Nabyłem do Pomidorowego Smoka zderzak z rozbiórki, a tu się okazuje, że on był z innej wersji, takiej, co ma dolną część zderzaka pod kolor nadwozia Na zdjęciu nie zauważyłem... Ciemnozielony metalik raczej słabo będzie pasował do mojego "Classic Red", więc mam pytanie, czy jest jakaś sensowna mało brutalna metoda na usunięcie tego lakieru? Tu i ówdzie wiadomo jest zdarty (foto) i teoretycznie pewnie możnaby siedzieć z czymś ostrym i dłubać, ale może ktoś zna jakieś ułatwienie? Chemia jakaś, temperatura?
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Chemia do usuwania starych powłok jak najbardziej jest, i to nawet sporo, do kupienia w każdym kibelmarkecie. Schodzi na ogół ładnie, ale wcześniej trzeba sprawdzić jak się zachowa plastik zderzaka, szkoda by było żeby zeżarło wszystko.
Stary lakier o ile się dobrze trzyma może być dobrym podkładem pod nowy.
Stary lakier o ile się dobrze trzyma może być dobrym podkładem pod nowy.
0 x
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jak się trzyma dobrze to zmatowić i pomalować na kolor czerwony
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W przypadku Smoka to raczej czerń wchodzi w grę. Jeśli mat, to mnie spodobał się lakier do zderzaków (czarny mat) od Dragona, trzymał się całkiem przyzwoicie.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dzięki za podpowiedzi, poszukam faktycznie jakichś specyfików do usuwania, skoro mówicie że są. Akurat Smok ma gołe plastiki, bez żadnego lakieru, więc chyba nawet na czarno nie chcę lakierować Ciekawe czy to dlatego, że Smok jest wersją SE, "dawca" zderzaka był zdaje się GLE.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mamy tutaj kogoś kto montowal wesemy w oryginalne miejsce halogenów? Moje Boschówki zaczynają się rozpadać i myślę nad zamontowanie wesem, a nie jestem w stanie zweryfikować wymiarów..
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
http://www.volvorwd.pl/viewtopic.php?f= ... 0&start=40Dudes pisze:Mamy tutaj kogoś kto montowal wesemy w oryginalne miejsce halogenów? Moje Boschówki zaczynają się rozpadać i myślę nad zamontowanie wesem, a nie jestem w stanie zweryfikować wymiarów..
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- Pawel_1966
- Posty: 155
- Rejestracja: 15 stycznia 2019, 19:16
- Lokalizacja: Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Z plastikami w cegłach miałem już niestety wiele do czynienia:) Mnie chodzi i odkręcenie podstawy anteny z tylnego słupka. U mnnie nie ma nakrętki od zewnątrz tylko główka śruby na płąski śrubokrręt. Udaje mi siię to przesuwać i i widze pod podstawą otwór ale ściignąć tego nie mogęendriugto pisze:Antena trzyma się tylko na nakrętce która jest na zewnątrz ale żeby ją wyciągnąć musisz coś tam wewnątrz też rozmontować. Jeśli jeszcze nie demontowałeś tapicerki uważaj bo zaczepy są bardzo delikatne.Pawel_1966 pisze:Próbuję dogadać się z anteną...ale nie mogę odkręcić podstawy. To jest oryginalne mocowanie mam pręt więc będę próbował to reanimować. Ale jak odkręcić podstawę? główka śruby jest na płaski srubokręt i kręci mi się w miejscu...poluzowałem trochę i dalej ani hu hu...tam jest nakrętka od środka w słupku?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zrób fotki bo nie widzę u siebie żadnych śrubek na płaski śrubokręt. W ogóle w volvo chyba jeszcze śrubki na płaski śrubokręt nie widziałem.Pawel_1966 pisze:Z plastikami w cegłach miałem już niestety wiele do czynienia:) Mnie chodzi i odkręcenie podstawy anteny z tylnego słupka. U mnnie nie ma nakrętki od zewnątrz tylko główka śruby na płąski śrubokrręt. Udaje mi siię to przesuwać i i widze pod podstawą otwór ale ściignąć tego nie mogęendriugto pisze:Antena trzyma się tylko na nakrętce która jest na zewnątrz ale żeby ją wyciągnąć musisz coś tam wewnątrz też rozmontować. Jeśli jeszcze nie demontowałeś tapicerki uważaj bo zaczepy są bardzo delikatne.Pawel_1966 pisze:Próbuję dogadać się z anteną...ale nie mogę odkręcić podstawy. To jest oryginalne mocowanie mam pręt więc będę próbował to reanimować. Ale jak odkręcić podstawę? główka śruby jest na płaski srubokręt i kręci mi się w miejscu...poluzowałem trochę i dalej ani hu hu...tam jest nakrętka od środka w słupku?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Paweł pewnie się wk...ł i zrobił spaw, ze aż spoina ciekła po słupkuendriugto pisze:Zrób fotki bo nie widzę u siebie żadnych śrubek na płaski śrubokręt. W ogóle w volvo chyba jeszcze śrubki na płaski śrubokręt nie widziałem.Pawel_1966 pisze:Z plastikami w cegłach miałem już niestety wiele do czynienia:) Mnie chodzi i odkręcenie podstawy anteny z tylnego słupka. U mnnie nie ma nakrętki od zewnątrz tylko główka śruby na płąski śrubokrręt. Udaje mi siię to przesuwać i i widze pod podstawą otwór ale ściignąć tego nie mogęendriugto pisze: Antena trzyma się tylko na nakrętce która jest na zewnątrz ale żeby ją wyciągnąć musisz coś tam wewnątrz też rozmontować. Jeśli jeszcze nie demontowałeś tapicerki uważaj bo zaczepy są bardzo delikatne.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego