Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wszystkie są przygotowane u mnie w aucie Odbiór w czwartek na Klasykach?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Da radę w ogóle jeszcze dostać rurę do turbo w tych czasach? Od dolotu? W sensie ta rurka co idzie od filtra powietrza do turbo?voglt pisze:Sprawdź czy nie masz sflaczałej gumowej rury przy dolocie do turba. U mnie przy pełnej mocy podciśnienie zasysało rurę i zamykało dolot. Objawy identyczne jak u Ciebie.
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie jest tak źleDudes pisze:Da radę w ogóle jeszcze dostać rurę do turbo w tych czasach?
http://www.ma-przewodysilikonowe.marsil ... osprezarka
albo od razu cały komplet (do nowszego IC)
http://ma-przewodysilikonowe.marsil.pl/ ... odow-turbo
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy w FT sztanga WG zawsze jest regulowana? Szukałem po necie i powiadają, że FT miały sztangę z regulacją, FK natomiast bez. Pytam, bo moja nie ma regulacji i zastanawiam się, czy nie mam aby WG albo w ogóle całej turbiny of FK...
W 900 wskaźnik doładowania w zegarach ma zakres +/- 1 bar, seryjne turbo powinno nadmuchać 0,55 bara, czyli ponad połowę skali. A tyle ne osiąga pomimo, że sama sprężarka jest w niezłym stanie, dolot szczelny itd...
W 900 wskaźnik doładowania w zegarach ma zakres +/- 1 bar, seryjne turbo powinno nadmuchać 0,55 bara, czyli ponad połowę skali. A tyle ne osiąga pomimo, że sama sprężarka jest w niezłym stanie, dolot szczelny itd...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tak jest!dom?n pisze:Wszystkie są przygotowane u mnie w aucie Odbiór w czwartek na Klasykach?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czyli jak coś to powinienem wymienić rurę, która idzie z turbo do IC?fonderal pisze:Nie jest tak źleDudes pisze:Da radę w ogóle jeszcze dostać rurę do turbo w tych czasach?
http://www.ma-przewodysilikonowe.marsil ... osprezarka
albo od razu cały komplet (do nowszego IC)
http://ma-przewodysilikonowe.marsil.pl/ ... odow-turbo
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Sprawdziłem tą rurkę, wygląda na całą. Jak się zrobi trochę ładniejsza pogoda to ją wykręcę i sprawdzę czy nie jest nigdzie pęknięta. Jeszcze zrobię test na benzynie czy też będzie tak turbina szaleć.fonderal pisze:Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tylko Dudes ma ET (czyli turbo garreta a nie mitsu) i te kolanko wygląda inaczej bo ma dodatkowe wyjście na zewnętrzne BOV (CBV)fonderal pisze:Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
tu nie chodzi o to czy ona jest cała czy nie, tylko o to czy nie jest już tak miękka że przy zasysaniu powietrza przez turbo nie wciąga jej do środka (nie zakleszcza się sama) przez co turbo nie ma skąd ciągnąć dalej powietrza.Dudes pisze:Sprawdziłem tą rurkę, wygląda na całą. Jak się zrobi trochę ładniejsza pogoda to ją wykręcę i sprawdzę czy nie jest nigdzie pęknięta. Jeszcze zrobię test na benzynie czy też będzie tak turbina szaleć.fonderal pisze:Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
BTW. mam takie zbędne kolanko do ET, które się nie zakleszcza
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
A no to trochę kiszka. Chociaż Marsil chwali się, że dorobią co potrzeba jak będą mieli wzór albo rysunek, także jakby co nadzieja na nową rurę jakaś tam jest:)nckpol pisze:Tylko Dudes ma ET (czyli turbo garreta a nie mitsu) i te kolanko wygląda inaczej bo ma dodatkowe wyjście na zewnętrzne BOV (CBV)fonderal pisze:Tą z pierwszego linka, od przepływomierza do turbiny. Tylko tam jest podciśnienie jak turbo pompuje.
0 x