moze tutaj sprobuj?Boa1982 pisze:Panowie, czy ktoś dysponuje głowicą 531 oraz wałkiem V, lub VX3 na sprzedaż
https://sprzedajemy.pl/volvo-740-sedan- ... nr57051737
moze tutaj sprobuj?Boa1982 pisze:Panowie, czy ktoś dysponuje głowicą 531 oraz wałkiem V, lub VX3 na sprzedaż
to przecież Cisak Piotr, to może być zakup podwyższonego ryzykaclarksontop pisze:moze tutaj sprobuj?Boa1982 pisze:Panowie, czy ktoś dysponuje głowicą 531 oraz wałkiem V, lub VX3 na sprzedaż
https://sprzedajemy.pl/volvo-740-sedan- ... nr57051737
Wygląda na to że jednak mam Boscha... W takim razie jest zagwozdka...endriugto pisze:Muszę w takim razie zajrzeć pod maskę co tam u mnie jestmonter87 pisze:potwierdzam, mam 740 z systemem Regina. W porownaniu z B230FB, Regina bez porownania lepiej ciagnie z niskich obrotów, najlepsza jazda jest w przedziale 2-3.5 tys obrotow, wyzej znowu wypada blado wgzledem FB. W Reginie cholernie tez czuc roznice temp, latem tak sobie, zimą rakieta Tak przynajmiej to wygląda u mniexjtdi pisze: Coś w tym jest, całej kolekcji 7xx/9xx jakie przeszły przez moje ręce miałem jedną 740 kombi z B230F + Regina i rzeczywiście zawsze miałem wrażenie, że jakoś chętnie i dobrze się zbiera. Bardziej wiązałem to z stanem silnika choć ten miał jakieś 350-370tys km to może rzeczywiście miała na to wpływ Regina.
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
Jeszcze dużo nie widziałam, i Reginy w 240. Regina to nie Twój rocznik kompletacji napędu ???? poszukam w greenach żeby się posprzeczaćendriugto pisze:Wygląda na to że jednak mam Boscha... W takim razie jest zagwozdka...endriugto pisze:Muszę w takim razie zajrzeć pod maskę co tam u mnie jestmonter87 pisze:potwierdzam, mam 740 z systemem Regina. W porownaniu z B230FB, Regina bez porownania lepiej ciagnie z niskich obrotów, najlepsza jazda jest w przedziale 2-3.5 tys obrotow, wyzej znowu wypada blado wgzledem FB. W Reginie cholernie tez czuc roznice temp, latem tak sobie, zimą rakieta Tak przynajmiej to wygląda u mnie
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
No OK tylko jak to jest że te amerykańce są jednak dynamiczniejsze.Sinuspi pisze:Jeszcze dużo nie widziałam, i Reginy w 240. Regina to nie Twój rocznik kompletacji napędu ???? poszukam w greenach żeby się posprzeczaćendriugto pisze:Wygląda na to że jednak mam Boscha... W takim razie jest zagwozdka...endriugto pisze: Muszę w takim razie zajrzeć pod maskę co tam u mnie jest
Z Cisakiem, to ja żadnych interesów robić nie będę.xjtdi pisze:to przecież Cisak Piotr, to może być zakup podwyższonego ryzykaclarksontop pisze:moze tutaj sprobuj?Boa1982 pisze:Panowie, czy ktoś dysponuje głowicą 531 oraz wałkiem V, lub VX3 na sprzedaż
https://sprzedajemy.pl/volvo-740-sedan- ... nr57051737
To jest pomiot szatana czyli D24 i jak nie dasz uszczelki, to będzie spod tego czujnika siurało olejem przy wyższych obrotach.MacMru pisze:JoeM pisze:
Według mojej wiedzy, większość czujników ciśnienia ma gwint stożkowy, który sam w sobie jest uszczelnieniem - czyli bez żadnej uszczelki jest szczelny
Nie w obie strony. Na miejsce starszej założysz nowszą, ale na odwrót już nie.Sinuspi pisze:Czy blendy pokrywy bagażnika 945 MKI z MKII są ze sobą P&P zamienne ?