Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

re5pect pisze:
endriugto pisze:
re5pect pisze:
Nie są.

Te z 940 mają "skośne" przody.

Te z 740 przejściówki (tak też wyglądało 940USA w tych latach) są bardziej płaskie.
Tak też się mnie wydawało.
A od Ciebie do mnie to który jedzie? :)
Ten co chciałeś, płaski do przejściówki ;)
Żona zameldowała odbiór paczki.
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Podobno są jakieś różnice w silnikach b230f na rynek europejski i amerykański. Chodzi mi o polifty.
Czy ktoś zgłębiał temat i podzieli się wiedzą?
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

endriugto pisze:Podobno są jakieś różnice w silnikach b230f na rynek europejski i amerykański. Chodzi mi o polifty.
Czy ktoś zgłębiał temat i podzieli się wiedzą?
Były (i są). Hammerykańsy nałukofcy lubią Reginy. Konstrukcja silnika była jednaka.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

bnw pisze:...pozatyka wycieki...
w 16v?? Pan raczysz żartować, Panie Steynmeier :-D
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Cytując Złomnika:
jak coś cieknie, to trzeba zatkać albo dokręcić i przestanie.
Może i jestem niepoprawnym optymistą, ale... hej, lubię to auto, fajne jest. W zasadzie dawno nie miałem tak przychwaszczonego samochodu (nooo... może Terrano I z zarwaną ramą z tyłu i brakiem wydechu mogłoby konkurować), a złażę do garażu tylko po to, żeby pokręcić kierownicą i ponaciskać klakson :D
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Sinuspi pisze:
endriugto pisze:Podobno są jakieś różnice w silnikach b230f na rynek europejski i amerykański. Chodzi mi o polifty.
Czy ktoś zgłębiał temat i podzieli się wiedzą?
Były (i są). Hammerykańsy nałukofcy lubią Reginy. Konstrukcja silnika była jednaka.
Bo właśnie ja słyszałem już od kilku osób że auta na rynek amerykański były dynamiczniejsze...
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

endriugto pisze:
Sinuspi pisze:
endriugto pisze:Podobno są jakieś różnice w silnikach b230f na rynek europejski i amerykański. Chodzi mi o polifty.
Czy ktoś zgłębiał temat i podzieli się wiedzą?
Były (i są). Hammerykańsy nałukofcy lubią Reginy. Konstrukcja silnika była jednaka.
Bo właśnie ja słyszałem już od kilku osób że auta na rynek amerykański były dynamiczniejsze...
Coś w tym jest, całej kolekcji 7xx/9xx jakie przeszły przez moje ręce miałem jedną 740 kombi z B230F + Regina i rzeczywiście zawsze miałem wrażenie, że jakoś chętnie i dobrze się zbiera. Bardziej wiązałem to z stanem silnika choć ten miał jakieś 350-370tys km to może rzeczywiście miała na to wpływ Regina.
0 x
Awatar użytkownika
monter87
Posty: 138
Rejestracja: 18 marca 2018, 09:44
Lokalizacja: Ryki

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: monter87 »

xjtdi pisze:
endriugto pisze:
Sinuspi pisze:
Były (i są). Hammerykańsy nałukofcy lubią Reginy. Konstrukcja silnika była jednaka.
Bo właśnie ja słyszałem już od kilku osób że auta na rynek amerykański były dynamiczniejsze...
Coś w tym jest, całej kolekcji 7xx/9xx jakie przeszły przez moje ręce miałem jedną 740 kombi z B230F + Regina i rzeczywiście zawsze miałem wrażenie, że jakoś chętnie i dobrze się zbiera. Bardziej wiązałem to z stanem silnika choć ten miał jakieś 350-370tys km to może rzeczywiście miała na to wpływ Regina.
potwierdzam, mam 740 z systemem Regina. W porownaniu z B230FB, Regina bez porownania lepiej ciagnie z niskich obrotów, najlepsza jazda jest w przedziale 2-3.5 tys obrotow, wyzej znowu wypada blado wgzledem FB. W Reginie cholernie tez czuc roznice temp, latem tak sobie, zimą rakieta :) Tak przynajmiej to wygląda u mnie

Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

monter87 pisze:
xjtdi pisze:
endriugto pisze: Bo właśnie ja słyszałem już od kilku osób że auta na rynek amerykański były dynamiczniejsze...
Coś w tym jest, całej kolekcji 7xx/9xx jakie przeszły przez moje ręce miałem jedną 740 kombi z B230F + Regina i rzeczywiście zawsze miałem wrażenie, że jakoś chętnie i dobrze się zbiera. Bardziej wiązałem to z stanem silnika choć ten miał jakieś 350-370tys km to może rzeczywiście miała na to wpływ Regina.
potwierdzam, mam 740 z systemem Regina. W porownaniu z B230FB, Regina bez porownania lepiej ciagnie z niskich obrotów, najlepsza jazda jest w przedziale 2-3.5 tys obrotow, wyzej znowu wypada blado wgzledem FB. W Reginie cholernie tez czuc roznice temp, latem tak sobie, zimą rakieta :) Tak przynajmiej to wygląda u mnie

Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
Muszę w takim razie zajrzeć pod maskę co tam u mnie jest :)
0 x
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Czy to: https://allegro.pl/kierunkowskaz-migacz ... 45707.html i to: https://allegro.pl/kierunkowskaz-prawy- ... 88913.html jest tym samym, czy te tańsze faktycznie się "wyblakłe", a droższe "żywe"? Ewentualnie - czy zrezygnować z obu i kupić coś innego? U mnie kierunki są dość brzydkie.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
ODPOWIEDZ