Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Wszystkie są przygotowane u mnie w aucie :) Odbiór w czwartek na Klasykach?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

voglt pisze:Sprawdź czy nie masz sflaczałej gumowej rury przy dolocie do turba. U mnie przy pełnej mocy podciśnienie zasysało rurę i zamykało dolot. Objawy identyczne jak u Ciebie.
Da radę w ogóle jeszcze dostać rurę do turbo w tych czasach? :? Od dolotu? W sensie ta rurka co idzie od filtra powietrza do turbo?
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Dudes pisze:Da radę w ogóle jeszcze dostać rurę do turbo w tych czasach?
Nie jest tak źle
http://www.ma-przewodysilikonowe.marsil ... osprezarka
albo od razu cały komplet (do nowszego IC)
http://ma-przewodysilikonowe.marsil.pl/ ... odow-turbo
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Czy w FT sztanga WG zawsze jest regulowana? Szukałem po necie i powiadają, że FT miały sztangę z regulacją, FK natomiast bez. Pytam, bo moja nie ma regulacji i zastanawiam się, czy nie mam aby WG albo w ogóle całej turbiny of FK...

W 900 wskaźnik doładowania w zegarach ma zakres +/- 1 bar, seryjne turbo powinno nadmuchać 0,55 bara, czyli ponad połowę skali. A tyle ne osiąga pomimo, że sama sprężarka jest w niezłym stanie, dolot szczelny itd...
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

dom?n pisze:Wszystkie są przygotowane u mnie w aucie :) Odbiór w czwartek na Klasykach?
Tak jest!
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

fonderal pisze:
Dudes pisze:Da radę w ogóle jeszcze dostać rurę do turbo w tych czasach?
Nie jest tak źle
http://www.ma-przewodysilikonowe.marsil ... osprezarka
albo od razu cały komplet (do nowszego IC)
http://ma-przewodysilikonowe.marsil.pl/ ... odow-turbo
Czyli jak coś to powinienem wymienić rurę, która idzie z turbo do IC?
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

fonderal pisze:Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
Sprawdziłem tą rurkę, wygląda na całą. Jak się zrobi trochę ładniejsza pogoda to ją wykręcę i sprawdzę czy nie jest nigdzie pęknięta. Jeszcze zrobię test na benzynie czy też będzie tak turbina szaleć.
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 724
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: nckpol »

fonderal pisze:Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
Tylko Dudes ma ET (czyli turbo garreta a nie mitsu) i te kolanko wygląda inaczej bo ma dodatkowe wyjście na zewnętrzne BOV (CBV)
Dudes pisze:
fonderal pisze:Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
Sprawdziłem tą rurkę, wygląda na całą. Jak się zrobi trochę ładniejsza pogoda to ją wykręcę i sprawdzę czy nie jest nigdzie pęknięta. Jeszcze zrobię test na benzynie czy też będzie tak turbina szaleć.
tu nie chodzi o to czy ona jest cała czy nie, tylko o to czy nie jest już tak miękka że przy zasysaniu powietrza przez turbo nie wciąga jej do środka (nie zakleszcza się sama) przez co turbo nie ma skąd ciągnąć dalej powietrza.
BTW. mam takie zbędne kolanko do ET, które się nie zakleszcza ;)
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

nckpol pisze:
fonderal pisze:Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
Tylko Dudes ma ET (czyli turbo garreta a nie mitsu) i te kolanko wygląda inaczej bo ma dodatkowe wyjście na zewnętrzne BOV (CBV)
A no to trochę kiszka. Chociaż Marsil chwali się, że dorobią co potrzeba jak będą mieli wzór albo rysunek, także jakby co nadzieja na nową rurę jakaś tam jest:)
0 x
ODPOWIEDZ