Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1227
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

Zakopane i Kraków :lol: Ale to nie wina klimatu, tak podobno jest od kiedy z Niemiec przyjechał.
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Dudes pisze:Wracam dzisiaj z roboty i silnik zaczął gubić obroty i spadło do zera. Kręcę rozrusznikiem, zapala i od razu gaśnie. Próbowałem na lpg, na Pb i w końcu jak napsikalem wd 40 zaczął pracować, a jak się przestało psikać wd to zgasł. Co to może być?
Pompa umiera? Nie ma paliwa, trza lecieć wszystko po kolei...
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

fonderal pisze:
Dudes pisze:Wracam dzisiaj z roboty i silnik zaczął gubić obroty i spadło do zera. Kręcę rozrusznikiem, zapala i od razu gaśnie. Próbowałem na lpg, na Pb i w końcu jak napsikalem wd 40 zaczął pracować, a jak się przestało psikać wd to zgasł. Co to może być?
Pompa umiera? Nie ma paliwa, trza lecieć wszystko po kolei...
Próbowałem odpalić na gazie i to samo, na wd 40 chodził, ale jak przestałem psikać to od razu gasl. To mi wygląda jakby przepływka była uszkodzona, bo jak ja kiedyś nie podłączyłem to auto podobnie nie chciało zapalić
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

nagrzewnica do klimy Diesel a do benzyny to insze są ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Dudes pisze:
fonderal pisze:
Dudes pisze:Wracam dzisiaj z roboty i silnik zaczął gubić obroty i spadło do zera. Kręcę rozrusznikiem, zapala i od razu gaśnie. Próbowałem na lpg, na Pb i w końcu jak napsikalem wd 40 zaczął pracować, a jak się przestało psikać wd to zgasł. Co to może być?
Pompa umiera? Nie ma paliwa, trza lecieć wszystko po kolei...
Próbowałem odpalić na gazie i to samo, na wd 40 chodził, ale jak przestałem psikać to od razu gasl. To mi wygląda jakby przepływka była uszkodzona, bo jak ja kiedyś nie podłączyłem to auto podobnie nie chciało zapalić
odepnij MAFa i spróbuj odpalić. Wymigaj błędy, przelutuj biały przekaźnik pompy w skrzynce i na kielichu czarny. Zajrzyj do aparatu i zobacz palec i kopułkę.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Sinuspi pisze:
Dudes pisze:
fonderal pisze: Pompa umiera? Nie ma paliwa, trza lecieć wszystko po kolei...
Próbowałem odpalić na gazie i to samo, na wd 40 chodził, ale jak przestałem psikać to od razu gasl. To mi wygląda jakby przepływka była uszkodzona, bo jak ja kiedyś nie podłączyłem to auto podobnie nie chciało zapalić
odepnij MAFa i spróbuj odpalić. Wymigaj błędy, przelutuj biały przekaźnik pompy w skrzynce i na kielichu czarny. Zajrzyj do aparatu i zobacz palec i kopułkę.
B200ET nie posiada migadełka, MAF? Jeśli chodzi o przepływke to odpinałem i tak samo. Nie chcę go odpalić
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Dudes pisze:
Sinuspi pisze:
Dudes pisze: Próbowałem odpalić na gazie i to samo, na wd 40 chodził, ale jak przestałem psikać to od razu gasl. To mi wygląda jakby przepływka była uszkodzona, bo jak ja kiedyś nie podłączyłem to auto podobnie nie chciało zapalić
odepnij MAFa i spróbuj odpalić. Wymigaj błędy, przelutuj biały przekaźnik pompy w skrzynce i na kielichu czarny. Zajrzyj do aparatu i zobacz palec i kopułkę.
B200ET nie posiada migadełka, MAF? Jeśli chodzi o przepływke to odpinałem i tak samo. Nie chcę go odpalić
Masz dwa halotrony ?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1227
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

Ma ktoś może namiar na skandixie na klipsy montujące wygładzinę nad nogami kierowcy i pasażera? Są one dosyć charakterystyczne - płaska ,szeroka główka z nacięciem na płaski śrubokręt, wchodzą w podłużne szczeliny i nie występują nigdzie indziej w samochodzie. Oczywiście chodzi o 240, siedzę nad Skandixem już 2 godzinę i tych konkretnych w żadnym dziale nie widzę :/
PS: to inne niż do drzwi czy paneli plastikowych przy nogach. HELP :cry:
0 x
Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 258
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dudes »

Sinuspi pisze:
Dudes pisze:
Sinuspi pisze:
odepnij MAFa i spróbuj odpalić. Wymigaj błędy, przelutuj biały przekaźnik pompy w skrzynce i na kielichu czarny. Zajrzyj do aparatu i zobacz palec i kopułkę.
B200ET nie posiada migadełka, MAF? Jeśli chodzi o przepływke to odpinałem i tak samo. Nie chcę go odpalić
Masz dwa halotrony ?
A tego to nie kojarzę, co to za urządzenie? Chodzi o czujnik hala?
0 x
740 Turbo B200ET
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3065
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Dudes pisze:
Sinuspi pisze:
Dudes pisze: B200ET nie posiada migadełka, MAF? Jeśli chodzi o przepływke to odpinałem i tak samo. Nie chcę go odpalić
Masz dwa halotrony ?
A tego to nie kojarzę, co to za urządzenie? Chodzi o czujnik hala?
Jak nie masz migadła to możesz mieć LH 2.2 na dwa halotrony które też zbadaj
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
ODPOWIEDZ