Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
re5pect
Posty: 666
Rejestracja: 20 listopada 2014, 21:39

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: re5pect »

bnw pisze:Czy podłokietnik/tunel z 740 pasuje do 960, czy one są jednak różne? Chodzi mi o ten element:Obrazek
Ani podłokietnik, ani tunel nie przypasują, nie ma łatwo :mrgreen:

Sinuspi pisze:Śmiga ktoś 7/9 na felgach 7Jx15 ET20 ? (nie trze to po cegle ?)
A to przypasuje bez problemu :)
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

Dudes pisze: dzięki za odpowiedź, polecisz może jakiś sklep gdzie je można kupic? Na allegro jak - 35 to tylko komplet przód i tył, a mi zależy na przodzie. Chociaż na tył by wypadało coś ogarnąć, bo jak 2 osoby siadą z tylu to bardzo przysiada.
https://allegro.pl/jamex-sprezyny-obniz ... 62013.html
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
michlacz231
Posty: 26
Rejestracja: 14 października 2018, 15:49

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: michlacz231 »

Czy jest jakiś blacharz może? :D Zastanawia mnie ile będzie kosztowało zrobienie szyberdachu.
Załączniki
44223947_1458216467641659_8921296545861599232_n.jpg
44223947_1458216467641659_8921296545861599232_n.jpg (133.7 KiB) Przejrzano 5420 razy
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

michlacz231 pisze:Czy jest jakiś blacharz może? :D Zastanawia mnie ile będzie kosztowało zrobienie szyberdachu.
Myślę, że taniej będzie wstawić kawałek dachu niż tą opuchliznę gnilną naprawiać. Serio.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
michlacz231
Posty: 26
Rejestracja: 14 października 2018, 15:49

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: michlacz231 »

Tak się składa że dostanę dach od v90, tylko nie wiem w jaki sposób niby zrobić ten dach
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

michlacz231 pisze:Tak się składa że dostanę dach od v90, tylko nie wiem w jaki sposób niby zrobić ten dach
Ćwiczyłem taki manewr w 740, roboty niestety jest sporo. Ważne, żebyś dach "dawcy" miał obcięty poniżej zgrzewów na słupkach. Mi to robił kolega w stodole jego ojca ale wyszło tak, że po lakierowaniu nie szło się dopatrzyć że coś było kombinowane. Ratowanie tak skorodowanego dachu nie ma za bardzo sensu bo jak byś nie robił wstawek to i tak coś wylezie bo dach szczególnie w kombi mocno pracuje i nawet szpachla z włóknem i tak pęka. Robota jest niewdzięczna bo trzeba wyciąć przednią szybę, najlepiej zdemontować fotele, ja zostawiłem i to był błąd bo po operacji mimo folii syf był niemożebny. Dach z 940 pasował p&p do 740 nie wiem czy w v90 nie zrobili jakiś zmian ale to wyjdzie w trakcie. Taśma wokół szybra to jeszcze soft, kiedyś widziałem gościa w starym mercu 190 z kawałkiem papy termozgrzewalnej na dachu...
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

michlacz231 pisze:Tak się składa że dostanę dach od v90, tylko nie wiem w jaki sposób niby zrobić ten dach
Wyciąć w biorcy i wstawić z dawcy. Potrzebny Ci jest myślący blacharz.
Nie napisałeś skąd jesteś, ale jak w Warszawie oddałbyś taką rzecz do zrobienia, to 3Kpln niewyjęte.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

Dzięki Fonderal jak zawsze można na ciebie liczyć .
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
Awatar użytkownika
bnw
Posty: 1279
Rejestracja: 30 lipca 2018, 21:59
Lokalizacja: gdzieś w okolicach Krakowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: bnw »

Hmm, czy wydech w 965 z B204FT jest inny, niż te od B6304? Albo inaczej: czy jest sens i możliwość poskładania wydechu na dedykowanych, porządnych zamiennikach, czy raczej przygotować się na adaptację czegoś od innej wersji?

Tak pytam, bo np. katalizator znalazłem tylko no-name, a tłumiki najczęściej wiszą jako "brak w magazynie" i zastanawiam się, czy nie przechwycić dostępnych jeszcze czasami nowych, OEMowych tłumików do siedemsetek/940...
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

bnw pisze:Hmm, czy wydech w 965 z B204FT jest inny, niż te od B6304? Albo inaczej: czy jest sens i możliwość poskładania wydechu na dedykowanych, porządnych zamiennikach, czy raczej przygotować się na adaptację czegoś od innej wersji?

Tak pytam, bo np. katalizator znalazłem tylko no-name, a tłumiki najczęściej wiszą jako "brak w magazynie" i zastanawiam się, czy nie przechwycić dostępnych jeszcze czasami nowych, OEMowych tłumików do siedemsetek/940...
Na pewno średnica rur przy B204Ft była większa niż przy standardowym 740/940 nawet wolnossące B234F w 740 ma fabrycznie grubsze rury niż większość dedykowanych tłumików które są obecnie dostępne.
W jednym z aut kupiłem puszki z oferty Magnaflow i pospawałem od kata do końca wydech z nierdzewki. Teraz po kilku latach powtórzyłem ten manewr w drugim aucie bo z tym nierdzewnym wydechem nic się nie dzieje a przy LPG zwykłe końcowe tłumiki starczają na 2-3lata. Kosztowo jeśli masz czym i umiesz pospawać to nie wychodzi dużo drożej niż kupno czegoś sensownego np. z Bosala.
Przy wolnossącym silniku musi być środkowy tłumik przelotowy a końcowy komorowy. Przy turbo można oba dać przelotowe i nie będzie za głośno ważne tylko żeby dać największe/najdłuższe puszki jakie wchodzą wtedy dźwięk będzie trochę bardziej basowy ale przyjemny dla ucha i nie ma problemów na przeglądzie.
0 x
ODPOWIEDZ