Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Przyjrzałbym się masie. Jak nie będzie widać jakiegoś babola gołym okiem, to warto posprawdzać przejścia omomierzem, brak albo słaba masa to najczęstsza przyczyna takiego wariowania świateł, czy to z przodu czy z tyłu. No i masę najłatwiej sprawdzić:)
0 x
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

Dokładnie, u mnie naderwany był kabelek od masy przy gnieździe żarówki. Jeżeli u Ciebie przewody przy żarówkach są w porządku, to poszukaj trochę dalej od lampy ;)
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
MiKi:)
Posty: 158
Rejestracja: 19 marca 2017, 19:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: MiKi:) »

Jak to jest z tymi cegłami ze Stanów? Mają gorszą jakość wnętrza?
Bo np inne samochody na rynek Us mają dużo gorszej hakości matariały..
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

MiKi:) pisze:Jak to jest z tymi cegłami ze Stanów? Mają gorszą jakość wnętrza?
Bo np inne samochody na rynek Us mają dużo gorszej hakości matariały..
Dobrze mówisz, ale ogólnie. M.in. MB i Volvo zależało na wejściu na rynek US więc baboli sie wystrzegali. Nie było wtedy akcji serwisowych :)
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3037
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Mój Amerykanin jest wykończony dokładnie tak samo jak europejczycy.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

xjtdi pisze:
fullsize pisze:Sprawdź, czy nie masz naderwanego kabelka od żarówki długich świateł. U mnie tak było z przeciwmgielnym i objaw był podobny.
Kable już dokładnie obejrzałem i są ok, co ciekawe objaw dotyczy wszystkich zarówek w tej lampie z wyjątkiem świateł mijania...
Brak masy albo wyżarzona wsuwka przy żarówce/oprawce.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 216
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Milco »

Hej. Szukam i nie mogę znaleźć. Seria 700 / 900. Jak wygląda i gdzie dokładnie się znajduje (obojętnie, czy lewy, czy prawy) odpływ wody z szyberdachu, przedni, na dole? (Jak wygląda u góry, z tyłu, gdzie idą rurki - to wiem). Konkretnie chodzi o miejsce w okolicach pod słupkiem "A", gdzie ma kapać woda.
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

saabauto pisze:
xjtdi pisze:
fullsize pisze:Sprawdź, czy nie masz naderwanego kabelka od żarówki długich świateł. U mnie tak było z przeciwmgielnym i objaw był podobny.
Kable już dokładnie obejrzałem i są ok, co ciekawe objaw dotyczy wszystkich zarówek w tej lampie z wyjątkiem świateł mijania...
Brak masy albo wyżarzona wsuwka przy żarówce/oprawce.
Okazało się, że przełamany był kabelek masowy, na razie załatane prowizorycznie bo w weekend miałem do przejechania volvaczkiem trasę 670km i musiałem to jakoś szybko zrobić. Dzięki za podpowiedzi, trochę mnie naprowadziły :D
0 x
vladimir
Posty: 27
Rejestracja: 19 czerwca 2017, 19:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: vladimir »

Sinuspi pisze:
vladimir pisze:Panowie, Volvo 745. To co jest przy pompie, tzn na przewodzie paliwowym ale zaraz obok pompy to co to jest? Regulator ciśnienia? Kolejny filtr paliwa? 2.3 87 rok.
- K-Jetronic = pompa, filtr (duża puszka) i regulator ciśn. paliwa (2średnicowy walec)
- F, FX = pompa i filtr.
Do 1986/87r benzyna - filtry paliwa z króćcami występowały w komorze silnika przy ścianie grodziowej po lewej stronie.

Hmm, ciekawe. To jest K-jet.
Pompka w zbiorniku
pompa główna
jakieś "coś o co pytam właśnie obok pompy
Obrazek
Filtr paliwa, duży, na lewym kielichu, pod maską
0 x
Plati
Posty: 237
Rejestracja: 12 kwietnia 2016, 20:07
Lokalizacja: Gliwice

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Plati »

To coś obok pompy to filtr paliwa :D
1 x
ODPOWIEDZ