Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

xjtdi pisze:
takijedenkuba pisze:
Sinuspi pisze:Redbloki są kolizyjne. Piszmy precyzyjnie. Mam na myśli B230K, B2X0E, B200F ...
Ale jak to..? Skąd ta informacja?
Faktycznie B230K miał inną głowicę o końcówce oznaczenia ...631 która była płaska a komora spalania była w tłoku i ten był na 100%kolizyjny.
Co do B200F, hm no nie wiem trochę się kiedyś nakombinowałem z kumplem żeby ustawić rozrząd w B200FT po zerwaniu paska, problem był z odkręceniem śruby na wale żeby zdjąć koło pasowe i obudowę w każdym razie zawory ocalały.
Nieprawda, 740 z B230K miał głowicę 530, może w 240 jest 631, i nie jest kolizyjny, przetestowane na własnej skórze.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

takijedenkuba pisze:
xjtdi pisze:
takijedenkuba pisze: Ale jak to..? Skąd ta informacja?
Faktycznie B230K miał inną głowicę o końcówce oznaczenia ...631 która była płaska a komora spalania była w tłoku i ten był na 100%kolizyjny.
100% kolizyjny... Sam to wymyśliłeś? Usłyszałeś na postoju TAXI? Po co to pisać takie pierdoły..?
Tak się składa, że widziałem kiedyś taką głowicę z końcówką numery 631 i z grubsza wygląda ona tak, że jest płaska od czoła czyli zawory otwierając się wchodzą do cylindra. Niestety miałem w ręku tylko głowicę ale tak na chłopski rozum to komora w tłoku musiała by być naprawdę spora, żeby zmieścił się w niej otwarty zawór. Jeśli nie b230k to w jakim silniku były te głowice?
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Volvo 745 turbo pisze:
xjtdi pisze:
takijedenkuba pisze: Ale jak to..? Skąd ta informacja?
Faktycznie B230K miał inną głowicę o końcówce oznaczenia ...631 która była płaska a komora spalania była w tłoku i ten był na 100%kolizyjny.
Co do B200F, hm no nie wiem trochę się kiedyś nakombinowałem z kumplem żeby ustawić rozrząd w B200FT po zerwaniu paska, problem był z odkręceniem śruby na wale żeby zdjąć koło pasowe i obudowę w każdym razie zawory ocalały.
Nieprawda, 740 z B230K miał głowicę 530, może w 240 jest 631, i nie jest kolizyjny, przetestowane na własnej skórze.
Owszem w 240 i 740 gaźnikowej występowały głowice z końcówką oznaczenia 530 i te były najpopularniejsze ale też trafiały się z oznaczeniem 631 (nie mylić z 531) i te niestety były kolizyjne. Jak by co to mam zdjęcia takiej głowicy i zaworów po pęknięciu paska i niestety się wyginają.
0 x
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 3655
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: endriugto »

Ok to teraz proszę ekspertów o rozszyfrowanie moich rozrządów. Kolizyjne czy nie?
240 1989 b230f
740 1992 b230f
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Z tego co rozumiem to wtryskowe redblocki nie są kolizyjne.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

endriugto pisze:Ok to teraz proszę ekspertów o rozszyfrowanie moich rozrządów. Kolizyjne czy nie?
240 1989 b230f
740 1992 b230f
Na moje oko B230F to wtrysk elektroniczny i w obu masz głowice z oznaczeniem ...530 i oba są bezkolizyjne.
0 x
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

Na ile wchodzą wam obroty przy odpaleniu po nocce z rana przy tych tęgich mrozach? Pytanie o silnik benzynowy 2.3.
0 x
Awatar użytkownika
marcinGT
Posty: 104
Rejestracja: 05 lutego 2017, 14:23
Lokalizacja: PGN

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: marcinGT »

JoeM pisze:Na ile wchodzą wam obroty przy odpaleniu po nocce z rana przy tych tęgich mrozach? Pytanie o silnik benzynowy 2.3.
Mogę się wypowiedzieć, bo akurat od kilku dni stoję przed domem. Wchodzą na 1000 obrotów.
0 x
Awatar użytkownika
clarksontop
Posty: 887
Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
Lokalizacja: KRA

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: clarksontop »

marcinGT pisze:
JoeM pisze:Na ile wchodzą wam obroty przy odpaleniu po nocce z rana przy tych tęgich mrozach? Pytanie o silnik benzynowy 2.3.
Mogę się wypowiedzieć, bo akurat od kilku dni stoję przed domem. Wchodzą na 1000 obrotów.
Ja jak przepalałem teraz 240 to pod 1500 podeszły, a potem stopniowo opadały przy rozgrzaniu. W garażu też minus.
0 x
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

clarksontop pisze:
marcinGT pisze:
JoeM pisze:Na ile wchodzą wam obroty przy odpaleniu po nocce z rana przy tych tęgich mrozach? Pytanie o silnik benzynowy 2.3.
Mogę się wypowiedzieć, bo akurat od kilku dni stoję przed domem. Wchodzą na 1000 obrotów.
Ja jak przepalałem teraz 240 to pod 1500 podeszły, a potem stopniowo opadały przy rozgrzaniu. W garażu też minus.
no właśnie u mnie też od 1500 startuje i opada pomału, a dzisiaj rano ok. godz. 7.00, -15 stopni i mi na jakieś 1800 wskazówka poszybowała.
0 x
ODPOWIEDZ