Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
xjtdi
Posty: 282
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: xjtdi » 31 maja 2018, 12:34

To zależy, różnica w cenie przekracza 1tys pln więc jeśli faktyczny cel to 250-300KM to chyba nie warto przepłacać i lepiej wziąć te ori za 200zł od Kuby a zaoszczędzony tysiac zainwestować w głowicę, może większe zawory?
0 x

czk
Posty: 68
Rejestracja: 18 grudnia 2016, 04:27

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: czk » 01 czerwca 2018, 18:02

xjtdi pisze:To zależy, różnica w cenie przekracza 1tys pln więc jeśli faktyczny cel to 250-300KM to chyba nie warto przepłacać i lepiej wziąć te ori za 200zł od Kuby a zaoszczędzony tysiac zainwestować w głowicę, może większe zawory?


Dziekuje za sugestie, odezwe sie na priv ;)

______________________________________
Dwuseta choruje.

1. Stala bezczynnie przez jakies 2 tygodnie, wsiadam, nie dziala centralny zamek i radio. Bezpiecznik ok, poza tym inne rzeczy za ktore odpowiada (oswietlenie wnetrza i schowka przed pasazerem) jest ok. Co moze byc przyczyna?

2. Uczucie podczas krecenia kierownica porownywalne do zalania maglownicy stygnacym cementem. Sporadycznie poprawia sie, nie ma znaczenia temperature otoczenia, plynow, czy samochod jest w ruchu codziennie lub czasami. To definitywnie padniety magiel czy zwrocic uwage na jeszcze cos innego? Ewidentnych wyciekow nie ma. Ktos zwrocil mi jeszcze uwage ze moga byc to zapieczone lozyska macpersonow, ale czy to w ogole sie zdarza?

Jezeli magiel, moze ktos polecic sprawdzona firme od regeneracji?

Pozdrawiam
0 x
1993 240GL 2.3 Kąbi

konradko
Posty: 697
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: konradko » 01 czerwca 2018, 19:59

Czy to będzie pasować do klimy w 240 1993 rok?
http://wow.waw.pl/osuszacz-klimatyzacji ... 60-780-940
0 x

Awatar użytkownika
jinx
Posty: 32
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: jinx » 02 czerwca 2018, 22:55

Jaki rozmiar gwintu mają nakrętki do felg w 240? Ogólnie potrzebuje 20szt nakrętek do alusów, także jeśli ktoś ma chętnie kupię.
0 x

Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 364
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: W-wa Okęcie, Czardasza 2
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: saabauto » 03 czerwca 2018, 08:38

jinx pisze:Jaki rozmiar gwintu mają nakrętki do felg w 240? Ogólnie potrzebuje 20szt nakrętek do alusów, także jeśli ktoś ma chętnie kupię.


Kup sobie ze Skandixu przez Draken. Ostatnio Skandix miał nowe po 2zł/szt
1 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: +48 888 623 332
945 B230FT+ AW71 '98
744 B230FB+ AW71 '89

Awatar użytkownika
Miki
Posty: 44
Rejestracja: 13 października 2014, 22:04

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Miki » 05 czerwca 2018, 22:21

Chopy! Pomóżcie! Aparat zapłonowy do 240 (swap z 940) Czy jest szansa uruchomić to na zwykłym (w pełni mechanicznym, gaźnikowym) aparacie? Nijak nie umiem znaleźć wtryskowego aparatu, a przy okazji mi się rodzi pytanie - czy wiązka 940 jakkolwiek przewiduje obecność aparatu w bloku? Wszystkie informacje bierze przecież z koła zamachowego.
0 x

xjtdi
Posty: 282
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: xjtdi » 06 czerwca 2018, 07:27

Miki pisze:Chopy! Pomóżcie! Aparat zapłonowy do 240 (swap z 940) Czy jest szansa uruchomić to na zwykłym (w pełni mechanicznym, gaźnikowym) aparacie? Nijak nie umiem znaleźć wtryskowego aparatu, a przy okazji mi się rodzi pytanie - czy wiązka 940 jakkolwiek przewiduje obecność aparatu w bloku? Wszystkie informacje bierze przecież z koła zamachowego.

Tak jak napisałeś komp bierze sygnał z koła zamachowego jeśli masz wiązkę LH2.4 lub z czujnika Halla w podstawie aparatu zapłonowego jeśli masz LH2.2. To czy korzystasz z aparatu na głowicy czy na bloku nie ma znaczenia sam mam w jednej z moich 740 silnik który ma zamontowane 2 aparaty i po przełożeniu kabli (oczywiście trzeba zachować kolejność) nie ma znaczenia z którego aparatu korzystasz silnik pracuje tak samo na jednym jak i na drugim.
Faktem jest, że aparat który mam na bloku pochodzi z późnej, wtryskowej 240 i nie ma regulatora podciśnieniowego ale to nie powinno mieć znaczenia w kwestii odpalenia jedynie może się inaczej zachowywać przy wyższych obrotach, o ja mam taki:
http://allegro.pl/aparat-zaplonowy-rozd ... 89721.html
Natomiast w silniku z LH2.2 miałem taki:
http://allegro.pl/aparat-zaplonowy-czuj ... ml#thumb/2
0 x

Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 155
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Boa1982 » 07 czerwca 2018, 09:44

Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:
0 x

Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 1856
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: dom?n » 07 czerwca 2018, 12:24

Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:


Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.

EDIT: podmieniłem linki bo pochrzaniłem jedno z drugim.
0 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D

Awatar użytkownika
Boa1982
Posty: 155
Rejestracja: 30 października 2014, 22:10
Lokalizacja: Luboń
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Boa1982 » 07 czerwca 2018, 12:51

dom?n pisze:
Boa1982 pisze:Volvo 744 '87 silnik 2.3 (83kW w dowodzie), to które dokładnie oznaczenie :?: B230E :?:


Zależy jaki masz wtrysk. Jeśli LH-Jetronic to B230F, jeśli K-Jetronic to B230E. Gaźnikowe były oznaczane jako B230K.

Domin, gdzie sprawdzić czy to LH, czy K :?:


Jeszcze jedno pytanie, mam manualny szyber. W pozycję uchylną da się pokręcić bez problemu, ale cięzko się domyka. Natomiast przy zakupie sprzedawca powiedział, że w pozycję chowającą nie otwierał nigdy, bo wydaje się mu, że coś tam jest do naprawy...
Skomplikowane takie naprawy manualnego szybra :?: :roll:
0 x


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości