Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 14 października 2018, 15:49
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Witam mam kolejne pytanie, otóż chyba sam sobie zaszkodziłem. zrobiłem sobie dzisiaj 30 km po tym wyciągnałem korek od zbiornika z chłodnicą i go wkręciłem , potem zrobiłem 10 km i patrze , że płyn zaczął wyciekać i w zbiorniku go nie było, następnie jeszcze nie sugerując sobie co się mogło stać to dolałem płyn i zakręciłem mocniej ( myślałem że może nie dokręciłem korka ) i pojechałem się testowo przejechać no i po jakimś kilometrze poziom płynu chłodzącego sie podniósł i znów zaczął wyciekać. Kolega zasugerował że coś z korkiem nie tak i włożyliśmy do korka uszczelką gumową tak żeby dojechać do domu no i udało się lecz z zbiornika syczało. I czy możliwe że po prostu przy pierwszym odkręcaniu korka, coś mi z niego wypadło przez co się właśnie te wydarzenia nastąpiły? Czy ten korek to całkowity przypadek i nic nie ma do rzeczy i nagle coś się stało z uszczelką pod głowicą ? ( wcześniej zrobione 200 km bez zarzutu dopiero dziś po odkręceniu korka takie rewelacje )
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Popsuł się komuś włącznik świateł tak żeby przy przełączaniu z postojowych na mijania wyłączały się tylne? Elektryk twierdzi że wszystko sprawdził i włącznik jest popsuty (choć działał dobrze przed rozbiórką auta).
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
postojowe to też tylne. Nie czaje usterkikonradko pisze:Popsuł się komuś włącznik świateł tak żeby przy przełączaniu z postojowych na mijania wyłączały się tylne? Elektryk twierdzi że wszystko sprawdził i włącznik jest popsuty (choć działał dobrze przed rozbiórką auta).
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dla mnie to też jest jakaś magia. Może źle zostały podłączone światła (bo przerabiane są wiązki do przednich lamp)? Ale gaśnie też podświetlenie wnętrza.Sinuspi pisze:postojowe to też tylne. Nie czaje usterkikonradko pisze:Popsuł się komuś włącznik świateł tak żeby przy przełączaniu z postojowych na mijania wyłączały się tylne? Elektryk twierdzi że wszystko sprawdził i włącznik jest popsuty (choć działał dobrze przed rozbiórką auta).
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wydaje mi się, że ogarnięty elektryk poradzi sobie bez włącznika i by go zdiagnozować. Natomiast można wyhaczyć w google schematy instalki do 2/7/9. Potocznie nazywana drutnia bez znania intencji jej autora to jest jak z zabawą kota z kłębkiem wełny....konradko pisze:Dla mnie to też jest jakaś magia. Może źle zostały podłączone światła (bo przerabiane są wiązki do przednich lamp)? Ale gaśnie też podświetlenie wnętrza.Sinuspi pisze:postojowe to też tylne. Nie czaje usterkikonradko pisze:Popsuł się komuś włącznik świateł tak żeby przy przełączaniu z postojowych na mijania wyłączały się tylne? Elektryk twierdzi że wszystko sprawdził i włącznik jest popsuty (choć działał dobrze przed rozbiórką auta).
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mi to wygląda na styki lub zgubioną masę. Też miałem dyskotekę z tyłu w siedemset i jak wszystko rozebrałem, przeczysciłem i porządnie podokręcałem to działa idealnie.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wymieniłem termostat, bo stary puszczał przy ok 40 stopniach. Nowy już puszcza jak Bóg przykazal, ale wskazówka od temperatury nie jest idealnie pionowo, tylko lekko na lewo. Ogólnie to przy starym termo robiło mi się masełko, teraz zrobiłem trasę 130 km i wskazówka nie jest idealnie pionowo. Czy w 740 to normalne? Dodam że mam uszkodzony czujnik temp do ECU, bo na starcie mam 2000 rpm.
0 x
740 Turbo B200ET
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Za co odpowiedzialny jest zawór nagrzewnicy w komorze silnika w B230FK z klimą, i czym może skutkować jazda bez niego?
Pytam, bo mój dziś rozpadł się na pół. Na razie ominąłem go, zaślepiłem podciśnienie i żadnych anomalii w działaniu ogrzewania nie zauważyłem.
Pytam, bo mój dziś rozpadł się na pół. Na razie ominąłem go, zaślepiłem podciśnienie i żadnych anomalii w działaniu ogrzewania nie zauważyłem.
- Załączniki
-
- zawór.jpg (35.21 KiB) Przejrzano 5657 razy
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
W lecie odczujesz. Zawór blokuje przepływ płynu przez nagrzewnicę, jak wstawisz rurkę to gorący płyn będzie krążył przez nagrzewnicę, podgrzewając powietrze w układzie przewietrzania wnętrza. Polecam kupić oryginał, jeśli chcesz wóz użytkować długo i dla siebie:zzjacek pisze:Za co odpowiedzialny jest zawór nagrzewnicy w komorze silnika w B230FK z klimą, i czym może skutkować jazda bez niego?
Pytam, bo mój dziś rozpadł się na pół. Na razie ominąłem go, zaślepiłem podciśnienie i żadnych anomalii w działaniu ogrzewania nie zauważyłem.
http://www.skandix.de/en/spare-parts/in ... e/1017972/
0 x