Strona 250 z 598

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 04 stycznia 2018, 18:25
autor: V945turbo
Ja mam Intraxy ale jeszcze w pudełku leżą, ciekawe czy będzie różnica w porównaniu do jamexa....

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 04 stycznia 2018, 19:10
autor: mac-pro
Plati pisze:Od kilku osób słyszałem że nie ma sensu inwestowania w B6 bo to są nieco poprawione B4 za sporo większą kasę. Także albo B4 albo B8.
To na pewno pradziwi fachmani musieli być.
B8 od B6 różnią się tylko skokiem - B8 to wersja B6 do obniżanych zawieszeń.
Proponować B4 z Chin - szacuneczek.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 04 stycznia 2018, 20:40
autor: Mareek
A co jest złego w b4 z chin?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 04 stycznia 2018, 21:32
autor: mac-pro
Jakość i charakterystyka pracy. Chyba, że kupuje się dla nazwy. Zamiast tego już lepiej kupić jakieś Sachsy.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 04 stycznia 2018, 22:28
autor: Mareek
Pytałem bo mam od paru lat i nie narzekam...

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 05 stycznia 2018, 00:15
autor: sven7son
Gdzie w Lublinie lub okolicy na regulację zaworów?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 05 stycznia 2018, 13:54
autor: Plati
Chińczycy potrafią zrobić wszystko w dowolnej jakości ;) Znam trochę ten temat od środka. Poza tym amortyzator amortyzatorowi nie równy. W sensie mimo że jedna marka amorów itd to potrafią być spore rozbieżności w jakości. Sam osobiście bilków nie miałem, ale znam trochę społeczności tunerów i to z tymi B4/B6/B8 słyszałem od kilku osób.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 05 stycznia 2018, 14:23
autor: swedishmetal
Zmieszczę do 240 felgi z opla ATS 15 cali 7j ET33 5x110? 65mm otwór centrujący

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 05 stycznia 2018, 22:20
autor: mac-pro
@Mareek: na chińskich oponach też wiele osób jeździ i nie narzeka ;)
@Plati: wg logiki wynikającej z Twojego posta, to B8 to taka lekko poprawiona wersja B4 tylko z krótszym skokiem.
B4 to zwykły amortyzator nie mający żadnej przewagi nad Sachsem czy Kayabą. Do obniżonych jakkolwiek zawieszeń się nie nadają. Do pontonu można kłaść, choć za samą nazwę w tym przypadku nie warto płacić. Do tego dość często wylewają. Tu chińska jakość jest raczej ta przysłowiowa.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 05 stycznia 2018, 23:22
autor: Plati
Gdzie niby tak napisałem? Jak już to B6 to porawione B4, B8 to niby całkiem inna konstrukcja.