Nieprawda, 740 z B230K miał głowicę 530, może w 240 jest 631, i nie jest kolizyjny, przetestowane na własnej skórze.xjtdi pisze:Faktycznie B230K miał inną głowicę o końcówce oznaczenia ...631 która była płaska a komora spalania była w tłoku i ten był na 100%kolizyjny.takijedenkuba pisze:Ale jak to..? Skąd ta informacja?Sinuspi pisze:Redbloki są kolizyjne. Piszmy precyzyjnie. Mam na myśli B230K, B2X0E, B200F ...
Co do B200F, hm no nie wiem trochę się kiedyś nakombinowałem z kumplem żeby ustawić rozrząd w B200FT po zerwaniu paska, problem był z odkręceniem śruby na wale żeby zdjąć koło pasowe i obudowę w każdym razie zawory ocalały.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tak się składa, że widziałem kiedyś taką głowicę z końcówką numery 631 i z grubsza wygląda ona tak, że jest płaska od czoła czyli zawory otwierając się wchodzą do cylindra. Niestety miałem w ręku tylko głowicę ale tak na chłopski rozum to komora w tłoku musiała by być naprawdę spora, żeby zmieścił się w niej otwarty zawór. Jeśli nie b230k to w jakim silniku były te głowice?takijedenkuba pisze:100% kolizyjny... Sam to wymyśliłeś? Usłyszałeś na postoju TAXI? Po co to pisać takie pierdoły..?xjtdi pisze:Faktycznie B230K miał inną głowicę o końcówce oznaczenia ...631 która była płaska a komora spalania była w tłoku i ten był na 100%kolizyjny.takijedenkuba pisze: Ale jak to..? Skąd ta informacja?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Owszem w 240 i 740 gaźnikowej występowały głowice z końcówką oznaczenia 530 i te były najpopularniejsze ale też trafiały się z oznaczeniem 631 (nie mylić z 531) i te niestety były kolizyjne. Jak by co to mam zdjęcia takiej głowicy i zaworów po pęknięciu paska i niestety się wyginają.Volvo 745 turbo pisze:Nieprawda, 740 z B230K miał głowicę 530, może w 240 jest 631, i nie jest kolizyjny, przetestowane na własnej skórze.xjtdi pisze:Faktycznie B230K miał inną głowicę o końcówce oznaczenia ...631 która była płaska a komora spalania była w tłoku i ten był na 100%kolizyjny.takijedenkuba pisze: Ale jak to..? Skąd ta informacja?
Co do B200F, hm no nie wiem trochę się kiedyś nakombinowałem z kumplem żeby ustawić rozrząd w B200FT po zerwaniu paska, problem był z odkręceniem śruby na wale żeby zdjąć koło pasowe i obudowę w każdym razie zawory ocalały.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ok to teraz proszę ekspertów o rozszyfrowanie moich rozrządów. Kolizyjne czy nie?
240 1989 b230f
740 1992 b230f
240 1989 b230f
740 1992 b230f
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3045
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Z tego co rozumiem to wtryskowe redblocki nie są kolizyjne.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Na moje oko B230F to wtrysk elektroniczny i w obu masz głowice z oznaczeniem ...530 i oba są bezkolizyjne.endriugto pisze:Ok to teraz proszę ekspertów o rozszyfrowanie moich rozrządów. Kolizyjne czy nie?
240 1989 b230f
740 1992 b230f
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Na ile wchodzą wam obroty przy odpaleniu po nocce z rana przy tych tęgich mrozach? Pytanie o silnik benzynowy 2.3.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mogę się wypowiedzieć, bo akurat od kilku dni stoję przed domem. Wchodzą na 1000 obrotów.JoeM pisze:Na ile wchodzą wam obroty przy odpaleniu po nocce z rana przy tych tęgich mrozach? Pytanie o silnik benzynowy 2.3.
0 x
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja jak przepalałem teraz 240 to pod 1500 podeszły, a potem stopniowo opadały przy rozgrzaniu. W garażu też minus.marcinGT pisze:Mogę się wypowiedzieć, bo akurat od kilku dni stoję przed domem. Wchodzą na 1000 obrotów.JoeM pisze:Na ile wchodzą wam obroty przy odpaleniu po nocce z rana przy tych tęgich mrozach? Pytanie o silnik benzynowy 2.3.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
no właśnie u mnie też od 1500 startuje i opada pomału, a dzisiaj rano ok. godz. 7.00, -15 stopni i mi na jakieś 1800 wskazówka poszybowała.clarksontop pisze:Ja jak przepalałem teraz 240 to pod 1500 podeszły, a potem stopniowo opadały przy rozgrzaniu. W garażu też minus.marcinGT pisze:Mogę się wypowiedzieć, bo akurat od kilku dni stoję przed domem. Wchodzą na 1000 obrotów.JoeM pisze:Na ile wchodzą wam obroty przy odpaleniu po nocce z rana przy tych tęgich mrozach? Pytanie o silnik benzynowy 2.3.
0 x