Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
DzielnaKoparka
Posty: 26
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:31

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: DzielnaKoparka » 09 września 2017, 00:28

Prędkościomierz wariuje. Odkąd kupiłem auto pokazywał 20km/h więcej, ale zawsze wystarczyło odjąć tę wartość i wiedziałem ile jadę, a było wiele innych ważniejszych zeczy do naprawienia. Ale kilka dni temu licznik zaczął bardziej szwankować, pokazuje 0km/h podczas jazdy, czasami sobie powoli faluje bez związku z realną prędkością... jak myślicie, powymienianie rezystorków powinno pomóc, czy szukać przyczyny gdzie indziej?
0 x

czk
Posty: 20
Rejestracja: 18 grudnia 2016, 04:27

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: czk » 09 września 2017, 02:58

Czy polosie po obu stronach powinno dac sie wysunac po odkreceniu 4 srub i uzyciu minimalnej sily? Jezeli tak, to co moze byc powodem tego ze prawa strona nie daje sie zdemontowac nawet przy uzyciu wiekszej sily? Uszkodzone lozysko? Kolo kreci sie bez halasow, luzow ani wyraznego oporu.

240, otwarty dyfer.
0 x
1992 240GL 2.3 Kąbi

Awatar użytkownika
m.c.2
Posty: 58
Rejestracja: 16 lutego 2015, 21:26
Lokalizacja: Obrowo/Toruń

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: m.c.2 » 09 września 2017, 21:36

DzielnaKoparka pisze:Prędkościomierz wariuje. Odkąd kupiłem auto pokazywał 20km/h więcej, ale zawsze wystarczyło odjąć tę wartość i wiedziałem ile jadę, a było wiele innych ważniejszych zeczy do naprawienia. Ale kilka dni temu licznik zaczął bardziej szwankować, pokazuje 0km/h podczas jazdy, czasami sobie powoli faluje bez związku z realną prędkością... jak myślicie, powymienianie rezystorków powinno pomóc, czy szukać przyczyny gdzie indziej?


sprawdź czujnik na dyfrze - kabelki czy są całe
0 x

DzielnaKoparka
Posty: 26
Rejestracja: 08 maja 2017, 10:31

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: DzielnaKoparka » 09 września 2017, 23:39

Dzięki za podpowiedź, to też sprawdzę :)
0 x

Awatar użytkownika
Dudes
Posty: 175
Rejestracja: 25 czerwca 2016, 14:04
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Dudes » 11 września 2017, 15:48

Czeka mnie wymiana czujki od oleju i zakupiłem mniej więcej taki czujnik https://www.jimellisvolvoparts.com/imag ... 473225.png
Będzie pasować do B200ET? Kupiłem go szukając po kodzie silnika więc chyba powinien, ale wole się upewnić.
0 x
1986 740 Turbo B200ET,1910881 KM : viewtopic.php?f=6&t=1094

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 494
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fonderal » 11 września 2017, 16:02

Z tego co mi wiadomo do wszystkich redbloków b200 i b230 czujnik jest taki sam.
0 x

Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 278
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: W-wa Okęcie, Czardasza 2
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: saabauto » 11 września 2017, 18:18

fonderal pisze:Z tego co mi wiadomo do wszystkich redbloków b200 i b230 czujnik jest taki sam.


... i nie tylko redblocków :-) ale do każdego B19/B2xx/B23x powinien pasować.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: +48 888 623 332
945 B230FT AW71 '98
744 B230X AW71 '89
V70 D5252T AW50-43 '00

vladimir
Posty: 15
Rejestracja: 19 czerwca 2017, 19:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: vladimir » 11 września 2017, 19:43

Panowie, Volvo 745. To co jest przy pompie, tzn na przewodzie paliwowym ale zaraz obok pompy to co to jest? Regulator ciśnienia? Kolejny filtr paliwa? 2.3 87 rok.
0 x

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 494
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: fonderal » 11 września 2017, 20:11

saabauto pisze:
fonderal pisze:Z tego co mi wiadomo do wszystkich redbloków b200 i b230 czujnik jest taki sam.


... i nie tylko redblocków :-) ale do każdego B19/B2xx/B23x powinien pasować.

W dwucyfrowych różnie bywało
http://www.vlvautoparts.com/oil-pressur ... i_915.html
0 x

Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 278
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: W-wa Okęcie, Czardasza 2
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: saabauto » 11 września 2017, 21:10

fonderal pisze:
saabauto pisze:
fonderal pisze:Z tego co mi wiadomo do wszystkich redbloków b200 i b230 czujnik jest taki sam.


... i nie tylko redblocków :-) ale do każdego B19/B2xx/B23x powinien pasować.

W dwucyfrowych różnie bywało
http://www.vlvautoparts.com/oil-pressur ... i_915.html


Błąd w katalogu. Do serii 200 z redblockami, czyli B19 i B20 - były już czujniki z szerokim kołnierzem, ten powyższy wygląda jak żywcem wzięty z D24. Od 74 - 75r. na pewno były szerokie czujniki, cała seria 700 i 900 też miała z okrągłym pinem.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: +48 888 623 332
945 B230FT AW71 '98
744 B230X AW71 '89
V70 D5252T AW50-43 '00


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości