Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Nie będzie, ale użytkownikom nie chce się pisać osobnych tematów, a nie bardzo jest jak ich do tego skłonić.

;)
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mareek »

Jest jeszcze szukajka z możliwością filtrowania wg posta.
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

Wiem że można szukać po słowach w postach, ale to też nie zawsze działa. Wydaje mi się że założenie np 3-4 tematów typu:
- Silnik - krótkie pytania i krótkie odpowiedzi
- Wnętrze - Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi
- Tuning - Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi
Wtedy dużo szybciej by było coś znaleźć no i wiedza by była częściej wykorzystywana. Ewentualnie zrobić coś a'la FAQ i podlinkowywać co ciekawsze posty w jednym miejscu. Zwłaszcza te które często się pojawiają
0 x
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

Volvo 745 turbo pisze:Pytanie, czy zmieniając turbo Garrett na Mitsubishi trzeba zmieniać kolektor wydechowy?
Można to ponoć jakoś wyrzeźbić ale zdecydowanie łatwiej zmienić kolektor
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Plati pisze:Wiem że można szukać po słowach w postach, ale to też nie zawsze działa. Wydaje mi się że założenie np 3-4 tematów typu:
- Silnik - krótkie pytania i krótkie odpowiedzi
- Wnętrze - Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi
- Tuning - Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi
Wtedy dużo szybciej by było coś znaleźć no i wiedza by była częściej wykorzystywana. Ewentualnie zrobić coś a'la FAQ i podlinkowywać co ciekawsze posty w jednym miejscu. Zwłaszcza te które często się pojawiają
To bez sensu. Co nastanie jak tamte tematy się rozrosną do 120 stron? Znów je rozbijemy na podtematy?

Po prostu używaj szukajki zanim o coś zapytasz, ona działa bardzo fajnie i skutecznie.

Chyba nawet gdzieś marudziłem że jak ten temat się rozrośnie, to będzie tu kompletny śmietnik, et voila - już jest :mrgreen:
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

dom?n pisze:
Plati pisze:Wiem że można szukać po słowach w postach, ale to też nie zawsze działa. Wydaje mi się że założenie np 3-4 tematów typu:
- Silnik - krótkie pytania i krótkie odpowiedzi
- Wnętrze - Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi
- Tuning - Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi
Wtedy dużo szybciej by było coś znaleźć no i wiedza by była częściej wykorzystywana. Ewentualnie zrobić coś a'la FAQ i podlinkowywać co ciekawsze posty w jednym miejscu. Zwłaszcza te które często się pojawiają
To bez sensu. Co nastanie jak tamte tematy się rozrosną do 120 stron? Znów je rozbijemy na podtematy?

Po prostu używaj szukajki zanim o coś zapytasz, ona działa bardzo fajnie i skutecznie.

Chyba nawet gdzieś marudziłem że jak ten temat się rozrośnie, to będzie tu kompletny śmietnik, et voila - już jest :mrgreen:
Dokładnie tak.
Jak nie mogę znaleźć czegoś przez wyszukiwarkę zakładam nowy temat i po sprawie.
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3078
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

endriugto pisze:
m.c.2 pisze:każda z grzaniem (na 3 kable) będzie ok. dolutuj kabel z wtyczką
Właśnie nic nie chcę drutować.
Ma być odpowiednia sonda do mojego modelu.
Wykręcam i odpinam starą i w to miejsce montuję nową.
Do motoru idzie lambda OEM 35017530, Bonsza :-) 0258003034 - ew skrosuj na/z Denso. Dokręcanie 45 niutów.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

240 polift usa.
Jakie żarówki w pole kierunku i pozycji?
W kloszu jest napis 21-5W-CP24-2,2.
Wychodzi że powinna być dwuwłuknowa ale po co skoro to pali się tylko w jednej opcji. Jedna tylko mruga a druga pali się cały czas...
0 x
MiKi:)
Posty: 158
Rejestracja: 19 marca 2017, 19:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MiKi:) »

Gdzie kupię amortyzatory Bilstein B6?
Są jakieś dobre sprężyny obniżające?
Inne niż jamex i mts
Pacjent 745turbo
0 x
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

Od kilku osób słyszałem że nie ma sensu inwestowania w B6 bo to są nieco poprawione B4 za sporo większą kasę. Także albo B4 albo B8.
0 x
ODPOWIEDZ