Można je jeszcze gdzieś dostać czy zostaje silikon?ambasador pisze:od sprawdzenia uszczelki między tylną lampą a karoserią
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
740 Turbo B200ET
- Maciek4530
- Posty: 1234
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Schemat obwodów elektrycznych do 240 z 1991r. w kombiu ma ktoś może na stanie?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Uszczelkę pewnie gdzieś znajdziesz, ale gdyby nie, trzymaj się jak najdalej od silikonu. O wiele lepszy jest butyl, albo w formie sznura czy taśmy albo wyciskany z tuby. Jest zawsze miękki, znakomicie uszczelnia, a co najważniejsze to nie klej i uszczelniane elementy dają się bezproblemowo rozłączać. Usuwanie to też nie problem, schodzi łatwo. Silikon raz, że przyklei na amen i trzeba wycinać, a i pozbyć się starego silikonu nie jest łatwo. Tylne lampy w serii 400 były fabrycznie uszczelniane butylem właśnie o siedemsetkach też mi się coś obiło o uszy. Używam sporo Sika Lastomer 710, jest niedrogi i całkiem dobry.Dudes pisze:Można je jeszcze gdzieś dostać czy zostaje silikon?ambasador pisze:od sprawdzenia uszczelki między tylną lampą a karoserią
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
I tak właśnie muszę wymienić prawa tylną lampę i nie wiem czy szukać na allegro czy z drakena zamówić..fonderal pisze:Uszczelkę pewnie gdzieś znajdziesz, ale gdyby nie, trzymaj się jak najdalej od silikonu. O wiele lepszy jest butyl, albo w formie sznura czy taśmy albo wyciskany z tuby. Jest zawsze miękki, znakomicie uszczelnia, a co najważniejsze to nie klej i uszczelniane elementy dają się bezproblemowo rozłączać. Usuwanie to też nie problem, schodzi łatwo. Silikon raz, że przyklei na amen i trzeba wycinać, a i pozbyć się starego silikonu nie jest łatwo. Tylne lampy w serii 400 były fabrycznie uszczelniane butylem właśnie o siedemsetkach też mi się coś obiło o uszy. Używam sporo Sika Lastomer 710, jest niedrogi i całkiem dobry.Dudes pisze:Można je jeszcze gdzieś dostać czy zostaje silikon?ambasador pisze:od sprawdzenia uszczelki między tylną lampą a karoserią
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mam dokładnie ten sam problem, dzisiaj wilgoć zauważyłem we wnęce po prawej stronie. A więc butyl, dzięki za cynk.
0 x
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 października 2018, 15:49
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam z wężyka od chłodnicy ( tego wąskiego) Leci para przez to wywala mi płyn w zbiorniku wyrównawczym. Ponad to zastanawia czemu płyn w zbiorniku tak się szybko podnosi. Z początku stawiałem na głowicę ale teraz znów się zagubiłem. Volvo 2.4 d t
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy zbiornik paliwa w bagażniku (740 benz.) to częste zjawisko
Dla ścisłości, nie pytam tu o LPG.
Dla ścisłości, nie pytam tu o LPG.
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zbiornik benzyny dodatkowy to opcja, nie standard. Dzięki niemu zatankujesz do samochodu 116 litrów od suchego zbiornika pod sam korek.Simon_ses pisze:Czy zbiornik paliwa w bagażniku (740 benz.) to częste zjawisko
Dla ścisłości, nie pytam tu o LPG.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Domyślam się, że raczej nie był w standardzie. Chodziło mi bardziej o to, czy była to opcja powszechnie wybierana (podejrzewam, że w Szwecji, tak), czy może ten zbiornik to jakiś "rarytas"?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dodatkowy zbiornik ok 20l (jak kanister ) to wyposażenie dodatkowe w 744 a 760 był jak standard. Do tego dochodził kpl dywanów bagażnika, ale z czujnikiem paliwa to może ktoś inny Ci podpowie czy był również inny.Simon_ses pisze:Domyślam się, że raczej nie był w standardzie. Chodziło mi bardziej o to, czy była to opcja powszechnie wybierana (podejrzewam, że w Szwecji, tak), czy może ten zbiornik to jakiś "rarytas"?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego