Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie spotkałem się z fabryczną rurką, źródła też milczą... Btw temat był dość dawno temu wałkowany na jakimś TB, BB czy innym volvoforums.org.uk, już nie pamiętam. Wnioski jw.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
misica pisze:Tak dla jasności: u mnie leci wewnątrz podłużnicy i wylatuje przez otwór w podłużnicy pod pasażerem.Sinuspi pisze:a nie prawda, w grodzi było jakiś czas montowane do 9XX na pewno ! - jak śmierć w życiu - przelotka z rułką. W 7XX muszę się upewnić.fonderal pisze: W 700/90 tak, we wszystkich. Leje się, ale więcej rudej znajdziesz pod akumulatorem, niż na mokrej podłużnicy. Ale zawsze można wetknąć jakąś rurkę...
A ta rurka sķąd, z którego miejsca miałaby odbierać wodę?
od klimy, przez gródź za podłożnice.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
fonderal pisze:Nie spotkałem się z fabryczną rurką, źródła też milczą... Btw temat był dość dawno temu wałkowany na jakimś TB, BB czy innym volvoforums.org.uk, już nie pamiętam. Wnioski jw.
widać końcówkę w ścianie grodzi, do niej idzie ów rułka, która zwisa sobie obok podłużnicy. Tu jest część męska, brakuje żeńskiej. W 940 MK I też było takie cos gumowe
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
fonderal pisze:Nie spotkałem się z fabryczną rurką, źródła też milczą... Btw temat był dość dawno temu wałkowany na jakimś TB, BB czy innym volvoforums.org.uk, już nie pamiętam. Wnioski jw.
(Prawdopodobnie wczesna) seria 700 bez klimy: Seria 700/900 z klimą: Tutaj nie widać, ale opisana i widoczna uszczelka w grodzi, która może sugerować, że ma przechodzić tam rurka: W późniejszych wersjach / z ecc / jest ten mały „kranik” z gumy, który większość zna i nie ma tam na pewno żadnej osobnej uszczelki.Sinuspi pisze:widać końcówkę w ścianie grodzi, do niej idzie ów rułka, która zwisa sobie obok podłużnicy. Tu jest część męska, brakuje żeńskiej. W 940 MK I też było takie cos gumowe
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jeżeli chodzi o wczesną serię 700 bez klimy to występuje tam gumowa rurka długości ok. 10cm, która dłuższą cześć ma w środku natomiast od strony silnika wystaje jej może ze 2cm które są skierowane w dół. Podobnie jak na załączonym zdjęciu powyżej. Z tą różnicą że w wczesnym 700 w grodzi jest okrągły otwór a w późniejszych i w 900 jest jakby prostokątna.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Schematy to potwierdzają, a rurka mogła być -usprawnieniem- użytkownika auta. Po 20 latach bywa rożnie.kapsel pisze:Jeżeli chodzi o wczesną serię 700 bez klimy to występuje tam gumowa rurka długości ok. 10cm, która dłuższą cześć ma w środku natomiast od strony silnika wystaje jej może ze 2cm które są skierowane w dół. Podobnie jak na załączonym zdjęciu powyżej. Z tą różnicą że w wczesnym 700 w grodzi jest okrągły otwór a w późniejszych i w 900 jest jakby prostokątna.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mówię o zewnętrznej od grodzi.kapsel pisze:Nie, nie. 100 procent fabryka.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Rzeczywiście zagalopowałem się z siedemsetkami, zaś w 900 z klimą rurki omijającej podłużnicę nie spotkałem, vadis też nie. W wersji bez klimatyzacji rurka jest, przy klimie nie ma, leje się na podłużnicę. Na zdrowy chłopski powinno być odwrotnie, bo przy klimatyzacji leje się tam jak z kranu, a bez klimy w zasadzie wcale. No ale jest jak jest.Sinuspi pisze:fonderal pisze:Nie spotkałem się z fabryczną rurką, źródła też milczą... Btw temat był dość dawno temu wałkowany na jakimś TB, BB czy innym volvoforums.org.uk, już nie pamiętam. Wnioski jw.
widać końcówkę w ścianie grodzi, do niej idzie ów rułka, która zwisa sobie obok podłużnicy. Tu jest część męska, brakuje żeńskiej. W 940 MK I też było takie cos gumowe
Bez klimatyzacji
i z klimatyzacją
0 x