Dziękidom?n pisze:4 omy na stronę.Maciek4530 pisze:Wie ktoś może ile Ohm mają wyjścia głośnikowe w CR-603? Będę wdzięczny za sprawdzone info
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Maciek4530
- Posty: 1225
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 października 2018, 15:49
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cześć 740 2.4 turbo diesel po zrobieniu upg nadal nie odpala sam tylko na plaka. Rozrząd ok, paliwo dochodzi, pompa dobrze ustawiona, świece sprawdzone-grzeją, kąt wtrysku też ok. Auto jak jest włączone chodzi dobrze nie kopci, moc w normie. Co jeszcze można sprawdzić ?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wycieraczki reflektorow 940 - jedno ramie kreci sie na okolo w silniku. Co moglo sie zepsuc w srodku, jest to rozbieralne/naprawialne?
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jest rozbieralne i naprawialne, ale istotne bebechy są w większości plastikowe, co ogranicza możliwość napraw. Możliwości jest wiele, albo wycięło zęby z jakiegoś kółka, mogła się obluzować zębatka na końcu osi wycieraczki i tak dalej. Jak nie zajrzysz to się nie dowiesz.
Rozbieraj ostrożnie, żeby nie połamać zaczepów. Ze składaniem pierwszy raz też może być problem, trzeba wszystko w środku poustawiać tak, żeby po dwóch ruchach wycieraczka zatrzymała się w dobrym położeniu. Jest trochę zabawy, ale wszystko da się zrobić.
Rozbieraj ostrożnie, żeby nie połamać zaczepów. Ze składaniem pierwszy raz też może być problem, trzeba wszystko w środku poustawiać tak, żeby po dwóch ruchach wycieraczka zatrzymała się w dobrym położeniu. Jest trochę zabawy, ale wszystko da się zrobić.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Super, dzieki za fachowa pomoc. To jeszcze jedno pytanie - co moglo spowodowac nagle zatrzymanie sie wycieraczki w pozycji pionowej. Nie ukrywam ze to po takiej akcji pomoglem jej nieco wrocic na miejsce i od tego momentu kreci sie juz bez oporu..fonderal pisze:Jest rozbieralne i naprawialne, ale istotne bebechy są w większości plastikowe, co ogranicza możliwość napraw. Możliwości jest wiele, albo wycięło zęby z jakiegoś kółka, mogła się obluzować zębatka na końcu osi wycieraczki i tak dalej. Jak nie zajrzysz to się nie dowiesz.
Rozbieraj ostrożnie, żeby nie połamać zaczepów. Ze składaniem pierwszy raz też może być problem, trzeba wszystko w środku poustawiać tak, żeby po dwóch ruchach wycieraczka zatrzymała się w dobrym położeniu. Jest trochę zabawy, ale wszystko da się zrobić.
Druga sprawa - bawil sie ktos w to kiedys i potrafi powiedziec czy silniki z poznych 240 sa konstrukcyjnie podobne? Mam takie zalegajace, moglyby posluzyc za dawcow czesci.
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
No właśnie tego się nie dowiesz dopóki nie zajrzysz do środka, coś się zacięło a potem ustąpiło przed brutalną siłą Pewnie jakiś plastik, ale to gdybanie.
Silniczki od innych aut mogą jak najbardziej być być dawcami, o ile z zewnątrz wyglądają tak samo. Różnią się długością osi wycieraczki i jednym małym kółkiem wewnątrz, które to kółko decyduje o kącie obrotu ramienia. To jedno jest kolorowe żeby się nie pomylić jak zejdzie nadruk. W 940 kąt jest spory, prawie 180 stopni, założenie tego kółka od 240 spowoduje, że wycieraczka będzie wycierała np. połowę reflektora.
Pozostałe kółka powinny być takie same w różnych silniczkach. Miałem gdzieś zdjęcia z rozbierania silniczka, ale nie mogę znaleźć...
Silniczki od innych aut mogą jak najbardziej być być dawcami, o ile z zewnątrz wyglądają tak samo. Różnią się długością osi wycieraczki i jednym małym kółkiem wewnątrz, które to kółko decyduje o kącie obrotu ramienia. To jedno jest kolorowe żeby się nie pomylić jak zejdzie nadruk. W 940 kąt jest spory, prawie 180 stopni, założenie tego kółka od 240 spowoduje, że wycieraczka będzie wycierała np. połowę reflektora.
Pozostałe kółka powinny być takie same w różnych silniczkach. Miałem gdzieś zdjęcia z rozbierania silniczka, ale nie mogę znaleźć...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Fonderal jeszcze Ciebie trochę pomęczęfonderal pisze:Trzy nitki gwintu nie utrzymają reflektora, za duże ramię i moment.endriugto pisze:Myślałem za to o czymś takim...endriugto pisze: To jest kotwa do betonu. Używam dokładnie takich do kotwienia maszyn
https://allegro.pl/kotwa-kotwy-tuleja-r ... 5095949733
Kotwy... pewnie można, ale jest coś prostszego, mianowicie nitonakrętka. Wiercisz dziurę, zaciskasz nitonakrętkę, wkładasz dystans między belkę a poszycie i voila. Dla mocowania reflektora jedną śrubą do cienkiego aluminium wypadałoby założyć nitonakrętki M10. Do nitonakrętek potrzebna jest specjalna nitownica, ale każdy porządny ślusarz powinien mieć coś takiego. Można próbować zaciskać bez nitownicy, śrubą i nakrętką, ale nie zawsze się udaje.
A można założyć halogeny bez wiercenia w poszyciu zderzaka, wymyśliłem sobie takie coś:
Wsporniki są przykręcone do belki via nitonakrętki. Poprzeczka może być, ale nie musi, u mnie służy za nośnik klaksonów.
Lampki mi po jakimś czasie opadają o kilka milimetrów... Widzę na zdjęciach że masz je przymocowane od góry jakimiś uchwytami. Regulowanymi? Podpowiesz jak to zrealizować?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Te wsporniki na górze lamp to gotowiec, kupiłem je ze 20 lat temu w sklepie, który od dobrych 15 lat nie istnieje (szwedzkie Micro w Jankach pod Warszawą). Na szybko znalazłem tylko coś takiego
http://mmtuning.pl/products/uniwersalny ... ktorow-irp
ale mz. to trochę przerost formy.
Generalnie u mnie ten wspornik ma zapobiegać drganiom ciężkiego reflektora, dlatego drugi koniec wspornika jest przykręcony do ramki grillla. Oprócz likwidacji drżenia pewnie w jakimś tam stopniu stabilizuje całą lampę, ale i bez niego reflektor mam przykręcony na tyle mocno, że nie zmienia położenia.
Tak to wygląda
http://mmtuning.pl/products/uniwersalny ... ktorow-irp
ale mz. to trochę przerost formy.
Generalnie u mnie ten wspornik ma zapobiegać drganiom ciężkiego reflektora, dlatego drugi koniec wspornika jest przykręcony do ramki grillla. Oprócz likwidacji drżenia pewnie w jakimś tam stopniu stabilizuje całą lampę, ale i bez niego reflektor mam przykręcony na tyle mocno, że nie zmienia położenia.
Tak to wygląda
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
fuj, tymi lampami zasłoniłeś ten rasowy grill w kratkę... ale można to jeszcze naprawić, ten w kratkę sprzedaj mi a załóż zwykły
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Kupiłem ten co podesłałeś. Wypytałem o wymiary i ma pasować. Dziękuję za pomoc.fonderal pisze:Te wsporniki na górze lamp to gotowiec, kupiłem je ze 20 lat temu w sklepie, który od dobrych 15 lat nie istnieje (szwedzkie Micro w Jankach pod Warszawą). Na szybko znalazłem tylko coś takiego
http://mmtuning.pl/products/uniwersalny ... ktorow-irp
ale mz. to trochę przerost formy.
Generalnie u mnie ten wspornik ma zapobiegać drganiom ciężkiego reflektora, dlatego drugi koniec wspornika jest przykręcony do ramki grillla. Oprócz likwidacji drżenia pewnie w jakimś tam stopniu stabilizuje całą lampę, ale i bez niego reflektor mam przykręcony na tyle mocno, że nie zmienia położenia.
Tak to wygląda
0 x