Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

dom?n pisze:
Sinuspi pisze:
dom?n pisze:
Z automatem palę 12-15L w cyklu mieszanym.
Coś jednak długo w korkach stoisz zatem albo upalasz w nocy ciapciaki :lol:
Ale w trasie umiem zejść poniżej 10 :)
W manualu FK ok 9L/100km ale w automacie Volło 7/9 nie miałem okazji.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Cześć,
montował ktoś u siebie elektryczny szyber i podzieliłby się jakimiś wskazówkami, jak to ogarnąć? :D Potrzebuje do tego jakiejś wiązki, przekaźnika? Prócz silniczka i przycisku, nic innego nie mam
0 x
740 Turbo B200ET
Mitek91
Posty: 178
Rejestracja: 17 stycznia 2021, 16:35

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mitek91 »

Czy macie doświadczenie czym się różnią amory KYB Premium od Excel-G?
Kompletuję zawieszenie i bardziej chciałbym pójść w stronę komfortu, na stronce ciężko coś zinterpetować, a Excel G są droższe od Premium
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Mitek91 pisze:Czy macie doświadczenie czym się różnią amory KYB Premium od Excel-G?
Kompletuję zawieszenie i bardziej chciałbym pójść w stronę komfortu, na stronce ciężko coś zinterpetować, a Excel G są droższe od Premium
Cicciiii, bo tajne/poufne nie mów nikomu.

https://kyb-europe.com/polska/produkty/ ... y/premium/

Amortyzatory olejowo-gazowe, kolumny McPherson i wkłady kolumn do samochodów osobowych i dostawczych.


https://kyb-europe.com/polska/produkty/ ... y/excel-g/

Amortyzatory dwururowe gazowo-olejowe, kolumny McPherson i wkłady kolumn do samochodów osobowych i dostawczych
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Mitek91
Posty: 178
Rejestracja: 17 stycznia 2021, 16:35

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mitek91 »

Sinuspi pisze: Cicciiii, bo tajne/poufne nie mów nikomu.
Trochę jak na elektodzie.pl, ale ok, chyba troche sobie zasłużyłem

No i jest sens brać dwururki do jazdy <110km/h po równych drogach? A fabrycznie na pierwszy montaż szły jednorurki czy dwururki?

Nie chodzi mi o 3 dychy różnicy w cenie, tylko chce żeby został takim kanapowozem, bo sprężyny poprzysiadały, to wywale już wszystko na nowe
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Mitek91 pisze:
Sinuspi pisze: Cicciiii, bo tajne/poufne nie mów nikomu.
Trochę jak na elektodzie.pl, ale ok, chyba troche sobie zasłużyłem

No i jest sens brać dwururki do jazdy <110km/h po równych drogach? A fabrycznie na pierwszy montaż szły jednorurki czy dwururki?

Nie chodzi mi o 3 dychy różnicy w cenie, tylko chce żeby został takim kanapowozem, bo sprężyny poprzysiadały, to wywale już wszystko na nowe
Nigdy nie oszczędzaj kasy na bezpieczeństwo czynne i bierne.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
AOW
Posty: 419
Rejestracja: 30 lipca 2020, 11:03

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AOW »

940 98'. Pompka spryskiwacza szyby tylnej: to jest ta bliżej błotnika tak? Bo chyba coś zdechło i nie psika. W znaczeniu, że sama pompka nie "byczy" nawet. Jak wcisnę przycisk w manetce to wycieraczka pracuje tak jak powinna ale nie leci płyn. Po odpięciu przewodu w klapie i zasysaniu, płyn leci, czyli jest drożny, więc obstawiam pompkę...
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Awatar użytkownika
grodek75
Posty: 288
Rejestracja: 23 sierpnia 2021, 16:55
Lokalizacja: Warszawa / Gdynia

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: grodek75 »

To jak już jesteśmy przy spryskiwaczach to i ja się dołożę z pytaniem - 960 94'. Spryskiwacz przód. Prawy działa bez zarzutu, lewy nie. Płyn nigdzie pod maskę się nie leje. Od razu wydłubywać dyszę czy jest może jakiś "myk" związany z przewodami, trójnikami...?
0 x
Volvo 964 2.9 R6 (B6304), 1994r.
Instagram: @volvo.960.warsaw
Awatar użytkownika
kapsel
Posty: 224
Rejestracja: 11 listopada 2015, 20:19

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kapsel »

Odłączyć przewód za trójnikiem pod maską lub z samej dyszy i sprawdzić czy podaje płyn. Najprawdopodobniej zapchała się dysza. Ostatnio miałem. Ten sam problem. Odłączyłem wężyk z dyszy, przepchałem drucikiem od szczotki drucianej i przedmuchałem powietrzem od zewnętrznej strony. Pomogło.
1 x
AOW
Posty: 419
Rejestracja: 30 lipca 2020, 11:03

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: AOW »

A co z tą pompką od tylnej szyby?
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
ODPOWIEDZ