Mnie chodzi o montaż samego mieszka, bo teraz lata. Jak spojrzysz na zdjęcie konsoli w okolicach lewarka, to w plastiku są takie nieduże wycięcia. I moje pytanie brzmi: czy mieszek - a raczej metalowe zęby z cienkiej, metalowej "ramki", na której jest opięty - mocuję do tych otworów, czy powinna być jakaś inna ramka, czy coś, do czego dopinam mieszek, a potem dopiero łączę to z konsolą?
EDIT: Zrobiłem zdjęcia ramki, która jest u dołu mieszka od M46:
Mieszek z M90 ma dziury pod takie. Zdjąłem to z 960 MkI, więc powinno pasować, ale rozstaw tych ząbków jest inny, niż otworów w konsoli, widocznych na poprzednim zdjęciu. Czy tam nie ma być jakiejś plastikowej części pomiędzy? Katalog podaje część nr 3500794, ale to równie dobrze może być ta metalowa ramka...
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Miedzianą?JoeM pisze:Hej. Jaką uszczelkę zastosować pod ten czujnik oleju?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To pytanie czy odpowiedźendriugto pisze:Miedzianą?JoeM pisze:Hej. Jaką uszczelkę zastosować pod ten czujnik oleju?
Na większości zdjęć w necie jest srebrna. Skoro ma uszczelnić to czy to będzie aluminium?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
może żadnej uszczelki/podkładki tam się nie daje. Na stary widać że cały gwint nie wchodzi w blok.JoeM pisze:To pytanie czy odpowiedźendriugto pisze:Miedzianą?JoeM pisze:Hej. Jaką uszczelkę zastosować pod ten czujnik oleju?
Na większości zdjęć w necie jest srebrna. Skoro ma uszczelnić to czy to będzie aluminium?
Jednak na schemacie aso widać ze jakaś uszczelka tam jest.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Może uszczelnia się czoło króćca z dnem otworu gwintowanego?JoeM pisze:może żadnej uszczelki/podkładki tam się nie daje. Na stary widać że cały gwint nie wchodzi w blok.JoeM pisze:To pytanie czy odpowiedźendriugto pisze: Miedzianą?
Na większości zdjęć w necie jest srebrna. Skoro ma uszczelnić to czy to będzie aluminium?
Jednak na schemacie aso widać ze jakaś uszczelka tam jest.
Jak uszczelka to amelinium albo miedź czyli coś miękkiego co się"ułoży".
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
No i taką miałem teorie, że nie daje się uszczelki tylko króciec dobija wewnątrz do zwężenia ale nowego nie dało się się tak głęboko wkręcić. Fakt, że nie był tak ścięty jak stary na kocówie gwintu. Na chama nie dokręcałem żeby nie przeje... gwitu. W dzień zobaczę czy po jeździe nie puszcza.endriugto pisze:Może uszczelnia się czoło króćca z dnem otworu gwintowanego?JoeM pisze:może żadnej uszczelki/podkładki tam się nie daje. Na stary widać że cały gwint nie wchodzi w blok.JoeM pisze:
To pytanie czy odpowiedź
Na większości zdjęć w necie jest srebrna. Skoro ma uszczelnić to czy to będzie aluminium?
Jednak na schemacie aso widać ze jakaś uszczelka tam jest.
Jak uszczelka to amelinium albo miedź czyli coś miękkiego co się"ułoży".
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Panowie, czy ktoś dysponuje głowicą 531 oraz wałkiem V, lub VX3 na sprzedaż
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Według mojej wiedzy, większość czujników ciśnienia ma gwint stożkowy, który sam w sobie jest uszczelnieniem - czyli bez żadnej uszczelki jest szczelnyJoeM pisze:
No i taką miałem teorie, że nie daje się uszczelki tylko króciec dobija wewnątrz do zwężenia ale nowego nie dało się się tak głęboko wkręcić. Fakt, że nie był tak ścięty jak stary na kocówie gwintu. Na chama nie dokręcałem żeby nie przeje... gwitu. W dzień zobaczę czy po jeździe nie puszcza.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
No i fajnieMacMru pisze:Według mojej wiedzy, większość czujników ciśnienia ma gwint stożkowy, który sam w sobie jest uszczelnieniem - czyli bez żadnej uszczelki jest szczelnyJoeM pisze:
No i taką miałem teorie, że nie daje się uszczelki tylko króciec dobija wewnątrz do zwężenia ale nowego nie dało się się tak głęboko wkręcić. Fakt, że nie był tak ścięty jak stary na kocówie gwintu. Na chama nie dokręcałem żeby nie przeje... gwitu. W dzień zobaczę czy po jeździe nie puszcza.
0 x