Mam podobny problem, po wymianie kompletu uszczelek wlasnie. Co tam mozna dac pomiedzy pompe a blok, zamiast tego kawalka papierka?marcinGT pisze:Zauważyłem lekki wyciek na łączeniu pompa wody - silnik. Czy jest sens wymiany całej pompy wody, która de facto jest sprawna, czy po prostu samych uszczelek?
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
0 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Generalnie u mnie problem już nieaktualny, bo wymieniłem pompę wody na nową - Hepuczk pisze: Mam podobny problem, po wymianie kompletu uszczelek wlasnie. Co tam mozna dac pomiedzy pompe a blok, zamiast tego kawalka papierka?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jakie świece najlepsze do b230ft z gazem? I czy przerwa na świecach to 0,8mm?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Chyba najczęściej polecane na forum to Denso W20EPR-U, ewentualnie W20TT. Przerwa tak jak piszesz. Funkcja "szukaj" doskonale działa
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Szukałem szukałem, znalazłem ale ogólnie napisane a chciałem się upewnić czy do gazu też te same świece i ta sama przerwa. Ale dzięki za odpowiedź.Simon_ses pisze:Chyba najczęściej polecane na forum to Denso W20EPR-U, ewentualnie W20TT. Przerwa tak jak piszesz. Funkcja "szukaj" doskonale działa
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Już starożytni (w sensie mailowa lista dyskusyjna klubvolvo.pl lat temu 18) mawiali: Bosza do kosza
Od tamtej pory nic się nie zmieniło.
Od dawna jeżdżę na Denso W20TT. Na benzynie i na gazie, przerwa standardowa 0,8. Nigdy najmniejszego problemu.
Od tamtej pory nic się nie zmieniło.
Od dawna jeżdżę na Denso W20TT. Na benzynie i na gazie, przerwa standardowa 0,8. Nigdy najmniejszego problemu.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja miałem W20TT, teraz mam W20EPR-U i też wszystko ok zarówno na benzynie jak i na gazie.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ok, w takim razie będę musiał chyba zmienić bo u mnie są BERU ale nie pamietam nr.fonderal pisze:Już starożytni (w sensie mailowa lista dyskusyjna klubvolvo.pl lat temu 18) mawiali: Bosza do kosza
Od tamtej pory nic się nie zmieniło.
Od dawna jeżdżę na Denso W20TT. Na benzynie i na gazie, przerwa standardowa 0,8. Nigdy najmniejszego problemu.
A kolejne pytanie jakie mam dotyczy wypadających zapłonów na zimnym silniku (po ok 3min już wszystko jest ok), to czy cewka nadaję się już do wymiany?
Po pomiarach miedzy 1-15 mam 0,8 oma a miedzy 1 lub 15 a 4 jest 6,96 kilooma.
Gdzieś w literaturze wyczytałem że powinno się mieścić w przedziale 7-8,5 kilooma.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Cewka mz. w porządku.
Natomiast po drodze masz jeszcze kable WN, kopułkę i palec. Warto czasem zajrzeć pod kopułkę, może być zawalona olejem albo wilgotna, jedno i drugie nie jest takie rzadkie.
Kable sprawdzisz jak jest ciemno, podnosisz maskę, odpalasz silnik i zraszasz wodą z jakiegoś rozpylacza. Bardzo ładnie widać w jakim stanie są przewody, może się nie dziać nic, a możesz zobaczyć dyskotekę.
Natomiast po drodze masz jeszcze kable WN, kopułkę i palec. Warto czasem zajrzeć pod kopułkę, może być zawalona olejem albo wilgotna, jedno i drugie nie jest takie rzadkie.
Kable sprawdzisz jak jest ciemno, podnosisz maskę, odpalasz silnik i zraszasz wodą z jakiegoś rozpylacza. Bardzo ładnie widać w jakim stanie są przewody, może się nie dziać nic, a możesz zobaczyć dyskotekę.
1 x