Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

erni35 pisze:Na "migadełku" wyświetliło mi błąd 212 i 213. Co to na chłopski rozum oznacza?
Dla LH2.4 wygląda to tak:

2-1-2
Condition
If the signal is missing the control module cannot manage the fuel trim processes. A diagnostic trouble code (DTC) is stored if the signal is ncorrect (above 1.1 V) or missing (0.5 V) 3 minutes after the temperature has exceeded 80 °C.

Possible source
-Open–circuit, short-circuit to supply voltage in cables to heated oxygen sensor (HO2S).
-Contact resistance in terminals.
-No preheating to heated oxygen sensor (HO2S)

Fault symptom[s]
High fuel consumption, can give driveability problems.
2-1-3
Condition
The throttle position (TP) switch indicates full load but the control module's information on the load signal is that it is too low to be fully loaded. The diagnostic trouble code (DTC) will be stored if the engine is not about to start or in an emergency program.

Possible source
Short–circuit to ground in cable to control
module. Full load switch does not break.

Fault symptom[s]
Nomally no fault symptom.
0 x
erni35
Posty: 196
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: erni35 »

fonderal pisze:
erni35 pisze:Na "migadełku" wyświetliło mi błąd 212 i 213. Co to na chłopski rozum oznacza?
Dla LH2.4 wygląda to tak:

2-1-2
Condition
If the signal is missing the control module cannot manage the fuel trim processes. A diagnostic trouble code (DTC) is stored if the signal is ncorrect (above 1.1 V) or missing (0.5 V) 3 minutes after the temperature has exceeded 80 °C.

Possible source
-Open–circuit, short-circuit to supply voltage in cables to heated oxygen sensor (HO2S).
-Contact resistance in terminals.
-No preheating to heated oxygen sensor (HO2S)

Fault symptom[s]
High fuel consumption, can give driveability problems.
2-1-3
Condition
The throttle position (TP) switch indicates full load but the control module's information on the load signal is that it is too low to be fully loaded. The diagnostic trouble code (DTC) will be stored if the engine is not about to start or in an emergency program.

Possible source
Short–circuit to ground in cable to control
module. Full load switch does not break.

Fault symptom[s]
Nomally no fault symptom.
Kolego fonderal, a tak łopatologicznie: gdzie powinnienem szukać usterki?
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

1. Sonda.
Sprawdzić sygnał z sondy, sprawdzić obwód grzałki, sprawdzić masę sondy, sprawdzić zasilanie grzałki, przelutować przekaźnik wtrysku (odpowiada za zasilanie grzałki), poczyścić styki w kostce.

2. TPS.
Sprawdzić przejścia przez TPS przy zamkniętej przepustnicy pin środkowy i lewy) i WOT (środkowy i prawy), jak jest ok. to przedzwonić kable między TPSem a kompem. Poczyścić styki w kostce.
1 x
Awatar użytkownika
knefel
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2016, 19:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: knefel »

Czy do 960 mk2 /s90 da sie wsadzic front od 740 przed liftem ? Nie roznia sie przetłoczenia na blotnikach wzgledem drzwi czy cos ? Widzialem kilka szwedzkich projektow w druga strone tj front z s90 w 740 na krotkiej masce z 940 ale nie widzialem nigdzie 960 ze zmieniana długa maska na krotka i płaskim ryjem , nie da sie czy co ?
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Pomyśl jak to bedzie wygladało kwadratowy przód i ta zaookrąglona dupa? szczepan na maxa, paskudztwo straszne.Ale pewnie się da... kwestia zaparcia i kasy.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
knefel
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2016, 19:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: knefel »

Mowie o kombi , tu juz robi sie podobnie , a auto mlodsze , instalacja nowsza , mozliwosci wieksze ;)
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

aaaa kumbi.... noo to tak, nowsze... szkoda że te silniki takie słabe:) trzeba by jeszcze silnik z bmw przerzucić i by było dobre auto:)
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
Awatar użytkownika
knefel
Posty: 346
Rejestracja: 21 marca 2016, 19:06
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: knefel »

Wlasnie to mam na mysli , przerobilem dwa sedany 744 i to sa niestety stare auta , zeby cokolwiek dlubac trza to remontowac w sumie do srubki a 960/v90 z konca produkcji zdrowe i w ladnym stanie idzie tanio i szybko znalezc
Tylko co z tym przodem ? Bo plaski ryj jest najładniejszy , a te ostatni to jakies nieporozumienie
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Tylny zderzak też przydało by się wymienić bo w v90 taki pozaokraglany obleśnie jest.
0 x
swital
Posty: 406
Rejestracja: 02 października 2014, 19:27
Lokalizacja: Płock

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: swital »

knefel pisze:Czy do 960 mk2 /s90 da sie wsadzic front od 740 przed liftem ? Nie roznia sie przetłoczenia na blotnikach wzgledem drzwi czy cos ? Widzialem kilka szwedzkich projektow w druga strone tj front z s90 w 740 na krotkiej masce z 940 ale nie widzialem nigdzie 960 ze zmieniana długa maska na krotka i płaskim ryjem , nie da sie czy co ?
na garaget.org nie co drugi, ale dużo ich tam. S90 z frontem 740, 740 z frontem S90 itp.
1 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
ODPOWIEDZ