bnw pisze:Trochę dziwne pytanie, dla osób, które miały możliwość przejechania się kilkoma różnymi cegłami: czy przesiadka z B204FT na B230F z AW71 będzie cholernie bolesna? Potrzebuję daily drivera tu, w Holandii, a jest ładna Amerykanka 945 z gazem i ciekawym wyposażeniem - tyle, że ma te 116 koni ledwie, czyli niemalże idealnie połowę tego, co dokręcona 965...
Przejażdżka przed zakupem obowiązkowo i będziesz wiedział, czy Ci to odpowiada.
Chyba nie zamierzasz podejmować decyzji na podstawie tego, co ktoś napisze.. Odczucia i wymagania to czysto subiektywne kwestie.
Milco pisze:
Przejażdżka przed zakupem obowiązkowo i będziesz wiedział, czy Ci to odpowiada.
Chyba nie zamierzasz podejmować decyzji na podstawie tego, co ktoś napisze.. Odczucia i wymagania to czysto subiektywne kwestie.
Nie, ale auto jest daleko ode mnie i jeśli z góry wiadomo, że idzie słabo, to 60 Euro za cug i cały dzień w plecy szkoda mi tracić.
Milco pisze:
Przejażdżka przed zakupem obowiązkowo i będziesz wiedział, czy Ci to odpowiada.
Chyba nie zamierzasz podejmować decyzji na podstawie tego, co ktoś napisze.. Odczucia i wymagania to czysto subiektywne kwestie.
^ to
Milco pisze:Nie, ale auto jest daleko ode mnie i jeśli z góry wiadomo, że idzie słabo, to 60 Euro za cug i cały dzień w plecy szkoda mi tracić.
Amerykańskie 745 które miałem w dokładnie takiej konfiguracji to najwygodniejsze Volvo jakie kiedykolwiek miałem. Nie wiem ile kosztuje Twój egzemplarz, ale ja bym w to wszedł drugi raz.
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Tytułem się nie sugerujcie, tam siedzi 230F, rozkodowałem sobie tabliczkę.
No nic -> jutro po glejt do gminy, a w środę/czwartek po auto. Kanapkę do takiego przypadkiem se kupiłem ostatnio, będzie gdzie założyć.
@Milco -> wiadoma sprawa, nie zależy mi na żadnych wariactwach, ale nie chciałbym, żeby auto miało takie ograniczenia, jak choćby Terrano, czy Passat - to pierwsze jest na tyle słabe, że 4 bieg praktycznie tylko po płaskim.
Tytułem się nie sugerujcie, tam siedzi 230F, rozkodowałem sobie tabliczkę.
No nic -> jutro po glejt do gminy, a w środę/czwartek po auto. Kanapkę do takiego przypadkiem se kupiłem ostatnio, będzie gdzie założyć.
@Milco -> wiadoma sprawa, nie zależy mi na żadnych wariactwach, ale nie chciałbym, żeby auto miało takie ograniczenia, jak choćby Terrano, czy Passat - to pierwsze jest na tyle słabe, że 4 bieg praktycznie tylko po płaskim.
Tytuł jedno, tabliczka drugie, ale w opisie inne rzeczy też wskazują na to, że tam siedzi b234f (moc 155hp), więc bym dopytał właściciela, czy ktoś swapa nie zrobił.
Ciut styrane to wnętrze.. Jak dla mnie...za bardzo.
Nie myślałeś (mając już 965) o innej budzie w drugim wozie? 744? 240? 245?
Mam zdjęcia silnika, 234F to niestety nie jest, a szkoda. Zresztą - doipinam do posta. Co ciekawe w tutejszym CEPIKu wygląda, jakby to była 16V, ale z kolei nawet i segregator na tylnym siedzeniu woła "B230F".
unnamed.jpg (98.36 KiB) Przejrzano 6228 razy
Wnętrzem się super nie przejmuję, za ładnie utrzymane fotele musiałbym wyłożyć co najmniej dwa razy tyle, a za bardzo nie chcę. To akurat nie jest auto do stania i pachnienia.
Co do pozostałych aut z Twojej listy: początkowo myślałem o Saabie 900 cabrio, ale tu cały czas problemem jest to, że znalezienie dobrego auta z ważnymi badaniami technicznymi nie jest łatwe (a śledzę rynek od połowy maja). Siedemsetki są dość drogie, te poniżej 2000 Euro w większości wymagają interwencji blacharskich. Podobnie 200. Podoba mi się poliftowa 244, stylizowana na radiowóz byłaby śliczna, ale...
.. ale jest jeszcze kwestia tego, że to Volvo ma gaz i dużą przestrzeń ładunkową. Możliwość powrotu do PL w cenie najtańszej oferty lotniczej w zasadzie "od ręki" to coś, na czym mi zależy. Inne rozważane auto, 765 z PRV pod maską oznacza koszta 2.5 raza większe. Dodatkowo, lubię ten kolor...
bnw pisze:Mam zdjęcia silnika, 234F to niestety nie jest, a szkoda. Zresztą - doipinam do posta. Co ciekawe w tutejszym CEPIKu wygląda, jakby to była 16V, ale z kolei nawet i segregator na tylnym siedzeniu woła "B230F".
unnamed.jpg
Wnętrzem się super nie przejmuję, za ładnie utrzymane fotele musiałbym wyłożyć co najmniej dwa razy tyle, a za bardzo nie chcę. To akurat nie jest auto do stania i pachnienia.
Co do pozostałych aut z Twojej listy: początkowo myślałem o Saabie 900 cabrio, ale tu cały czas problemem jest to, że znalezienie dobrego auta z ważnymi badaniami technicznymi nie jest łatwe (a śledzę rynek od połowy maja). Siedemsetki są dość drogie, te poniżej 2000 Euro w większości wymagają interwencji blacharskich. Podobnie 200. Podoba mi się poliftowa 244, stylizowana na radiowóz byłaby śliczna, ale...
.. ale jest jeszcze kwestia tego, że to Volvo ma gaz i dużą przestrzeń ładunkową. Możliwość powrotu do PL w cenie najtańszej oferty lotniczej w zasadzie "od ręki" to coś, na czym mi zależy. Inne rozważane auto, 765 z PRV pod maską oznacza koszta 2.5 raza większe. Dodatkowo, lubię ten kolor...
Gaz na śrubę,finezja ,poezja i typowe dziadostwo. Finezyjnie załamany wąż od krokowca zapewne jest jednocześnie regulacją obrotów jałowych. Musi taki być bo widać,że drugi wąż od krokowca jest podpięty do miksera a nie do rury gdzie jest zostawiony króciec temu służący i zapewne niezaślepiony co powoduje mega nieszczelność w dolocie. Obstawiam,że silnik na PB nie jeździ w ogóle albo ledwo dyszy.
Dzięki za odpowiedź. Komisant póki co zamilkł, może mu pytania nie siadły. Zadzwonię jutro, zobaczymy, co powie w sprawie benzyny. Rozumiem, że poprawianie tego = wyrzucenie wszystkiego i złożenie od podstaw?