Stachu939 pisze:
A da rade zrobić samą podmiankę zegara na obrotomierz? Bo w tamtych był licznik na lince, a tu jest silniczek. Pytam bo tak trochę nie chce mi się linki ciągnąć
Tak, da się.
W tym wypadku 'tak, da się' to 5 minut.
U mnie było tak:
a jest tak:
przy czym ważna uwaga!
są różne dwa obrotomierze - do diesla i do benzyny. chociaż nie wiem czy do biedoklepa był dostępny duży obrotomierz?
w każdym razie wskaźnik jest elegancko opisany:
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
baron pisze:
są różne dwa obrotomierze - do diesla i do benzyny. chociaż nie wiem czy do biedoklepa był dostępny duży obrotomierz?
Precyzyjniej mówiąc były trzy w dwóch wykończeniach: w połysku i w macie. Jeden do benzyny, drugi do czterocylindrowej benzyny i jeden do sześciocylindrowej benzyny. Pierwszy jest rzadki, trzeci praktycznie nie występuje
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
dom?n pisze:
Precyzyjniej mówiąc były trzy w dwóch wykończeniach: w połysku i w macie. Jeden do benzyny, drugi do czterocylindrowej benzyny i jeden do sześciocylindrowej benzyny. Pierwszy jest rzadki, trzeci praktycznie nie występuje
A do diesla? Był duzy?
Bo ja w swojej dieslowej 240 miałem ten mały, akcesoryjny.
No a teraz w 240 mam obrotomierz który zdaje się być właśnie z nieco innym wykończeniem niż reszta zegarów.
Rara czy nie rara?
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
baron pisze:
W tym wypadku 'tak, da się' to 5 minut.
U mnie było tak:
a jest tak:
przy czym ważna uwaga!
są różne dwa obrotomierze - do diesla i do benzyny. chociaż nie wiem czy do biedoklepa był dostępny duży obrotomierz?
w każdym razie wskaźnik jest elegancko opisany:
Zakupiłem te konkretnie, więc wydaje się, że właściwe
Powiem szczerze, że nie szukałem zbyt dokładnie, ale skąd wziąć te potrójną wtyczkę do obrotomierza? U mnie są dwie wsuwki, ale nie szukałem super dokładnie. W zegarach które zakupiłem licznik był na lince, a u mnie jest elektryczny na tą wtyczko-wsuwkę 3 pinową, więc to te same piny? Mam to zmostkować?
Stachu939 pisze:Zakupiłem te konkretnie, więc wydaje się, że właściwe
Powiem szczerze, że nie szukałem zbyt dokładnie, ale skąd wziąć te potrójną wtyczkę do obrotomierza? U mnie są dwie wsuwki, ale nie szukałem super dokładnie. W zegarach które zakupiłem licznik był na lince, a u mnie jest elektryczny na tą wtyczko-wsuwkę 3 pinową, więc to te same piny? Mam to zmostkować?
kup akcesoryjny zegarek, znajdziesz wtyczkę.
bo... to jest gniazdo (nietypowe, bo męskie) do podpięcia zegarka.
no i zanim założysz ten obrotomierz to go napraw, żeby tak smętnie nie wisiał
3 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
1) Czy ktoś dysponuje zdjęciami rozebranego trójnika do spryskiwaczy, tego łączącego dysze z przewodem dostarczającym płyn? Mój wypluwał większość płynu poprzez "dziurkę" w czerwonej obudowie, rozebrałem i włożyłem na odwrót ten czarny guzik ze sprężyną, przez co nie przecieka, ale też nie blokuje ucieczki płynu --> podejrzewam, że jest tam jakąś uszczelka, której mi brakuje;
2) Czy jest sens i możliwość regulacji dysz? To te z takimi dwoma malutkimi rureczkami;
3) Choć cała instalacja do maski prowadzona jest w 760 po stronie pasażera, to po stronie kierowcy mam mniej-więcej 30cm rurkę do sprysków, z obu stron odpiętą. Ki diabeł?
Dyszy nie regulowałem, sika jak trzeba. Ktoś kiedyś gdzieś pisał, że założył sobie mgiełki, odpada problem regulacji Działa toto niby lepiej, ale nie każdemu odpowiada. No i trochę za nowoczesne.
A samotna rurka może być wszystkim:)
W swoim po zakupie próbowałem rozwikłać plątaninę rurek (mam jeszcze wycieraczki na reflektorach), co to wyrzeźbili ją poprzedni właściciele. Ale dałem sobie spokój, wyprułem wszystko i zrobiłem od nowa, jak fabryka przykazała. Został mi jakiś metr rurek.
fonderal pisze:Ktoś kiedyś gdzieś pisał, że założył sobie mgiełki, odpada problem regulacji Działa toto niby lepiej, ale nie każdemu odpowiada. No i trochę za nowoczesne.
Volvo przez parę lat stosowało mgiełkowe spryskiwacze, ale dobrych parę lat temu (dekadę?) się z tego wycofało - mgiełki są niebezpieczne, bo przez moment nic nie widzisz; cała szyba pokryta jest płynem i zanim wycieraczki po niej przejadą to jedziesz na ślepo.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
fonderal pisze:Ktoś kiedyś gdzieś pisał, że założył sobie mgiełki, odpada problem regulacji Działa toto niby lepiej, ale nie każdemu odpowiada. No i trochę za nowoczesne.
Volvo przez parę lat stosowało mgiełkowe spryskiwacze, ale dobrych parę lat temu (dekadę?) się z tego wycofało - mgiełki są niebezpieczne, bo przez moment nic nie widzisz; cała szyba pokryta jest płynem i zanim wycieraczki po niej przejadą to jedziesz na ślepo.
Faktycznie coś w tym jest. V40 cc 2018 mojej małżony ma zwykłe siury.
Trochę mnie to zdziwiło, ale baron wyjaśnił.
Ale czy to pół ułamka sekundy mgły to problem,dyskutowałbym.