachu w 740stce? Można gdzieś dostać nową uszczelkę?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 11 lutego 2018, 19:22
autor: David
Ja będę się kłóćił że dobrze ustawiony LTek jedzie. Oczywiście w wersji D24TIC

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 11 lutego 2018, 20:14
autor: swital
David pisze:Ja będę się kłóćił że dobrze ustawiony LTek jedzie. Oczywiście w wersji D24TIC
no jedzie, ale go trzeba naprawdę lubić
Angie vel Pinda pisze:Czy ktoś z was przerabiał temat uszczelki szyberdachu w 740stce? Można gdzieś dostać nową uszczelkę?
skandix ma nową, można przez drakena zamówić

http://www.skandix.de/en/spare-parts/bo ... d/1022781/

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 11 lutego 2018, 20:55
autor: Angie vel Pinda
Dzięki swital

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 11 lutego 2018, 22:59
autor: Sinuspi
David pisze:Ja będę się kłóćił że dobrze ustawiony LTek jedzie. Oczywiście w wersji D24TIC
Ale p. Kargul już wybrał i wie że chce Diesla. No chyba że ktoś mu zeswapuje z V70.
PS.
w bagażniku - nie zapomnijcie załadować w drodze do Elbląga czerwonego dywanu i konfetti. ;)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 12 lutego 2018, 23:39
autor: Maciek4530
Posiada ktoś może szczegółowe zdjęcia okolicy przedniego chlapacza? :) Chodzi mi głownie o wygląd nadkola, mocowania chlapacza,błotnik, zachodzenia się listw z plastikowym chlapaczem itd. (najlepiej z i bez tych plastikowych elementów) dla Volvo 240 (1986-1993). Celem tego jest sprawdzenie co u mnie jest nie tak (brak jakiś elementów, rzeźba wykonana podczas obniżania (i usuwania dziur na listwy) czy po prostu rdza, która zdeformowała te okolice) EDIT: w załączniku jedyne zdjęcie jakie aktualnie posiadam

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 13 lutego 2018, 08:00
autor: endriugto
Wygląda oryginalnie ale dość niezdrowo. Plastik nadkola powycinany chyba pod wkręty, sporo szpachli ale to pewnie widzisz i poprzeczka i próg mocno skorodowane. Przechodzisz badania techniczne?
Chlapacze jednak spełniają tutaj swoje zadanie bo chronią te obszary. Ja jeszcze mam taki swój wydumany patent że jak montuję chlapacz to wsuwam go pod plastik nadkola i całość skręcam :)