Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Daj masę wurtha, reinza czy coś z obu stron. Nie oszczędzaj na silikon czerwony :twisted:
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Co to jest siuwax?
0 x
Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 482
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: gruszka2 »

Siuwax to bliżej nieokreślona masa o nie znanej charakterystyce :lol:
Właściwie to nawet nie wiem jak to się poprawnie pisze :roll:
Dzięki za niesamowicie szybką reakcję .
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FB 90r.
Awatar użytkownika
Miedziany
Posty: 70
Rejestracja: 10 listopada 2016, 10:10
Lokalizacja: Świątkowa Wielka
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Miedziany »

Volvo 240 polar: przerdzewiała (a było nie jeździć w zimie!) rura wydechowa na wysokości tylnego błotnika, ta omijająca bak z prawej. Jest tam w standardzie jakiś łącznik/tłumik drgań pomiędzy tylnym tłumikiem a rurą? Ja mam miejsce pomiędzy 2 obejmami, 4cm, no właśnie na co? Nie wiem czy jest tam coś fabrycznie, czy poprzedniemu właścicielowi już wcześniej przerdzewiało i wstawił rurkę jako łącznik.
0 x
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

Kto z Warszawy zna się na B230F? Potrzebuję pomocy w uruchomieniu silnika. Kompresja 3bar, nie chce odpalić, nie wierzę żeby od stania padły pierścienie do takiego stopnia.
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

konradko pisze:Kto z Warszawy zna się na B230F? Potrzebuję pomocy w uruchomieniu silnika. Kompresja 3bar, nie chce odpalić, nie wierzę żeby od stania padły pierścienie do takiego stopnia.
Przeskoczył Ci rozrząd. Ustaw na znaki i odpalaj.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

saabauto pisze:
konradko pisze:Kto z Warszawy zna się na B230F? Potrzebuję pomocy w uruchomieniu silnika. Kompresja 3bar, nie chce odpalić, nie wierzę żeby od stania padły pierścienie do takiego stopnia.
Przeskoczył Ci rozrząd. Ustaw na znaki i odpalaj.
Rozrząd podobno dobrze ustawiony
0 x
Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 654
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: saabauto »

konradko pisze: Rozrząd podobno dobrze ustawiony
Nic innego nie ma prawa zabruździć, no, chyba że silnik stał otwarty i wilgoć wlazła - wtedy tez można uratowac, ale trudniej. Tłok 1 cylindra w GMP, zera na rozrządzie ustawić i sprawdzaj. A cóż to za mechanik, który z redblockiem sobie nie umie poradzić? Jak się podda, przywieź mi go jutro po południu.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: 500 740 940
konradko
Posty: 909
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: konradko »

saabauto pisze:
konradko pisze: Rozrząd podobno dobrze ustawiony
Nic innego nie ma prawa zabruździć, no, chyba że silnik stał otwarty i wilgoć wlazła - wtedy tez można uratowac, ale trudniej. Tłok 1 cylindra w GMP, zera na rozrządzie ustawić i sprawdzaj. A cóż to za mechanik, który z redblockiem sobie nie umie poradzić? Jak się podda, przywieź mi go jutro po południu.
Niech skończą najpierw środek, przywiozę jeśli nie odpali do zakończenia pozostałych prac.
0 x
volvo 244 v8
Posty: 212
Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvo 244 v8 »

Jak prawidłowo podłączyć lampy USA?
U mnie jest chyba coś nie tak
Obrazek
0 x
ODPOWIEDZ