Czy ktoś z Was testował, czy B200FT podpięte do ECU z B230FT będzie spalać za bogato?
Czy może sterownik zdoła skorygować czasy otwarcia?
sambo
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Powiem tak, ponieważ cena jest jak za używkę to zaryzykowałem i kupiłem ten przepływomierz gdzieś tak w czerwcu/lipcu 2017.JoeM pisze:Koś ma doświadczenie z tymi przepływomierzami? Jest sens to kupować? To szwedzki produkt czy chiński?
http://allegro.pl/przeplywomierz-volvo- ... ml#thumb/3
Od tego czasu jeździ w moim codziennym wozidle czyli B230FB+LPG i jak na razie działa poprawnie, przebieg w tym czasie to coś między 5,5-6kkm. Jedyny problem jaki zaobserwowałem to zaraz po założeniu auto miało po dłuższej jeździe (50km lub więcej) tendencje trzymać za wysoko wolne obroty tak około 1100-1200obr/min. Objaw był ten sam na PB i LPG dlatego podejrzewałem że to ta przepływka się rozjeżdża ale przed gwiazdką zrobiłem trasę 440km jednym rzutem i nie było tego objawu więc mogło to mieć inną przyczynę.
Na moje oko produkt bardziej chiński niż szwedzki ale to sprawa drugorzędna, ważniejsze ile podziała, póki co pół roku wytrzymała...
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W praktyce spokojnie daje radę, choć nr ECU i EZK są różne, ale popatrz na osprzęt - dla obu silników jest tożsamy. Mapy zaszyte w komputerach mają zdolność adaptacji o około 15%.sambo pisze:Czy ktoś z Was testował, czy B200FT podpięte do ECU z B230FT będzie spalać za bogato?
Czy może sterownik zdoła skorygować czasy otwarcia?
sambo
0 x
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Da się założyć lampy Usa do 240 z 1990roku bez przeróbek?
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie bardzo.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
dziękuję za odpowiedz, przetestuje zatem;)saabauto pisze:W praktyce spokojnie daje radę, choć nr ECU i EZK są różne, ale popatrz na osprzęt - dla obu silników jest tożsamy. Mapy zaszyte w komputerach mają zdolność adaptacji o około 15%.sambo pisze:Czy ktoś z Was testował, czy B200FT podpięte do ECU z B230FT będzie spalać za bogato?
Czy może sterownik zdoła skorygować czasy otwarcia?
sambo
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
b230 wyjmę miskę bez ściągania sanek i zawieszenia?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
tak, ale może okazać się, że niezbędne będzie podniesienie silnika na kilka cm do góry (ściągaż wisko, uwalniasz poduszki silnika, zaczepiasz od góry i lekko podnosisz od sufitu albo od żurawia) - u mnie bez tego nie dało się miski wyszarpaćwujek pisze:b230 wyjmę miskę bez ściągania sanek i zawieszenia?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
razem ze smokiem ;pwujek pisze:b230 wyjmę miskę bez ściągania sanek i zawieszenia?
1 x