Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 582
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: V945turbo » 08 kwietnia 2018, 10:38

Daj masę wurtha, reinza czy coś z obu stron. Nie oszczędzaj na silikon czerwony :twisted:
0 x
744 B230FT++ / 745 B234F

takijedenkuba
Posty: 1679
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: takijedenkuba » 08 kwietnia 2018, 10:59

Co to jest siuwax?
0 x

Awatar użytkownika
gruszka2
Posty: 186
Rejestracja: 08 lutego 2017, 12:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: gruszka2 » 08 kwietnia 2018, 11:03

Siuwax to bliżej nieokreślona masa o nie znanej charakterystyce :lol:
Właściwie to nawet nie wiem jak to się poprawnie pisze :roll:
Dzięki za niesamowicie szybką reakcję .
0 x
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów…

945 B230FT

Awatar użytkownika
Miedziany
Posty: 61
Rejestracja: 10 listopada 2016, 10:10
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Miedziany » 08 kwietnia 2018, 20:47

Volvo 240 polar: przerdzewiała (a było nie jeździć w zimie!) rura wydechowa na wysokości tylnego błotnika, ta omijająca bak z prawej. Jest tam w standardzie jakiś łącznik/tłumik drgań pomiędzy tylnym tłumikiem a rurą? Ja mam miejsce pomiędzy 2 obejmami, 4cm, no właśnie na co? Nie wiem czy jest tam coś fabrycznie, czy poprzedniemu właścicielowi już wcześniej przerdzewiało i wstawił rurkę jako łącznik.
0 x

konradko
Posty: 747
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: konradko » 09 kwietnia 2018, 17:31

Kto z Warszawy zna się na B230F? Potrzebuję pomocy w uruchomieniu silnika. Kompresja 3bar, nie chce odpalić, nie wierzę żeby od stania padły pierścienie do takiego stopnia.
0 x

Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 442
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: saabauto » 11 kwietnia 2018, 17:52

konradko pisze:Kto z Warszawy zna się na B230F? Potrzebuję pomocy w uruchomieniu silnika. Kompresja 3bar, nie chce odpalić, nie wierzę żeby od stania padły pierścienie do takiego stopnia.


Przeskoczył Ci rozrząd. Ustaw na znaki i odpalaj.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: +48 888 623 332
744 B230FB+ AW71 '89
V70R B5254T4 M66 '06

konradko
Posty: 747
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: konradko » 11 kwietnia 2018, 19:42

saabauto pisze:
konradko pisze:Kto z Warszawy zna się na B230F? Potrzebuję pomocy w uruchomieniu silnika. Kompresja 3bar, nie chce odpalić, nie wierzę żeby od stania padły pierścienie do takiego stopnia.


Przeskoczył Ci rozrząd. Ustaw na znaki i odpalaj.


Rozrząd podobno dobrze ustawiony
0 x

Awatar użytkownika
saabauto
Posty: 442
Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: saabauto » 11 kwietnia 2018, 20:27

konradko pisze:Rozrząd podobno dobrze ustawiony


Nic innego nie ma prawa zabruździć, no, chyba że silnik stał otwarty i wilgoć wlazła - wtedy tez można uratowac, ale trudniej. Tłok 1 cylindra w GMP, zera na rozrządzie ustawić i sprawdzaj. A cóż to za mechanik, który z redblockiem sobie nie umie poradzić? Jak się podda, przywieź mi go jutro po południu.
0 x
--
pzdr. Mateusz Nowakowski vel George
http://www.naprawavolvo.pl
tel: +48 888 623 332
744 B230FB+ AW71 '89
V70R B5254T4 M66 '06

konradko
Posty: 747
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: konradko » 12 kwietnia 2018, 08:37

saabauto pisze:
konradko pisze:Rozrząd podobno dobrze ustawiony


Nic innego nie ma prawa zabruździć, no, chyba że silnik stał otwarty i wilgoć wlazła - wtedy tez można uratowac, ale trudniej. Tłok 1 cylindra w GMP, zera na rozrządzie ustawić i sprawdzaj. A cóż to za mechanik, który z redblockiem sobie nie umie poradzić? Jak się podda, przywieź mi go jutro po południu.


Niech skończą najpierw środek, przywiozę jeśli nie odpali do zakończenia pozostałych prac.
0 x

Awatar użytkownika
volvo 244 v8
Posty: 230
Rejestracja: 22 lipca 2015, 10:10

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: volvo 244 v8 » 12 kwietnia 2018, 19:45

Jak prawidłowo podłączyć lampy USA?
U mnie jest chyba coś nie tak
Obrazek
0 x


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości