Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Orientuje się ktoś czy te kierunki są tożsame?
- Załączniki
-
- 16d71606b1f34010f01099225aef2371.jpg (74.61 KiB) Przejrzano 5171 razy
-
- 3a1a96099089e8d241b43b5b841e3070.jpg (53.77 KiB) Przejrzano 5171 razy
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie są.endriugto pisze:Orientuje się ktoś czy te kierunki są tożsame?
Te z 940 mają "skośne" przody.
Te z 740 przejściówki (tak też wyglądało 940USA w tych latach) są bardziej płaskie.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Po co wrzucać "podnoszenie"? Bo jak w bagażniku wyląduje 200kg muesli dla koni w ośmiu torbach, to na zadzie siądzie. To daily ma być! Ale decyzja będzie zależała od tego, czy tam zostało cokolwiek innego z tego systemu. Może się o nivomaty pokuszę zresztą - ofc nie teraz, a za jakiś czas.V945turbo pisze:za taką kase też bym brał, ale btw w moim 745 został tylko zegar monroe amorów juz dawno nie ma, czy jest sens to uruchamiac to osobista kwestia bo po co podnosić taką kozę, ciekawe kto tam włożył M90, chyba jednak wiedział co ma pod maską.
Co do włożenia M90 - oryginalnie była M46, ślizgała na każdym biegu dopóki OD nie było włączone. Wyleciała i weszło M90, sprzęgło kewlarowe customowe, koło zamachowe odchudzane z 850, sterownik dłubnięty na większe doładowanie, do tego customowy kolektor i coś jeszcze, Jarek Pi (poprzedni właściciel) obiecał, że kiedyś to spisze i wyśle, bo łatwo się pogubić. Ogólnie rzecz biorąc to miała to być maszyna do zaiwaniania na szybko, teraz będzie kompletnie nierzucającym się w oczy daily z ukrytą niespodzianką na miarę Bonda (pamiętacie Audi 200 Turbo 10V, którym jeździł?). Obiecuję, że jak odbiorę wóz od mechanika, jak wspawa gniazdo lambdy, pozatyka wycieki, ogarnie hamulce itp. a ja zamknę rozliczanie konferencji, przyjmowanie się do starej-nowej pracy oraz doprowadzę do końca najbardziej palące projekty to zacznę prowadzić bardzo, bardzo szeroką relację z eksploatacji i renowacji auta
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie widzę na foto żadnych customów poza skrzynią ale nie róbmy juz offa...
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Po zdjęciach wygląda, że coś tam masz, na jednym widać kawałek amorka i na 70% jest pompowany, ale słabo widać. Wężyki w każdym razie są, to zresztą najmniejszy problem.bnw pisze:Po co wrzucać "podnoszenie"? Bo jak w bagażniku wyląduje 200kg muesli dla koni w ośmiu torbach, to na zadzie siądzie. To daily ma być! Ale decyzja będzie zależała od tego, czy tam zostało cokolwiek innego z tego systemu. Może się o nivomaty pokuszę zresztą - ofc nie teraz, a za jakiś czas.
Tam siedzi wersja z manualnym pompowaniem, zewnętrznym kompresorem przez zaworek jak przy kole. Były i wersje z zabudowanym kompresorkiem, przyciskami na desce dobijało się powietrza albo upuszczało.
Tydzień temu był taki komplet na sprzedaż http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=31&t=2772
Takie coś miały jeszcze jakieś Mercedesy i oidp. Ople Omegi, czasem trafiają się tanie kompresorki.
Nivo to zupełnie inna półka, zapominasz o wszystkim co ma związek z obciążeniem bagażnika. Ale też i ma swoją cenę...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To prawda, tego typu układ był spotykany w mercedesach, oplach, nie tylko omega, mój teść miał kiedyś astre kombi z takimi amortyzatorami.fonderal pisze:Po zdjęciach wygląda, że coś tam masz, na jednym widać kawałek amorka i na 70% jest pompowany, ale słabo widać. Wężyki w każdym razie są, to zresztą najmniejszy problem.bnw pisze:Po co wrzucać "podnoszenie"? Bo jak w bagażniku wyląduje 200kg muesli dla koni w ośmiu torbach, to na zadzie siądzie. To daily ma być! Ale decyzja będzie zależała od tego, czy tam zostało cokolwiek innego z tego systemu. Może się o nivomaty pokuszę zresztą - ofc nie teraz, a za jakiś czas.
Tam siedzi wersja z manualnym pompowaniem, zewnętrznym kompresorem przez zaworek jak przy kole. Były i wersje z zabudowanym kompresorkiem, przyciskami na desce dobijało się powietrza albo upuszczało.
Tydzień temu był taki komplet na sprzedaż http://volvorwd.pl/viewtopic.php?f=31&t=2772
Takie coś miały jeszcze jakieś Mercedesy i oidp. Ople Omegi, czasem trafiają się tanie kompresorki.
Nivo to zupełnie inna półka, zapominasz o wszystkim co ma związek z obciążeniem bagażnika. Ale też i ma swoją cenę...
Co do kosztów - odbudowanie całego układu jeszcze z kompresorem wcale dużo taniej nie wyjdzie niż nivomaty więc zabawa w to ma sens ekonomiczny jeśli przynajmniej amortyzatory masz sprawne.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tak też się mnie wydawało.re5pect pisze:Nie są.endriugto pisze:Orientuje się ktoś czy te kierunki są tożsame?
Te z 940 mają "skośne" przody.
Te z 740 przejściówki (tak też wyglądało 940USA w tych latach) są bardziej płaskie.
A od Ciebie do mnie to który jedzie?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
@fonderal, @xjtdi
Dzięki za odpowiedź. Nie mam pojęcia, jakie są szanse, że amortyzatory są sprawne; z jakiegoś powodu ktoś układ rozmontował - stąd zastanawiam się nad nivomatami. Tamten zestaw widziałem, nawet się zastanawiałem, czy nie brać "na zaś" - ale ostatecznie uznałem, że niezależnie od rzadkości takiego zestawu, wpierw będzie trzeba wyrzucić nieznaną, lecz dużą ilość pieniędzy na rzeczy niezbędne...
Dzięki za odpowiedź. Nie mam pojęcia, jakie są szanse, że amortyzatory są sprawne; z jakiegoś powodu ktoś układ rozmontował - stąd zastanawiam się nad nivomatami. Tamten zestaw widziałem, nawet się zastanawiałem, czy nie brać "na zaś" - ale ostatecznie uznałem, że niezależnie od rzadkości takiego zestawu, wpierw będzie trzeba wyrzucić nieznaną, lecz dużą ilość pieniędzy na rzeczy niezbędne...
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ten co chciałeś, płaski do przejściówkiendriugto pisze:Tak też się mnie wydawało.re5pect pisze:Nie są.endriugto pisze:Orientuje się ktoś czy te kierunki są tożsame?
Te z 940 mają "skośne" przody.
Te z 740 przejściówki (tak też wyglądało 940USA w tych latach) są bardziej płaskie.
A od Ciebie do mnie to który jedzie?
1 x
- Maciek4530
- Posty: 1234
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy dobrze rozumiem że skrzynia M47R montowana w 340 (np:Diesel 1.6) to po prostu m47 przerobiona pod transaxle?
0 x