Czy ktoś podpowie gdzie kupić jakieś uniwersalne dekielki do felg? A może na forum ktoś "robi"?
Do "zatkania" otwór o średnicy wewn. 50 mm, zewn. 60 mm.
Ewentualnie zostaje alledrogo, ale po wstępnym rozeznaniu musiałbym osobno kupić dekielki i osobno naklejki z logo/ napisem "volvo".
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
U mnie skończyło się na osobnych dekielkach i naklejkach a szukałem intensywnie...Iwan pisze:Czy ktoś podpowie gdzie kupić jakieś uniwersalne dekielki do felg? A może na forum ktoś "robi"?
Do "zatkania" otwór o średnicy wewn. 50 mm, zewn. 60 mm.
Ewentualnie zostaje alledrogo, ale po wstępnym rozeznaniu musiałbym osobno kupić dekielki i osobno naklejki z logo/ napisem "volvo".
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jak jesteśmy w temacie znaczków to polecam opcję wymiany wciskanego emblematu w kierownicy jak ktoś ma taką środkową wstawkę jak ja- 3 dychy oem volvo, czas oczekiwania 5 dni. Nie opłaca się kupować w skandixie a efekt jest fajny.
- Załączniki
-
- 20210818_123452.jpg (1.27 MiB) Przejrzano 3300 razy
3 x
- Maciek4530
- Posty: 1247
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy ktoś spotkał się z awaria czujnika temperatury wody w 240 B230F - tym do ECU (przy 3-cim cylindrze)? jakie mogą być jego objawy? Wóz w połowie nowy a zaczynam i się sypać zaraz przed zlotem i nie mam pojęcia gdzie szukać już przyczyn podwyższonych obrotów, lekko ubogiej mieszanki itd....
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Oporność czujnika zmierzysz, ale musisz znać temperatury.Maciek4530 pisze:Czy ktoś spotkał się z awaria czujnika temperatury wody w 240 B230F - tym do ECU (przy 3-cim cylindrze)? jakie mogą być jego objawy? Wóz w połowie nowy a zaczynam i się sypać zaraz przed zlotem i nie mam pojęcia gdzie szukać już przyczyn podwyższonych obrotów, lekko ubogiej mieszanki itd....
Podwyższone obroty to bocznikowiec, s.lambada, nieszczelność wylotu i dolotu, złe działanie s.lambada jak też sam licznik oraz hall w moście, zacinająca się linka, czy też nie z/o TPS.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czujniki nie są wieczne ale psują się bardzo rzadko, u mnie był problem z wolnymi obrotami, falowały i były trochę za wysokie z tym że czujnik się nie uskodził tylko po wymianie głowicy w tej nowszej był czujnik nie tego typu co trzeba.Maciek4530 pisze:Czy ktoś spotkał się z awaria czujnika temperatury wody w 240 B230F - tym do ECU (przy 3-cim cylindrze)? jakie mogą być jego objawy? Wóz w połowie nowy a zaczynam i się sypać zaraz przed zlotem i nie mam pojęcia gdzie szukać już przyczyn podwyższonych obrotów, lekko ubogiej mieszanki itd....
Zwykle jednak jesli był problem z wolnymi obrotami w B230F z LH2.2 to albo miałem nieszczelność w dolocie albo problem był po stronie układu zapłonowego.
Przy LH2.2 do pracy niezbedny jest tylko czujnik położenia wału, ten w podstawie aparatu zapłonowego. Cała reszte można odpiąć i auto powinno pracowac dalej, jest to jakaś mateoda na wymacanie co może być nie tak i co powoduje zaburzenia pracy.
Jesli jesteś pewien, że mieszanka jest za uboga sprawdź sygnał z sondy lambda, może "leży na ubogo" i zwyczajnie nie działa wprowadzając w błąd komputer? Jak odepniesz całkowicie sonde i zresetujesz komp LH2.2 to bedzie pracował na sztywnej mapie tzw. awaryjnej na bogato.
0 x
- Maciek4530
- Posty: 1247
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Tylko tutaj to LH 2.4, wedle greenbooka ma sporo elementów potrzebnych do poprawnej pracy. Ci do lambdy, jest nowy Bosch o identycznych numerach co oryginał 30-letni.xjtdi pisze:Czujniki nie są wieczne ale psują się bardzo rzadko, u mnie był problem z wolnymi obrotami, falowały i były trochę za wysokie z tym że czujnik się nie uskodził tylko po wymianie głowicy w tej nowszej był czujnik nie tego typu co trzeba.Maciek4530 pisze:Czy ktoś spotkał się z awaria czujnika temperatury wody w 240 B230F - tym do ECU (przy 3-cim cylindrze)? jakie mogą być jego objawy? Wóz w połowie nowy a zaczynam i się sypać zaraz przed zlotem i nie mam pojęcia gdzie szukać już przyczyn podwyższonych obrotów, lekko ubogiej mieszanki itd....
Zwykle jednak jesli był problem z wolnymi obrotami w B230F z LH2.2 to albo miałem nieszczelność w dolocie albo problem był po stronie układu zapłonowego.
Przy LH2.2 do pracy niezbedny jest tylko czujnik położenia wału, ten w podstawie aparatu zapłonowego. Cała reszte można odpiąć i auto powinno pracowac dalej, jest to jakaś mateoda na wymacanie co może być nie tak i co powoduje zaburzenia pracy.
Jesli jesteś pewien, że mieszanka jest za uboga sprawdź sygnał z sondy lambda, może "leży na ubogo" i zwyczajnie nie działa wprowadzając w błąd komputer? Jak odepniesz całkowicie sonde i zresetujesz komp LH2.2 to bedzie pracował na sztywnej mapie tzw. awaryjnej na bogato.
0 x
- Maciek4530
- Posty: 1247
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Bocznikowiec = Silnik krokowy (sprawdzony z testu obd i czyszczony dwa razy od początku roku, wydaje się sprawny), dolot szczelny jak w żadnym moim wozie - zmieniłem wszystkie podciśnienia, sprawdziłem wszystkie rurki, podciśnienia nowe z fmic, wszystko na opaskach - nowa uszczelka kolektora i przepustnicy, sonda lambda nowiutka ori Bosch, czujnik prędkości obrotowej planuję podmienić w weekend lub po weekendzie (mam ori volvo nie używany ale z dwoma pęknięciami w izolacji z racji wieku i nowy z Ali), linki działają płynnie, zero problemów, tps przetestowany przez obd - z czytuje otwarcie max, połowa i słychać jak klika na "sucho" nawet po delikatnym kliknięciu.Sinuspi pisze:Oporność czujnika zmierzysz, ale musisz znać temperatury.Maciek4530 pisze:Czy ktoś spotkał się z awaria czujnika temperatury wody w 240 B230F - tym do ECU (przy 3-cim cylindrze)? jakie mogą być jego objawy? Wóz w połowie nowy a zaczynam i się sypać zaraz przed zlotem i nie mam pojęcia gdzie szukać już przyczyn podwyższonych obrotów, lekko ubogiej mieszanki itd....
Podwyższone obroty to bocznikowiec, s.lambada, nieszczelność wylotu i dolotu, złe działanie s.lambada jak też sam licznik oraz hall w moście, zacinająca się linka, czy też nie z/o TPS.
1 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy miał ktoś styczność z wtryskiwaczami z Ali?
US $34.20 31%OFF | 4Pcs Fuel Injector 0280150804 for Volvo 940 740 760 2.3L 1990-1995 for Citroen for Renault
https://a.aliexpress.com/_uAtw7G
W tej cenie (nowe) to jedynie w Polsce używki można dostać. Zastanawiam się czy ich wydajność jest np jak 50% oryginału, a biorąc pod uwagę że te które mam u siebie mogą mieć 350kkm to i tak chyba będą lepsze...
US $34.20 31%OFF | 4Pcs Fuel Injector 0280150804 for Volvo 940 740 760 2.3L 1990-1995 for Citroen for Renault
https://a.aliexpress.com/_uAtw7G
W tej cenie (nowe) to jedynie w Polsce używki można dostać. Zastanawiam się czy ich wydajność jest np jak 50% oryginału, a biorąc pod uwagę że te które mam u siebie mogą mieć 350kkm to i tak chyba będą lepsze...
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Masz obd w dwusecieMaciek4530 pisze:
...tps przetestowany przez obd - z czytuje otwarcie max, połowa i słychać jak klika na "sucho" nawet po delikatnym kliknięciu.
Z tego co mi wiadomo, to tps w LH2.4 daje sygnał o zamkniętej, albo full otwartej przepustnicy i nic po drodze.
Może masz założony jakiś inny?
0 x