Cześć! Poszukuję kogoś z 240 i klimą w rocznikach 91-93 w celu identyfikacji kostek, drogi wiązek etc. Chętnego i pomocnego zapraszam na priv.
No chyba że ktoś ma dobre zdjęcia komory bez silnika gdzie zobaczę każdy fragment wiązki (zwłaszcza pod kątem klimatyzacji i wszystkiego co idzie z plusa baterii
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Maciek4530
- Posty: 1244
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
481 zdjęć masz w tym albumie:Maciek4530 pisze:Cześć! Poszukuję kogoś z 240 i klimą w rocznikach 91-93 w celu identyfikacji kostek, drogi wiązek etc. Chętnego i pomocnego zapraszam na priv.
No chyba że ktoś ma dobre zdjęcia komory bez silnika gdzie zobaczę każdy fragment wiązki (zwłaszcza pod kątem klimatyzacji i wszystkiego co idzie z plusa baterii
https://photos.app.goo.gl/ZmjAcMiXfQsbXSFF8
178 zdjęć masz tym:
https://photos.app.goo.gl/8JTiwfecqjZjh9Xe8
pewnie i tak nie ma w tym czego szukasz więc napisz co trzeba, to zrobię foty.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
- Maciek4530
- Posty: 1244
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przejrzałem i średnio to tam widzę. Stricte poszukuję podłączenia dwóch żeńskich konektorówbaron pisze:481 zdjęć masz w tym albumie:Maciek4530 pisze:Cześć! Poszukuję kogoś z 240 i klimą w rocznikach 91-93 w celu identyfikacji kostek, drogi wiązek etc. Chętnego i pomocnego zapraszam na priv.
No chyba że ktoś ma dobre zdjęcia komory bez silnika gdzie zobaczę każdy fragment wiązki (zwłaszcza pod kątem klimatyzacji i wszystkiego co idzie z plusa baterii
https://photos.app.goo.gl/ZmjAcMiXfQsbXSFF8
178 zdjęć masz tym:
https://photos.app.goo.gl/8JTiwfecqjZjh9Xe8
pewnie i tak nie ma w tym czego szukasz więc napisz co trzeba, to zrobię foty.
- jeden jest kabelkiem wychodzącym od plusa na aku (wychodzi pęczek trzech kabli z plusa, dwa bodajże na rozrusznik) i konektor żeński: wychodzi mniej więcej na wysokości cewki ale jest niżej (może być tak że kable źle i powinien sięgnąć do tego "boxa" koło przekaźnika świateł
- jeden to konektor żeński koło masy w wiązce od klimy, też wypada w okolicy cewki (wychodzi z tunelu nad McPershonem) zakładając że wiązkę dobrze puściliśmy. Możliwe że też podpina się go do tego "boxa"
Niestety muszę poczytać czym on jest - sory za amatorkę
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
eee... nie wiem czy dobrze rozumiem.Maciek4530 pisze:Przejrzałem i średnio to tam widzę. Stricte poszukuję podłączenia dwóch żeńskich konektorówbaron pisze:481 zdjęć masz w tym albumie:Maciek4530 pisze:Cześć! Poszukuję kogoś z 240 i klimą w rocznikach 91-93 w celu identyfikacji kostek, drogi wiązek etc. Chętnego i pomocnego zapraszam na priv.
No chyba że ktoś ma dobre zdjęcia komory bez silnika gdzie zobaczę każdy fragment wiązki (zwłaszcza pod kątem klimatyzacji i wszystkiego co idzie z plusa baterii
https://photos.app.goo.gl/ZmjAcMiXfQsbXSFF8
178 zdjęć masz tym:
https://photos.app.goo.gl/8JTiwfecqjZjh9Xe8
pewnie i tak nie ma w tym czego szukasz więc napisz co trzeba, to zrobię foty.
- jeden jest kabelkiem wychodzącym od plusa na aku (wychodzi pęczek trzech kabli z plusa, dwa bodajże na rozrusznik) i konektor żeński: wychodzi mniej więcej na wysokości cewki ale jest niżej (może być tak że kable źle i powinien sięgnąć do tego "boxa" koło przekaźnika świateł
- jeden to konektor żeński koło masy w wiązce od klimy, też wypada w okolicy cewki (wychodzi z tunelu nad McPershonem) zakładając że wiązkę dobrze puściliśmy. Możliwe że też podpina się go do tego "boxa"
Niestety muszę poczytać czym on jest - sory za amatorkę
jeden to zasilanie sprężarki, jak się domyślam.
a ten drugi to nie wiem o co chodzi. na wszelki wypadek masz dużo zdjęć. może czegoś się dopatrzysz.
pierwsze zdjęcie poglądowe, żebyś miał punkt odniesienia pod maską przy okazji pytanie.
co to jest to? mówię o tym uchwycie na lewym nadkolu
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To jest cycuś np na syrene alarmu
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- Maciek4530
- Posty: 1244
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Uchwyt jest do przepływomierza - jak masz serię to jest on dokręcony do tego ucha zwykłą śrubką.baron pisze:eee... nie wiem czy dobrze rozumiem.Maciek4530 pisze:Przejrzałem i średnio to tam widzę. Stricte poszukuję podłączenia dwóch żeńskich konektorówbaron pisze:
481 zdjęć masz w tym albumie:
https://photos.app.goo.gl/ZmjAcMiXfQsbXSFF8
178 zdjęć masz tym:
https://photos.app.goo.gl/8JTiwfecqjZjh9Xe8
pewnie i tak nie ma w tym czego szukasz więc napisz co trzeba, to zrobię foty.
- jeden jest kabelkiem wychodzącym od plusa na aku (wychodzi pęczek trzech kabli z plusa, dwa bodajże na rozrusznik) i konektor żeński: wychodzi mniej więcej na wysokości cewki ale jest niżej (może być tak że kable źle i powinien sięgnąć do tego "boxa" koło przekaźnika świateł
- jeden to konektor żeński koło masy w wiązce od klimy, też wypada w okolicy cewki (wychodzi z tunelu nad McPershonem) zakładając że wiązkę dobrze puściliśmy. Możliwe że też podpina się go do tego "boxa"
Niestety muszę poczytać czym on jest - sory za amatorkę
jeden to zasilanie sprężarki, jak się domyślam.
a ten drugi to nie wiem o co chodzi. na wszelki wypadek masz dużo zdjęć. może czegoś się dopatrzysz.
pierwsze zdjęcie poglądowe, żebyś miał punkt odniesienia pod maską
IMG_6028 Duży.jpeg
IMG_6027 Duży.jpeg
IMG_6026 Duży.jpeg
IMG_6025 Duży.jpeg
IMG_6022 Duży.jpeg
IMG_6021 Duży.jpeg
przy okazji pytanie.
co to jest to? mówię o tym uchwycie na lewym nadkolu
IMG_6023 Duży.jpeg
IMG_6024 Duży.jpeg
Co do kabelków, masz tu zdjęcia z grupki jak wrzucałem:
1. Idzie z plusa z kablami w tle zdjęcia 2. Wiązka klimy, masa i konektor żeński 3. Chyba samoróbka, może jakaś dostawka - trudno na razie stwierdzić
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Z silentblokiem?!Sinuspi pisze:To jest cycuś np na syrene alarmu
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tak może być!Maciek4530 pisze: Uchwyt jest do przepływomierza - jak masz serię to jest on dokręcony do tego ucha zwykłą śrubką.
Ok. Popołudniu porobie zdjęcia.Maciek4530 pisze:
Co do kabelków, masz tu zdjęcia z grupki jak wrzucałem:
1. Idzie z plusa z kablami w tle zdjęcia
279859057_3095238727397849_5686510201833516978_n.jpg
2. Wiązka klimy, masa i konektor żeński
279891514_3095238460731209_8680595399038335375_n.jpg
3. Chyba samoróbka, może jakaś dostawka - trudno na razie stwierdzić
279872490_3095238357397886_2811104719869689586_n.jpg
1 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Chyba o tym mówisz?
Te wsuwki są na bezpiecznik 16A. U mnie tam gęsto więc nie mam jak dojrzeć dokładnie, a nie bardzo mam jak rozłożyć auto.
Nie wiem za co on odpowiada ale jak masz to rozgrzebane, to możesz sprawdzić - chętnie się dowiem co na tym wisi.
Przy okazji dzięki wyczyściłem wszystko bo było zzieleniałe i nie wyglądało jakby dawało radę prąd przewodzić :)
Te wsuwki są na bezpiecznik 16A. U mnie tam gęsto więc nie mam jak dojrzeć dokładnie, a nie bardzo mam jak rozłożyć auto.
Nie wiem za co on odpowiada ale jak masz to rozgrzebane, to możesz sprawdzić - chętnie się dowiem co na tym wisi.
Przy okazji dzięki wyczyściłem wszystko bo było zzieleniałe i nie wyglądało jakby dawało radę prąd przewodzić :)
- Załączniki
-
- IMG_6039 Duży.jpeg (326.24 KiB) Przejrzano 1054 razy
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
- Maciek4530
- Posty: 1244
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ano własnie. To 90' jak dobrze pamiętam? Na moje po kilku dniach rozkminy oba czerwone przewody powinny wejść do "power junction box-a" dla wozów w latach 91-93 bo ten bezpiecznik jest na panelu bezpieczników na pozycji 6. Natomiast wszystko z EFI przed 91 ma ten bezpiecznik o którym wspomniałeś, najczęściej 25 amp. Tak rozumuję z tej stronki: http://cleanflametrap.com/emfuse.htmlbaron pisze:Chyba o tym mówisz?
Te wsuwki są na bezpiecznik 16A. U mnie tam gęsto więc nie mam jak dojrzeć dokładnie, a nie bardzo mam jak rozłożyć auto.
Nie wiem za co on odpowiada ale jak masz to rozgrzebane, to możesz sprawdzić - chętnie się dowiem co na tym wisi.
Przy okazji dzięki wyczyściłem wszystko bo było zzieleniałe i nie wyglądało jakby dawało radę prąd przewodzić :)
IMG_6038 Duży.jpeg
IMG_6037 Duży.jpeg
IMG_6036 Duży.jpeg
IMG_6035 Duży.jpeg
IMG_6034 Duży.jpeg
IMG_6033 Duży.jpeg
IMG_6032 Duży.jpeg
Czyli uproszczając - w rocznikach -90 żeński konektor jest wpięty w bezpiecznik 25 amp, natomiast 91-93 konektor mają podłączany od razu do box-a a bezpiecznik odpowiedzialny jest na pozycji 6 pod nogami kierowcy.
0 x