Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja mam Intraxy ale jeszcze w pudełku leżą, ciekawe czy będzie różnica w porównaniu do jamexa....
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
To na pewno pradziwi fachmani musieli być.Plati pisze:Od kilku osób słyszałem że nie ma sensu inwestowania w B6 bo to są nieco poprawione B4 za sporo większą kasę. Także albo B4 albo B8.
B8 od B6 różnią się tylko skokiem - B8 to wersja B6 do obniżanych zawieszeń.
Proponować B4 z Chin - szacuneczek.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
A co jest złego w b4 z chin?
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jakość i charakterystyka pracy. Chyba, że kupuje się dla nazwy. Zamiast tego już lepiej kupić jakieś Sachsy.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Pytałem bo mam od paru lat i nie narzekam...
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Gdzie w Lublinie lub okolicy na regulację zaworów?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Chińczycy potrafią zrobić wszystko w dowolnej jakości Znam trochę ten temat od środka. Poza tym amortyzator amortyzatorowi nie równy. W sensie mimo że jedna marka amorów itd to potrafią być spore rozbieżności w jakości. Sam osobiście bilków nie miałem, ale znam trochę społeczności tunerów i to z tymi B4/B6/B8 słyszałem od kilku osób.
0 x
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 października 2017, 15:55
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Zmieszczę do 240 felgi z opla ATS 15 cali 7j ET33 5x110? 65mm otwór centrujący
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
@Mareek: na chińskich oponach też wiele osób jeździ i nie narzeka
@Plati: wg logiki wynikającej z Twojego posta, to B8 to taka lekko poprawiona wersja B4 tylko z krótszym skokiem.
B4 to zwykły amortyzator nie mający żadnej przewagi nad Sachsem czy Kayabą. Do obniżonych jakkolwiek zawieszeń się nie nadają. Do pontonu można kłaść, choć za samą nazwę w tym przypadku nie warto płacić. Do tego dość często wylewają. Tu chińska jakość jest raczej ta przysłowiowa.
@Plati: wg logiki wynikającej z Twojego posta, to B8 to taka lekko poprawiona wersja B4 tylko z krótszym skokiem.
B4 to zwykły amortyzator nie mający żadnej przewagi nad Sachsem czy Kayabą. Do obniżonych jakkolwiek zawieszeń się nie nadają. Do pontonu można kłaść, choć za samą nazwę w tym przypadku nie warto płacić. Do tego dość często wylewają. Tu chińska jakość jest raczej ta przysłowiowa.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Gdzie niby tak napisałem? Jak już to B6 to porawione B4, B8 to niby całkiem inna konstrukcja.
0 x