Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2269
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 07 czerwca 2018, 15:46

Boa1982 pisze:
endriugto pisze:
Boa pisze:Mój VIN YV1744882H2168823
Co jeszcze ciekawego możesz mi z niego odczytać :?:

Sam se odczytaj. Będzie satysfakcja :)
http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/ ... Data1.html

Wg tego dekodera coś mi nie pasuje...

Przegapiłeś 4 pozycję czyli literę?
0 x

Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 170
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Boa1982 » 07 czerwca 2018, 15:47

Czwartą pozycją w moim VINie jest cyfra "7" :)
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2269
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 07 czerwca 2018, 15:50

Boa1982 pisze:Czwartą pozycją w moim VINie jest cyfra "7" :)

Zrób zdjęcia tabliczki albo lepiej znajdź miejsce gdzie masz vin nabity na nadwoziu.
0 x

Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 170
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Boa1982 » 07 czerwca 2018, 15:54

Ok, tak też zrobię :)
0 x

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 676
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fonderal » 07 czerwca 2018, 18:32

Boa1982 pisze:Mój VIN

Za wiele to tam nie ma.
YV1744882H2168823 Volvo
YV1744882H2168823 740 sedan
YV1744882H2168823 B230F
YV1744882H2168823 M46
YV1744882H2168823 rok modelowy 1987
YV1744882H2168823 Gent, Belgia
YV1744882H2168823 kolejny numer nadwozia.

B230F to wtrysk elektroniczny, LH albo Regina.
Ciekawsze rzeczy są na tabliczce w prawej kolumnie, możesz mieć jeszcze naklejkę serwisową oidp na lewym słupku B.

endriugto, FD to to samo co F, ale "ekologiczny". EGR to wiadomo, natomiast Pulse Air to system tłoczenia powietrza do wydechu, żeby katalizator lepiej dopalał. Coś takiego jak elektryczna pompa powietrza w 960, ale tutaj tłoczenie napędzane jest pulsacją spalin w wydechu i działa w zasadzie tylko na jałowym, zaś pompa elektryczna zawsze, kiedy się włączy.
2 x

xjtdi
Posty: 413
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: xjtdi » 07 czerwca 2018, 19:47

Zrób zdjęcie komory silnika, to co tam było fabrycznie już się na przestrzeni lat mogło zmienić. Najlepszy byłby LH-jetronic, Regina też ujdzie gorzej jeśli mechaniczny wtrysk ja swego czasu się poddałem i do auta z K-jetem założyłem elektroniczny wtrysk LH2.2
0 x

Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 1977
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: dom?n » 07 czerwca 2018, 21:55

fonderal pisze:Ja tam się nie znam, ale czy te zdjęcia nie powinny być opisane odwrotnie? ;)


Czeski błąd :shock: A wystarczyło spojrzeć co się klepie zamiast bezmyślnie kopiować linki. Dzięki ;)

fonderal pisze:endriugto, FD to to samo co F, ale "ekologiczny". EGR to wiadomo, natomiast Pulse Air to system tłoczenia powietrza do wydechu, żeby katalizator lepiej dopalał. Coś takiego jak elektryczna pompa powietrza w 960, ale tutaj tłoczenie napędzane jest pulsacją spalin w wydechu i działa w zasadzie tylko na jałowym, zaś pompa elektryczna zawsze, kiedy się włączy.


Miałem B230FD w Rupieciu (tj. 240 '93). Żadnej różnicy w użytkowaniu, kilka rurek więcej pod maską ;)
0 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D

Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 688
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: nckpol » 08 czerwca 2018, 22:17

Gdzie w serii 700 są /jest odpływ wody z klimatyzacji? Z progu powinna wylatywac w tym samym miejscu co odpływ z szyberdachu?
0 x

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 676
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fonderal » 08 czerwca 2018, 23:37

W 900 otworek jest na firewallu jakieś 10 cm nad prawą podłużnicą. Leci do podłużnicy i dopiero z niej na ziemię. Może i w 700 też tak jest?
0 x

Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 688
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: nckpol » 09 czerwca 2018, 08:46

fonderal pisze:W 900 otworek jest na firewallu jakieś 10 cm nad prawą podłużnicą. Leci do podłużnicy i dopiero z niej na ziemię. Może i w 700 też tak jest?

Czyli że gdzieś pod osuszaczem?
procedura przepychania standardowa? Linka i pchamy aż wyjdzie, czy ten odpływ jest jakiś delikatniejszy?
0 x


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości