miho pisze:Regulacja linki kickdown AW70/71 w 940 - jak wyregulować ta linke odpowiednio? Należy najpierw poluzować ja całkiem odkręcając pierwsza nakrętkę od strony grilla, wcisnąć pedal gazu na maxa i wtedy ktoś ma zablokować ta nakrętkę pod maska? Jak wyglada prawidłowa procedura?
czk pisze:Szybkie, durne, laickie pytanie - czym w wielkim skrócie teoretycznie kończy się założenie do turbomotoru całej góry 531 zamiast 530, bez jakichkolwiek innych przerobek. Działa to? Sterowanie glupieje? Jest to w ogole wykonalne bez innych modyfikacji?
Zakładając 531 do burbo trzeba się liczyć z obniżeniem stopnia sprężania ( 531 ma większą komorę spalania).
Można oczywiście splanować.
531 nie mają również chłodzonch sodem zaworów wydechowych, co może mieć wpływ na długowieczność jednostki napędowej.
ECU się "nauczy"
Dziękuję za rzeczową odpowiedz sambo! Uzbierało się trochę gratów, w tym B230FK i głowica 531 od B230ET. Łudziłem się, że zwyczajna podmianka głowicy automatycznie spowoduje lekki przyrost mocy ale najwyraźniej nie tak to działa, zgadza się?
czk pisze:Szybkie, durne, laickie pytanie - czym w wielkim skrócie teoretycznie kończy się założenie do turbomotoru całej góry 531 zamiast 530, bez jakichkolwiek innych przerobek. Działa to? Sterowanie glupieje? Jest to w ogole wykonalne bez innych modyfikacji?
Zakładając 531 do burbo trzeba się liczyć z obniżeniem stopnia sprężania ( 531 ma większą komorę spalania).
Można oczywiście splanować.
531 nie mają również chłodzonch sodem zaworów wydechowych, co może mieć wpływ na długowieczność jednostki napędowej.
ECU się "nauczy"
Dziękuję za rzeczową odpowiedz sambo! Uzbierało się trochę gratów, w tym B230FK i głowica 531 od B230ET. Łudziłem się, że zwyczajna podmianka głowicy automatycznie spowoduje lekki przyrost mocy ale najwyraźniej nie tak to działa, zgadza się?
Zaczyna się to od głowicy..póżniej tubo i tak leci z 10 kafli a później się tego nie liczy
Głowicę po portingu i większe w niej zawory ma na sprzedaż Mateusz- Saabauto.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze. K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Wszystko jest.. w zasadzie caly B230ET z chipem w motronicu i B230FK z turbo od ET.. Do tego głowica 531 od B230FB bez turbo..
Pytanie co lepiej z czym polaczyc. Aktualnie wygodniej mi uzyc FK dlatego pytam o podmiankę głowicy.
czk pisze:Wszystko jest.. w zasadzie caly B230ET z chipem w motronicu i B230FK z turbo od ET.. Do tego głowica 531 od B230FB bez turbo..
Pytanie co lepiej z czym polaczyc. Aktualnie wygodniej mi uzyc FK dlatego pytam o podmiankę głowicy.
To juz chyba pytanie do wątku modyfikacje
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze. K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Trochę dziwne pytanie, dla osób, które miały możliwość przejechania się kilkoma różnymi cegłami: czy przesiadka z B204FT na B230F z AW71 będzie cholernie bolesna? Potrzebuję daily drivera tu, w Holandii, a jest ładna Amerykanka 945 z gazem i ciekawym wyposażeniem - tyle, że ma te 116 koni ledwie, czyli niemalże idealnie połowę tego, co dokręcona 965...
bnw pisze:Trochę dziwne pytanie, dla osób, które miały możliwość przejechania się kilkoma różnymi cegłami: czy przesiadka z B204FT na B230F z AW71 będzie cholernie bolesna? Potrzebuję daily drivera tu, w Holandii, a jest ładna Amerykanka 945 z gazem i ciekawym wyposażeniem - tyle, że ma te 116 koni ledwie, czyli niemalże idealnie połowę tego, co dokręcona 965...
Mam taki zestaw i nie narzekam. Jak chcę wrażeń wsiadam na motocykl
endriugto pisze:
Mam taki zestaw i nie narzekam. Jak chcę wrażeń wsiadam na motocykl
Bardziej chodzi mi o to, czy to jest taka zabawa, jak Passat B3 z silnikiem 75KM, gdzie do setki rozpędzałeś się 16 sekund i wyprzedzenie czegokolwiek było mordęgą.
monter87 pisze:To jeszcze nic ja się przesiadlem z B230F na punto 1.2 60KM i nadal ze świateł jestem szybszy niz 90% kierowców
Z refleksem u mię w porządku, boję się dysonansu poznawczego bardziej - "przecież cegły som szypkie".
Do codziennej jazdy w zupełności wystarczy, jeśli nie potrzebujesz być najszybszym w trasie, wyprzedzać wszystkiego co przed Tobą i jazda w kolumnie z prędkością np 90km/h nie wywołuje u Ciebie bólu d... To 115 KM w cegle wystarcza
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka