Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 782
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

Ja kiedyś popychacze kupiłem z audi kpl za coś poniżej 400zł, trzeba szukać po krosach, jak wymieniać to wszystkie.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
erni35
Posty: 196
Rejestracja: 13 marca 2017, 00:17

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: erni35 »

V945turbo pisze:Ja kiedyś popychacze kupiłem z audi kpl za coś poniżej 400zł, trzeba szukać po krosach, jak wymieniać to wszystkie.
Starczy szukać takich , które mają wymiar 35x26?
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

nckpol pisze:Miał ktoś doczynienia z montowaniem wiatraka chłodnicy na taki zestaw?
http://fmic.pl/wentylatory-fmicpl/461-p ... or-16.html

Te paski przekłada się przez lamelki chłodnicy i zapina na wiatraku - wiatrak sztywno trzyma się wtedy chłodnicy - pytanie czy podczas wibracji mimo wszystko nie pracuje i nie niszczy chodnicy ?
Myślę że ori obudowa wiatraka jest w pytę zajebistsza 10 razy niż obciążanie mechaniczne jej rdzenia..
0 x
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1225
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

Halo, halo - posiada ktoś może schemat elektryczny radia CR-3030? Albo innego z serii 303x? :) Pilne
0 x
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

wujek pisze:Chyba to sobie odpuszczę :)
Zrobie Ci obie Leniu ;)
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3064
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

xjtdi pisze:
Plati pisze:
czk pisze:Jaka jest przewaga (lub jej brak) paska i zebatek rozrzadu z okraglymi zebami nad kwadratowymi?
Jest ktoś w stanie określić które kółka/paski są lepsze? Kwadratowe czy okrągłe zęby?
Teoria jest taka, że lepsze tzn. trwalsze miały być te z zaokrąglonymi ząbkami ponieważ dzięki zaokrągleniu pasek lepiej układa się na kole a przez większą wysokość ząbków miał być bardziej odporny na przeskoczenie. Z jakiegoś powodu przecież zmienili z "kwadratowych" na zaokrąglone i dotyczy ta zmiana nie tylko samochodów volvo.
Ale czy to ma znaczenie? - przecież redbloki 8v są bezkolizyjne więc nawet jak się zerwie to strat nie ma, co najwyżej staniesz gdzieś w polu ;)
Redbloki są kolizyjne. Piszmy precyzyjnie. Mam na myśli B230K, B2X0E, B200F ...
Tak jak napisałeś - przekrój półokrągły ma większą styczność z kołem.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Sinuspi pisze: Redbloki są kolizyjne. Piszmy precyzyjnie. Mam na myśli B230K, B2X0E, B200F ...
Tak jak napisałeś - przekrój półokrągły ma większą styczność z kołem.
No fakt, niektóre są kolizyjne, najbardziej te z głowicą 16V czyli B234F, B204FT ale te najpopularniejsze i nasze ulubione B230FT, B230FK, B230F i B230FB na szczęście nie są.
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

Sinuspi pisze:Redbloki są kolizyjne. Piszmy precyzyjnie. Mam na myśli B230K, B2X0E, B200F ...
Ale jak to..? Skąd ta informacja?
0 x
xjtdi
Posty: 1065
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

takijedenkuba pisze:
Sinuspi pisze:Redbloki są kolizyjne. Piszmy precyzyjnie. Mam na myśli B230K, B2X0E, B200F ...
Ale jak to..? Skąd ta informacja?
Faktycznie B230K miał inną głowicę o końcówce oznaczenia ...631 która była płaska a komora spalania była w tłoku i ten był na 100%kolizyjny.
Co do B200F, hm no nie wiem trochę się kiedyś nakombinowałem z kumplem żeby ustawić rozrząd w B200FT po zerwaniu paska, problem był z odkręceniem śruby na wale żeby zdjąć koło pasowe i obudowę w każdym razie zawory ocalały.
0 x
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

xjtdi pisze:
takijedenkuba pisze:
Sinuspi pisze:Redbloki są kolizyjne. Piszmy precyzyjnie. Mam na myśli B230K, B2X0E, B200F ...
Ale jak to..? Skąd ta informacja?
Faktycznie B230K miał inną głowicę o końcówce oznaczenia ...631 która była płaska a komora spalania była w tłoku i ten był na 100%kolizyjny.
100% kolizyjny... Sam to wymyśliłeś? Usłyszałeś na postoju TAXI? Po co to pisać takie pierdoły..?
0 x
ODPOWIEDZ