Żona zameldowała odbiór paczki.re5pect pisze:Ten co chciałeś, płaski do przejściówkiendriugto pisze:Tak też się mnie wydawało.re5pect pisze:
Nie są.
Te z 940 mają "skośne" przody.
Te z 740 przejściówki (tak też wyglądało 940USA w tych latach) są bardziej płaskie.
A od Ciebie do mnie to który jedzie?
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Podobno są jakieś różnice w silnikach b230f na rynek europejski i amerykański. Chodzi mi o polifty.
Czy ktoś zgłębiał temat i podzieli się wiedzą?
Czy ktoś zgłębiał temat i podzieli się wiedzą?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Były (i są). Hammerykańsy nałukofcy lubią Reginy. Konstrukcja silnika była jednaka.endriugto pisze:Podobno są jakieś różnice w silnikach b230f na rynek europejski i amerykański. Chodzi mi o polifty.
Czy ktoś zgłębiał temat i podzieli się wiedzą?
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
w 16v?? Pan raczysz żartować, Panie Steynmeierbnw pisze:...pozatyka wycieki...
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cytując Złomnika:
Może i jestem niepoprawnym optymistą, ale... hej, lubię to auto, fajne jest. W zasadzie dawno nie miałem tak przychwaszczonego samochodu (nooo... może Terrano I z zarwaną ramą z tyłu i brakiem wydechu mogłoby konkurować), a złażę do garażu tylko po to, żeby pokręcić kierownicą i ponaciskać klaksonjak coś cieknie, to trzeba zatkać albo dokręcić i przestanie.
1 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Bo właśnie ja słyszałem już od kilku osób że auta na rynek amerykański były dynamiczniejsze...Sinuspi pisze:Były (i są). Hammerykańsy nałukofcy lubią Reginy. Konstrukcja silnika była jednaka.endriugto pisze:Podobno są jakieś różnice w silnikach b230f na rynek europejski i amerykański. Chodzi mi o polifty.
Czy ktoś zgłębiał temat i podzieli się wiedzą?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Coś w tym jest, całej kolekcji 7xx/9xx jakie przeszły przez moje ręce miałem jedną 740 kombi z B230F + Regina i rzeczywiście zawsze miałem wrażenie, że jakoś chętnie i dobrze się zbiera. Bardziej wiązałem to z stanem silnika choć ten miał jakieś 350-370tys km to może rzeczywiście miała na to wpływ Regina.endriugto pisze:Bo właśnie ja słyszałem już od kilku osób że auta na rynek amerykański były dynamiczniejsze...Sinuspi pisze:Były (i są). Hammerykańsy nałukofcy lubią Reginy. Konstrukcja silnika była jednaka.endriugto pisze:Podobno są jakieś różnice w silnikach b230f na rynek europejski i amerykański. Chodzi mi o polifty.
Czy ktoś zgłębiał temat i podzieli się wiedzą?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
potwierdzam, mam 740 z systemem Regina. W porownaniu z B230FB, Regina bez porownania lepiej ciagnie z niskich obrotów, najlepsza jazda jest w przedziale 2-3.5 tys obrotow, wyzej znowu wypada blado wgzledem FB. W Reginie cholernie tez czuc roznice temp, latem tak sobie, zimą rakieta Tak przynajmiej to wygląda u mniexjtdi pisze:Coś w tym jest, całej kolekcji 7xx/9xx jakie przeszły przez moje ręce miałem jedną 740 kombi z B230F + Regina i rzeczywiście zawsze miałem wrażenie, że jakoś chętnie i dobrze się zbiera. Bardziej wiązałem to z stanem silnika choć ten miał jakieś 350-370tys km to może rzeczywiście miała na to wpływ Regina.endriugto pisze:Bo właśnie ja słyszałem już od kilku osób że auta na rynek amerykański były dynamiczniejsze...Sinuspi pisze:
Były (i są). Hammerykańsy nałukofcy lubią Reginy. Konstrukcja silnika była jednaka.
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Muszę w takim razie zajrzeć pod maskę co tam u mnie jestmonter87 pisze:potwierdzam, mam 740 z systemem Regina. W porownaniu z B230FB, Regina bez porownania lepiej ciagnie z niskich obrotów, najlepsza jazda jest w przedziale 2-3.5 tys obrotow, wyzej znowu wypada blado wgzledem FB. W Reginie cholernie tez czuc roznice temp, latem tak sobie, zimą rakieta Tak przynajmiej to wygląda u mniexjtdi pisze:Coś w tym jest, całej kolekcji 7xx/9xx jakie przeszły przez moje ręce miałem jedną 740 kombi z B230F + Regina i rzeczywiście zawsze miałem wrażenie, że jakoś chętnie i dobrze się zbiera. Bardziej wiązałem to z stanem silnika choć ten miał jakieś 350-370tys km to może rzeczywiście miała na to wpływ Regina.endriugto pisze: Bo właśnie ja słyszałem już od kilku osób że auta na rynek amerykański były dynamiczniejsze...
Wysłane z mojego HTC One A9s przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy to: https://allegro.pl/kierunkowskaz-migacz ... 45707.html i to: https://allegro.pl/kierunkowskaz-prawy- ... 88913.html jest tym samym, czy te tańsze faktycznie się "wyblakłe", a droższe "żywe"? Ewentualnie - czy zrezygnować z obu i kupić coś innego? U mnie kierunki są dość brzydkie.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano