Cześć.
Da się taki rozmiar założyć felgi 5x120, 7,5J, 16 cali ET 20
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…
945 B230FB 90r.
945 B230FB 90r.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Takie może dziwne pytania:
1. Gdzie w 940 jest umieszczony wymiennik klimatyzacji? Przed czy za nagrzewnica, patrząc od wentylatora.
2. Czy wersja z klima ma obieg zamkniety nawiewu czy standardowo ciągnie tylko z zewnatrz?
3. Czy ma ktoś jakieś zdjecia jak to wygląda?
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
1. Gdzie w 940 jest umieszczony wymiennik klimatyzacji? Przed czy za nagrzewnica, patrząc od wentylatora.
2. Czy wersja z klima ma obieg zamkniety nawiewu czy standardowo ciągnie tylko z zewnatrz?
3. Czy ma ktoś jakieś zdjecia jak to wygląda?
Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
1. Między wentylatorem a nagrzewnicą.
2. Ma obieg zamknięty. Przy czym w starszych volvo jest tak, że nie da się całkowicie przestawić na obieg zamknięty, co najmniej 10% powietrza zawsze będzie pobierane z zewnątrz.
3. Włala. 27 to parownik, 21 nagrzewnica.
2. Ma obieg zamknięty. Przy czym w starszych volvo jest tak, że nie da się całkowicie przestawić na obieg zamknięty, co najmniej 10% powietrza zawsze będzie pobierane z zewnątrz.
3. Włala. 27 to parownik, 21 nagrzewnica.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przymierzam się do montażu uniwersalnego zestawu klimatyzacji, nie wiem czy ktoś próbował już to robić.
Myślałem żeby maksymalnie uprościć sobie robote i zamontować wymiennik bezpośrednio przy wlocie powietrza nad wentylatorem, dokładnie pod tym elementem co jest między maską a przednią szybą.
Może ktoś się wypowie czy ma to jakiś sens?
Myślałem żeby maksymalnie uprościć sobie robote i zamontować wymiennik bezpośrednio przy wlocie powietrza nad wentylatorem, dokładnie pod tym elementem co jest między maską a przednią szybą.
Może ktoś się wypowie czy ma to jakiś sens?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Działać pewnie będzie, choć pewnie nie tak, jak oryginał, kwestia obudowania i izolacji żeby nie chłodzić powietrza dookoła. No i trzeba rozwiązać problem dużej ilości wody skraplającej się na parowniku, jak się będzie lała na wentylator, ten długo nie pociągnie. Czyli montaż bezpośrednio nad dziurą pod podszybiem w zasadzie odpada bo nie dość, że będzie się lało do wiatraka, to po nim będzie ciekło do środka. Znane też są przypadki zalania ecu przez kapiącą wodę, choć tu raczej z podszybia niż przez wentylator.monter87 pisze: zamontować wymiennik bezpośrednio przy wlocie powietrza nad wentylatorem, dokładnie pod tym elementem co jest między maską a przednią szybą.
Może ktoś się wypowie czy ma to jakiś sens?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wiem o tym, obecnie zgłębiam temat, rozmyślam i zbieram fundusze na zakup takiego zestawu. Gdyby się udało coś wyrzeźbić to byłaby to ciekawa alternatywa dla tych co klimy nie mają a mieć chcą. Przekładka oryginału jak dla mnie zbyt skomplikowana i problem ogarnąć wszystkie graty, trzeba by całe auto brać.
Zestaw uniwersalny to koszt miedzy 2-3 tys i wlasna radosna twórczość jak to włożyć do auta, czy ma to sens? Sam się ciągle zastanawiam.
Zestaw uniwersalny to koszt miedzy 2-3 tys i wlasna radosna twórczość jak to włożyć do auta, czy ma to sens? Sam się ciągle zastanawiam.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie jest tak źle, wyszarpać wszystkie niezbędne części da się na wyjazdowych występach samodzielnie w około 3-4godzinki bez napinania się.monter87 pisze:Wiem o tym, obecnie zgłębiam temat, rozmyślam i zbieram fundusze na zakup takiego zestawu. Gdyby się udało coś wyrzeźbić to byłaby to ciekawa alternatywa dla tych co klimy nie mają a mieć chcą. Przekładka oryginału jak dla mnie zbyt skomplikowana i problem ogarnąć wszystkie graty, trzeba by całe auto brać.
Zestaw uniwersalny to koszt miedzy 2-3 tys i wlasna radosna twórczość jak to włożyć do auta, czy ma to sens? Sam się ciągle zastanawiam.
Lepiej to robić samemu bo wiedza co, gdzie, jak przydaje się przy montażu. Najwiekszy problem namierzyć w miare kompletnego dawce. Też myślałem nad klimą uniwersalną ale jak zgłębiłem temat to poszedłem w oryginał. Dołożenie a właściwie przełożenie klimy to spore wyzwanie, upchanie tam klimy uniwersalnej jest jeszcze trudniejsze... Inaczej, pod maską możesz użyć uniwersalnych elementów, centrala nawiewów w desce wg. mnie tylko oryginał ma sens.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy przez lata produkcji zmieniły się wymiary tylnej szyby w sedanie 744? Konkretnie czy szyba z przedlifta będzie pasowała do polifta?
0 x
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 maja 2020, 07:27
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam
W 740 będę wymieniał pompę wspomagania jaki zalecany jest płyn w wyżej wymienionym układzie ?
Dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
W 740 będę wymieniał pompę wspomagania jaki zalecany jest płyn w wyżej wymienionym układzie ?
Dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
ATF F albo G, ew. Dexron D/E. Tyle literatura, a w praktyce jaki ATF nie wlejesz, będzie dobrze.
0 x