Ani podłokietnik, ani tunel nie przypasują, nie ma łatwo
A to przypasuje bez problemuSinuspi pisze:Śmiga ktoś 7/9 na felgach 7Jx15 ET20 ? (nie trze to po cegle ?)
Ani podłokietnik, ani tunel nie przypasują, nie ma łatwo
A to przypasuje bez problemuSinuspi pisze:Śmiga ktoś 7/9 na felgach 7Jx15 ET20 ? (nie trze to po cegle ?)
https://allegro.pl/jamex-sprezyny-obniz ... 62013.htmlDudes pisze: dzięki za odpowiedź, polecisz może jakiś sklep gdzie je można kupic? Na allegro jak - 35 to tylko komplet przód i tył, a mi zależy na przodzie. Chociaż na tył by wypadało coś ogarnąć, bo jak 2 osoby siadą z tylu to bardzo przysiada.
Myślę, że taniej będzie wstawić kawałek dachu niż tą opuchliznę gnilną naprawiać. Serio.michlacz231 pisze:Czy jest jakiś blacharz może? Zastanawia mnie ile będzie kosztowało zrobienie szyberdachu.
Ćwiczyłem taki manewr w 740, roboty niestety jest sporo. Ważne, żebyś dach "dawcy" miał obcięty poniżej zgrzewów na słupkach. Mi to robił kolega w stodole jego ojca ale wyszło tak, że po lakierowaniu nie szło się dopatrzyć że coś było kombinowane. Ratowanie tak skorodowanego dachu nie ma za bardzo sensu bo jak byś nie robił wstawek to i tak coś wylezie bo dach szczególnie w kombi mocno pracuje i nawet szpachla z włóknem i tak pęka. Robota jest niewdzięczna bo trzeba wyciąć przednią szybę, najlepiej zdemontować fotele, ja zostawiłem i to był błąd bo po operacji mimo folii syf był niemożebny. Dach z 940 pasował p&p do 740 nie wiem czy w v90 nie zrobili jakiś zmian ale to wyjdzie w trakcie. Taśma wokół szybra to jeszcze soft, kiedyś widziałem gościa w starym mercu 190 z kawałkiem papy termozgrzewalnej na dachu...michlacz231 pisze:Tak się składa że dostanę dach od v90, tylko nie wiem w jaki sposób niby zrobić ten dach
Wyciąć w biorcy i wstawić z dawcy. Potrzebny Ci jest myślący blacharz.michlacz231 pisze:Tak się składa że dostanę dach od v90, tylko nie wiem w jaki sposób niby zrobić ten dach
Na pewno średnica rur przy B204Ft była większa niż przy standardowym 740/940 nawet wolnossące B234F w 740 ma fabrycznie grubsze rury niż większość dedykowanych tłumików które są obecnie dostępne.bnw pisze:Hmm, czy wydech w 965 z B204FT jest inny, niż te od B6304? Albo inaczej: czy jest sens i możliwość poskładania wydechu na dedykowanych, porządnych zamiennikach, czy raczej przygotować się na adaptację czegoś od innej wersji?
Tak pytam, bo np. katalizator znalazłem tylko no-name, a tłumiki najczęściej wiszą jako "brak w magazynie" i zastanawiam się, czy nie przechwycić dostępnych jeszcze czasami nowych, OEMowych tłumików do siedemsetek/940...